AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #21 Del Skrevet 23. februar 2021 TheCatLady skrev (21 timer siden): Dessverre kommer ting tilbake, men lite å gjøre med det. Noe som er morsomt er at noen av de som følger moter tror at det er noe nytt og at vi andre som ikke går med det er utdaterte, men så er det kanskje heller sånn at vi allerede har gått med det og aldri har lyst til å gå med det igjen Som 90-talls moten. Jeg kan ikke skjønne at noen vil seg selv så vondt. Så på en eller annen moteside ifjor, tror jeg, at de hadde sånne stygge sykkelshortser jeg gikk med som tenåring. I det samme grusomme glinsete stoffet. Nå har jeg sett sånne stygge slengbukser i jerseystoff. Det gikk jeg også med. Folk må selvfølgelig få lov til å gå med det de vil, men det må også være lov til å synes at det er stygt. Det eneste som mangler nå er at tynne strekøyenbryn blir moteriktig igjen. Nei hyyysssj ikke gi trendsetterne ideer nå 😳😳Den trenden er jeg ikke klar for 😭 Anonymkode: 06ac7...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 23. februar 2021 #22 Del Skrevet 23. februar 2021 Har ikke lagt merke til disse hårsveisene, men jeg syns jevnt over ikke 90 og tidlig 2000 er så ille. Syns det er mye fra den tiden som var kult, og det vil alltids være enkelte plagg og antrekk man har gått med som man vil tenke tilbake på som en dårlig ide. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 23. februar 2021 #23 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fortrengt, kanskje? Eller kanskje du er så heldig at den moten gikk deg hus forbi? Jeg tror det var en veldig kortlivet trend, men det var en sommer (kanskje 91? 92?) jeg hadde inntrykk av at de var overalt. Vi snakker relativt normale bluser/skjorter, gjerne i blomstermønster, som hadde en mellomting mellom peplum-kant og skjørt sydd på nederst med rynkesøm. Ca 10 cm foran, og 30-40 cm bak. Mye brukt sammen med sykkelshorts. Skikkelig lekkert. Anonymkode: 190ee...b47 Å sånne husker jeg fra min barndom, mamma gikk med sånne bluser hele tida. Og vi ungene gikk alltid i sykkelshorts om sommeren. Jeg som hadde ungdomstida min på sent 90/tidlig 2000-tall synes det meste fra den tida (boot cut, bukse med skjørt, magetopper, stringtruser, sko med klumpete, tjukke såler) er helt grusomt, og kommer aldri til å gå med det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #24 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 22.04): Det er bare sånn det er, vi "gamle" synes det gjør så vondt å se de stakkars ungdommene gjenta våre feil. Anonymkode: 190ee...b47 De gjentar jo ingen feil hvis de synes stilen er bra. Tiden endrer seg, det gjør også øyet som ser. Selv om det er samme øyet. Jeg påvirkes i hvert fall av mote, om jeg vil eller ei. Anonymkode: 9fb01...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #25 Del Skrevet 24. februar 2021 Har ikke sett den sveisen, men såvidt sett noen med vintage, altså 90-talls Adidasgenser med høyhalset genser under, så deler av 90-talls moten er på vei/ har vært på vei en stund. Har også sett kneppebukser. Og leste at USA sokkene er på vei tilbake. Nå synes jo jeg 90-talls moten er kulere enn noe siden den gang, så jeg ønsker min ungdomsmote tilbake igjen om den virkelig skulle dukke opp. Anonymkode: 1b981...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #26 Del Skrevet 24. februar 2021 Boybandstil er jo best! 🤩🤩🤩 Anonymkode: bb509...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #27 Del Skrevet 24. februar 2021 Er det virkelig så mange som ikke har sett noen med den sveisen? Virkelig? 😮 Omtrent alle unggutter her har denne sveisen, sånn fra unge tenåringer til opp til midten av 20-årene. Her i Bergen i alle fall Anonymkode: 06ac7...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #28 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det virkelig så mange som ikke har sett noen med den sveisen? Virkelig? 😮 Omtrent alle unggutter her har denne sveisen, sånn fra unge tenåringer til opp til midten av 20-årene. Her i Bergen i alle fall Anonymkode: 06ac7...2ea Nei, ikke sett. Men Bergen er jo annerledes... Joda, jeg har sett en og annen, men det har jeg sett siden 90-tallet. Har en kollega som har hatt bolleklipp og midtskill siden den gang. Han er straks 50... Anonymkode: 1b981...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #29 Del Skrevet 25. februar 2021 Hvis du var ung på 90-tallet, slik jeg også var, så er du virkelig for gammel til å bry deg om hva de unge gjør med håret sitt nå. Anonymkode: 6a23c...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #30 Del Skrevet 25. februar 2021 I waaaant it thaaaat way Anonymkode: 9b2db...3df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 25. februar 2021 #31 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 20.43): Hvorfor må alle trender følge sykluser? Hvorfor kan ikke noen trender bare dø en smertefull død? Anonymkode: 3725f...319 Du er ferdig med det men du eier ikke håret til gutter/menn som vil ha det🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #32 Del Skrevet 25. februar 2021 Jeg er heldigvis bikket 30, så jeg legger ikke merke til hva som er mote blant unge gutter nå. Men uansett skader det vel ingen, og om man ikke liker moten selv, så trenger man ikke å følge den. Anonymkode: 6479b...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #33 Del Skrevet 25. februar 2021 Syntes det er såfint jeg, elsker momjeans, baggy klær, midskill etc Anonymkode: 4f9ad...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 25. februar 2021 #34 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Liker ikke midtskille, men det er bedre enn dette: 😬😬 Endret 25. februar 2021 av mjaus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 25. februar 2021 #35 Del Skrevet 25. februar 2021 mjaus skrev (2 minutter siden): Liker ikke midtskille, men det er bedre enn dette: 😬😬 Og dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 25. februar 2021 #36 Del Skrevet 25. februar 2021 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Og dette. 😂 enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 25. februar 2021 #37 Del Skrevet 25. februar 2021 Nei faktisk, heller diverse varianter av hestehale enn midtskill og bolle 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 25. februar 2021 #38 Del Skrevet 25. februar 2021 mjaus skrev (2 timer siden): 😂 enig Særlig når godt voksne menn dukker opp med den frisyren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 26. februar 2021 #39 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig, forbinder den stilen med nazisme. Hehe. Blir som å kalle seg for Vidkun, egentlig. Anonymkode: 47582...18e Har alltid tenkt det samme 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #40 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Enig, forbinder den stilen med nazisme. Hehe. Blir som å kalle seg for Vidkun, egentlig. Anonymkode: 47582...18e Helt enig, en sveis som også for meg skriker nazist med alt det medfører. Mens bolleklipp er småsexy boybandgutt, noe som er langt mer uskyldig. Anonymkode: 1b981...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå