Gå til innhold

Blir helt dårlig av se sveisene unge menn går med nå. Midtskill og boybandstil. Jeg er ferdig med 90-tallet for helvete.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor må alle trender følge sykluser? Hvorfor kan ikke noen trender bare dø en smertefull død?

Anonymkode: 3725f...319

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke problemet. Følg din egen stil og ikke tenk så mye på hva alle andre går med. 

Anonymkode: 10fb8...102

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt merke til det, men har sett mye krøllete pannelugger i det siste. 

Anonymkode: 5bcf0...586

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller midtskill og boybandstil enn hockeysveis, sier nå jeg. 

Ellers er jeg helt enig i at enkelte stiler aldri mer burde fått se dagens lys. Og flere av dem er tilbake nå. 

Anonymkode: 190ee...b47

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, jeg har tydeligvis tatt korona litt for seriøst.

Hvor ser du disse boyband-fyrene?

Om det er tilfelle, så holder jeg meg inne noen år til. 😉

Anonymkode: e1a01...a93

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheCatLady

Dessverre kommer ting tilbake, men lite å gjøre med det. Noe som er morsomt er at noen av de som følger moter tror at det er noe nytt og at vi andre som ikke går med det er utdaterte, men så er det kanskje heller sånn at vi allerede har gått med det og aldri har lyst til å gå med det igjen :P

Som 90-talls moten. Jeg kan ikke skjønne at noen vil seg selv så vondt. Så på en eller annen moteside ifjor, tror jeg, at de hadde sånne stygge sykkelshortser jeg gikk med som tenåring. I det samme grusomme glinsete stoffet. 

Nå har jeg sett sånne stygge slengbukser i jerseystoff. Det gikk jeg også med. 

Folk må selvfølgelig få lov til å gå med det de vil, men det må også være lov til å synes at det er stygt. 

Det eneste som mangler nå er at tynne strekøyenbryn blir moteriktig igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (1 minutt siden):

Dessverre kommer ting tilbake, men lite å gjøre med det. Noe som er morsomt er at noen av de som følger moter tror at det er noe nytt og at vi andre som ikke går med det er utdaterte, men så er det kanskje heller sånn at vi allerede har gått med det og aldri har lyst til å gå med det igjen :P

Som 90-talls moten. Jeg kan ikke skjønne at noen vil seg selv så vondt. Så på en eller annen moteside ifjor, tror jeg, at de hadde sånne stygge sykkelshortser jeg gikk med som tenåring. I det samme grusomme glinsete stoffet. 

Nå har jeg sett sånne stygge slengbukser i jerseystoff. Det gikk jeg også med. 

Folk må selvfølgelig få lov til å gå med det de vil, men det må også være lov til å synes at det er stygt. 

Det eneste som mangler nå er at tynne strekøyenbryn blir moteriktig igjen. 

Men de toppene/blusene med sånt "skjørt" nederst, som hang ned i en spiss og akkurat dekket sykkelshortsrompa - har du sett noe til dem? (Sånn apropos trender som aldri mer bør få se dagens lys.) 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor må alle trender følge sykluser? Hvorfor kan ikke noen trender bare dø en smertefull død?

Som om alle menn er interessert i å innrette seg etter dine preferanser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man var ung på 90, hvorfor bryr man seg om hva unge gutter går med i dag? Kan ikke akkurat si at jeg ser på unge gutter på den måten, så dette har jeg ikke fått med meg en gang. Men om de vi se ut som Nick Carter, who cares. Kan ikke date en 17åring uansett. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvis man var ung på 90, hvorfor bryr man seg om hva unge gutter går med i dag? Kan ikke akkurat si at jeg ser på unge gutter på den måten, så dette har jeg ikke fått med meg en gang. Men om de vi se ut som Nick Carter, who cares. Kan ikke date en 17åring uansett. 

Det er bare sånn det er, vi "gamle" synes det gjør så vondt å se de stakkars ungdommene gjenta våre feil. :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men de toppene/blusene med sånt "skjørt" nederst, som hang ned i en spiss og akkurat dekket sykkelshortsrompa - har du sett noe til dem? (Sånn apropos trender som aldri mer bør få se dagens lys.) 🤣

Hm, usikker på om jeg husker disse eller kanskje jeg har fortrengt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er bare sånn det er, vi "gamle" synes det gjør så vondt å se de stakkars ungdommene gjenta våre feil. :P

La nå de stakkars ungdommene nyte kombinasjonen å være ung og å ta tvilsomme valg ang klær og frisyre. 

Anonymkode: 24d95...e49

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi folk vil passe inn

Anonymkode: 0691d...1e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk vil passe inn

Anonymkode: 0691d...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg ser for lite rundt meg.. Har ikke lagt merke til frisyrene. Bortsett fra disse som går rundt med dult, jeg tenker alltid at de ser ut som de har glemt turbanen sin hjemme 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (7 minutter siden):

Hm, usikker på om jeg husker disse eller kanskje jeg har fortrengt det :)

Fortrengt, kanskje? Eller kanskje du er så heldig at den moten gikk deg hus forbi? Jeg tror det var en veldig kortlivet trend, men det var en sommer (kanskje 91? 92?) jeg hadde inntrykk av at de var overalt. Vi snakker relativt normale bluser/skjorter, gjerne i blomstermønster, som hadde en mellomting mellom peplum-kant og skjørt sydd på nederst med rynkesøm. Ca 10 cm foran, og 30-40 cm bak. Mye brukt sammen med sykkelshorts. Skikkelig lekkert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel få menn og mest unge gutter som har 90-tallssveis nå. 

Anonymkode: 24709...9d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Fortrengt, kanskje? Eller kanskje du er så heldig at den moten gikk deg hus forbi? Jeg tror det var en veldig kortlivet trend, men det var en sommer (kanskje 91? 92?) jeg hadde inntrykk av at de var overalt. Vi snakker relativt normale bluser/skjorter, gjerne i blomstermønster, som hadde en mellomting mellom peplum-kant og skjørt sydd på nederst med rynkesøm. Ca 10 cm foran, og 30-40 cm bak. Mye brukt sammen med sykkelshorts. Skikkelig lekkert. :P

Åja, jeg tror jeg husker dem nå dessverre :) Men det har jeg ikke sett hittil i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...