Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #21 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg ville gjort det på piercingstudie. Frisører har dette med å "skyte" skjevt Mange får verk og små infeksjoner i ettertid fordi det er vanskelig å få inn øredobber i skjeve hull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 8. september 2005 #22 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Med jentungen var jeg ikke i tvil, det ble frisøren. Enkelt og kjapt gjort, så rekker de ikke å synes det er så vondt at de kommer ut med hull bare i det ene øret ← Gutter vil gjerne bare ha hull i det ene øret, så det er greit. Vi er nå ikke kommet så langt enda. Ringte ett sted, og de hadde 14-årsgrense åkkesom. Edit: Og det andre stedet (ringte nettopp) hadde 16-års grense, så her er det visst bare å smøre seg med tålmodighet, ja.. Endret 8. september 2005 av Starya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 8. september 2005 #23 Del Skrevet 8. september 2005 Vil anbefale å lese på denne siden http://www.madisonpiercing.no/ Vi mener at frisørpistolen ikke er trygg nok. Dersom en bloddråpe skulle bli sittende igjen på pistolen fra forrige kunde, og denne kunden har en dødelig blodsykdom (som f.eks. HIV), så får du den også. Pistolen blir alt for ofte ikke sterilisert mellom hver kunde Dette kan jeg skrive under på da jeg selv har jobbet i flere frisørsalonger, og ingen av de steriliserte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå