AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 I samme genre som lotto, bare mye mer opplagt å ikke tape noe på. Test; Anton sin sjelevenn/inne; 1.Curling, 2011 2.Teltmangel, 2017 3. -85 Anonymkode: 54a6a...aaa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Slutt med hektet. Du er ikke interessant. Anonymkode: 0d8fe...527
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 - godtesnop - Ronja - eget Anonymkode: 71208...b43
Bamseklemmer Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 Jeg lå i overkøya over deg Jeg fikk lyst på saftig kjøttkake Begge oss to hadde "Sing" med Travis som favorittmusikk Leser hun dette er jeg nok avslørt, men jeg er fremdeles like glad i deg🤪❤️ 1
Julia Santa Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 «Alltid rosa sokker «Grunge «Converse, Caps og rutete skjorte.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 Bamseklemmer skrev (7 minutter siden): Jeg lå i overkøya over deg Jeg fikk lyst på saftig kjøttkake Begge oss to hadde "Sing" med Travis som favorittmusikk Leser hun dette er jeg nok avslørt, men jeg er fremdeles like glad i deg🤪❤️ Hehehe, endelig noen som svarer "guiden'stil" og får fart i tråden. Anonymkode: 54a6a...aaa 1
Bamseklemmer Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hehehe, endelig noen som svarer "guiden'stil" og får fart i tråden. Anonymkode: 54a6a...aaa Her er en ny avsløring🙈 Jeg bar deg på ryggen til søsteren din etter en pubkveld i 2003 Vi stoppet opp å så på fullmånen, klina vilt og gikk videre Ned ei rundtrapp til kjellerstua, vi rev av hverandre klærne å begynte å knulle vilt Håper å gjenskape den hærlige kvelden med deg i 2023🤞😍
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 Min tur? Tør man det da, er ikke så smart å tøff som jeg ser ut som.. Min sjelevenn-person er råsmart og kjenner ordelaget mitt.. Okej, Caråla, har kommer jag.. 🙈 1. Seng i stua.. 2. Ullared. 3. Nr til Spiderman.. De tre vakreste kapitlene i den første forelskelsen min iallefall. Det er et bånd som jeg ikke bryr meg om noen andre enn vi forstod, du er fortsatt min beste venn og blir aldri glemt - tro meg, jeg vet hva du ikke kan noe for, og jeg vil alltid forstå deg, alltid gi deg svar, og jeg har tilgitt meg selv nå. Ps! Hvis undere skjer, og du skulle se dette, så aldri mer skam deg overfor mitt hjerte iaf. Ser mer opp til deg enn de fleste andre. Ønsker deg hell og lykke, ønsker deg også velkommen å ta kontakt i fremtiden; man MÅ ingenting i vår verden, husker du det? Nøl ikke hvis du er i noen nød, jeg er her helt helt 100% for deg da. Innenfor rimelighetens grenser er et tvibit alltid en mulighet. Gu' nå har jeg røpet meg så sinnsykt... Min sjelevenn-person tåler å se dette. Hehe, ser for meg at HVIS det kommer noen svar, så vil det være i form av stikkord.. #fårnokaldrisoveinatt 🙈🙉🙊 te~ess 😇 Anonymkode: 54a6a...aaa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 - En rar katt - Turer i mørket fra din leilighet og til min, kun fordi jeg hadde bedre godteri - bussturer som ikke var kjedelige. Jeg savner deg! Dumt at vi mistet kontakten når begge fikk kjærester på hver sin kant. Anonymkode: 49c99...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå