AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Har hatt ei venninne i nærmere 10 år. Vi flyttet til samme by, men jeg litt etter. Vi har ofte hatt jente kvelder, møttes på ettermiddager o.l Hun har og vert invitert i barneselskap/dåp og andre hengivenheter. Ho fikk seg ny kjæreste for 2 år siden kort tid etter brudd med samboer gjennom flere år, og sakte men sikkert føler jeg at jeg har blitt «utestengt» fra arrangementer ho og den nye kjæresten deltar på og ellers holder hjemme med seg. Aldri tid til og treffe meg, og avbryter avtaler like før. toppet seg fullstendig 1 mnd før jul, da hadde ho bursdagsfest med noen få venninner pga korona tiltak. Nærmere midnatt så var hun så full at hun var klar for seng men jeg ville gjerne fortsette hos en anen vennine. Hun klikket på meg, skjelte meg ut og så og sei kastet meg ut. Dem andre venninnene støttet henne(jeg kjenner dem ikke så godt) siden har jeg ikke hørt noe mer fra hun. Jeg sendte melding dagen etterpå og sporte hvorfor hun klikket, og de var fordi jeg ikke skulle vere mer med henne. Men hun var jo klar for seng, og dem andre skulle jo gi seg? Jeg har sendt noen snapper i ettertid uten respons, hun ignorerer meg tvert. Jeg ser og at hun har venninne kvelder, men holder meg utenfor. Er dette min egen feil? Jeg har alltid vert en person som forflytter meg og dette vet hun. Litt fordi jeg aldri er ute på fest pga barn. Føler at så fort hun fikk seg ny kjæreste, er ikke oss «gamle» så viktige lenger... Jeg er virkelig såret. Anonymkode: fa909...6d6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Hun kommer tilbake når det blir slutt med kjæresten. Og da håper jeg at du sier til henne hvor hun bør gå... Anonymkode: 113b3...5aa 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Hun har jo ingenting med at du ønsker å feste videre hos noen andre når festen er over hos henne? Mente hun at du skulle dra hjem og sove du også? Og hun du ville feste videre med, var hun også der? Høres ut som hun var sjalu eller noe. Helt tullete. Er bare å droppe henne, hun kan ikke bestemme over deg. Anonymkode: f9221...433 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 åpenbart noe mer mer som er årsaken Anonymkode: 0aaaa...16d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun har jo ingenting med at du ønsker å feste videre hos noen andre når festen er over hos henne? Mente hun at du skulle dra hjem og sove du også? Og hun du ville feste videre med, var hun også der? Høres ut som hun var sjalu eller noe. Helt tullete. Er bare å droppe henne, hun kan ikke bestemme over deg. Anonymkode: f9221...433 Aner ikke hva hun ville jeg skulle gjøre, men tydeligvis fikk jeg ikke lov og bli med venninnen min. Ja hun va der, og hun har fortsatt kontakt med henne. Anonymkode: fa909...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå