Gjest Frisyren Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Har en veldig lys hud, alla Madonna når hun ikke har att sol. Har en varm tone i huden, selv om den er lys. Har en mellomblond farge nå, alla den Jennifer Aniston har. Men jeg kunne tenke meg en litt mer brun tone, nå som jeg ikke har noe brunfarge i huden lenger. Ikke for mørk, for det har jeg prøvd før, og da ble all fargen i ansiktet sugd ut av meg. Er det ikke noe sånt at man ikke skal farge håret mørkere enn fargen på brynene, for at det skal se naturlig ut? Noen som har bra tips til valg av farge?
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Sjekk ut denne siden her. Kanskje du finner ut mer da?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Takk for svar! Det var jo helt perfekt Slik jeg vurderer det, er jeg en lys høst, noe jeg har fått høre før.
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 Jeg syns det er litt vanskelig å se sånt selv, jeg. Prøvde meg og ble en slags høst, men er veldig usikker. Er generelt mørk (mørke vipper og bryn), har i utgangspunktet lysebrunt hår (men er blond nå), grå øyne, kan bli gyldenbrun, men kan også bli blek. Blir aldri blå-blek, og har ikke rosatoner i huden. Heller litt gult på en måte... Har ikke fregner. Vanskelig det der. Kler ikke rosa syns jeg selv, ikke sterk oransje, men grønt, rødt, brunt - ikke beige, svart... Hva tror du utifra det fargekartet?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #5 Skrevet 20. august 2005 Skjønner! Jeg tror nok jeg er en høst eller vår, når jeg studerete det litt nærmere. Kan også bli gyldenbrun, men det tar lang tid. Er for det meste elfenben hvit i huden. Har kun fregner, når jeg er i solen over lengre tid. Kler: oliven grønn, aprikos, kremgul når jeg er brun, off-white, rust brun, gull når jeg er brun, marineblå, gammelrosa. Kler ikke farger som har blå undertone, siden jeg er gul tone i huden, må fargene gå i gule undertoner. På høst stod det at man kunne ha kobberbrun brunfarge, kunne kanskje tenke meg å farge det i den fargen.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #6 Skrevet 20. august 2005 Glemte å si at jeg også fra naturen har mørkebrune vipper og bryn. Hårfargen er askeblond, men har farget den som sgat til alla Jenifer Aniston.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå