AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Har vært på aap i flere år nå, og har kun klart å jobbe korte perioder i gangen, før jeg har gått på veggen.. Nå har jeg endelig fått en 50% stilling (ikke fast), etter at jeg var i arbeidspraksis.. Men allerede etter få måneder kjenner jeg at jeg snart ikke makter mer.. Jeg har ingen alvorlige diagnoser, "bare" angst og depresjon, og fibromyalgi.. Har også et annet helseproblem, men er kvitt de verste plagene med det etter operasjon. Aap er snart oppbrukt, hva kan jeg gjøre? Trenger en pause, men prøver samtidig å holde ut med å jobbe, jeg er lei og skamfull av å føle meg så jævla lat.. 😞 Jobber halve dager 4 dager i uka, og har barn. Er redd for å få avslag på uføretrygd, og redd jeg ikke får ung uføre, pga at det kun er gradert uføretrygd jeg har søkt om. Anonymkode: c38e8...469
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Har du søkt om gradert uføretrygd? Om du ikke har søkt så må du snakke med veilederen din. Om du har søkt så kan du trekke søknaden din og fortsette avklaringen eller vente på svar fra søknaden. Om du får innvilget gradert utføretrygd så må du prøve deg og hvis det ikke går så må du søke om AAP på nytt og få en ny avklaring mot full uføretrygd. Anonymkode: da1e7...185
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du søkt om gradert uføretrygd? Om du ikke har søkt så må du snakke med veilederen din. Om du har søkt så kan du trekke søknaden din og fortsette avklaringen eller vente på svar fra søknaden. Om du får innvilget gradert utføretrygd så må du prøve deg og hvis det ikke går så må du søke om AAP på nytt og få en ny avklaring mot full uføretrygd. Anonymkode: da1e7...185 Har søkt ja.. Tør ikke trekke søknaden, når jeg har så kort tid igjen med aap Anonymkode: c38e8...469
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Kontakt veilederen din ts. Husk at du skal melde fra om endringer. Du trenger ikke trekke søknaden, men du må snakke med nav om dette. Helst legen også hvis det er anbefalt gradert uføretrygd derfra. Anonymkode: e54d5...d07
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kontakt veilederen din ts. Husk at du skal melde fra om endringer. Du trenger ikke trekke søknaden, men du må snakke med nav om dette. Helst legen også hvis det er anbefalt gradert uføretrygd derfra. Anonymkode: e54d5...d07 Ja, må vel det.. Føler meg så mislykket, nok en gang... 😞 Anonymkode: c38e8...469
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 Du klarer nok å jobbe om pengene slutter å komme inn gratis. Skal vel litt til å få uføretrygd uten ordentlige diagnoser. Anonymkode: 24ada...f66
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 Vær så snill å slutt med å synes synd på deg. Samboeren min har en alvorlig sykdom og hele livet er ødelagt og han har blitt kjempe deprimert. Han vil virkelig jobbe, men han kan ikke. Kan du ikke finne en jobb du interesserer deg for, kanskje det hjelper? Du skulle visst hvor heldig du er. Anonymkode: 418b7...373
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vær så snill å slutt med å synes synd på deg. Samboeren min har en alvorlig sykdom og hele livet er ødelagt og han har blitt kjempe deprimert. Han vil virkelig jobbe, men han kan ikke. Kan du ikke finne en jobb du interesserer deg for, kanskje det hjelper? Du skulle visst hvor heldig du er. Anonymkode: 418b7...373 Jeg har en jobb som interesserer meg, og en arbeidsplass hvor jeg trives. Likevel begynner jeg å bli mer og mer deprimert, og takler det dårlig.. Anonymkode: c38e8...469
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #9 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har en jobb som interesserer meg, og en arbeidsplass hvor jeg trives. Likevel begynner jeg å bli mer og mer deprimert, og takler det dårlig.. Anonymkode: c38e8...469 Vil du bli mindre deprimert av å gå hjemme uten å gjøre noe? Anonymkode: 24ada...f66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå