AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Etter 3 år som samboere, så eier han og ex’en hus sammen enda.Har masa på at de snart får ordne opp i dette. Kjenner at dette irriterer meg,ettersom jeg og min ex fikk orden på dette nokså fort etter skilsmissen vår. Har dere brydd dere om dette? Anonymkode: cd6ef...5ce
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Eh..ja. Eier de et hus ingen av dem bor i? Anonymkode: 7de88...75c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Ojsann.. ikke får å hive bensin på bålet her, men jeg hadde klikket av irritasjon.... Dere kan jo ikke gå videre med deres forhold. Betaler han på lånet til huset hun bor i? merkelig. Anonymkode: 30ae3...4f7
Natt Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden):opp Endret 22. februar 2021 av Natt
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 Jepp, det hadde irritert meg veldig! Hvorfor? Fordi hvis dere en dag skal gifte dere, må han være ferdig med boet fra forrige ekteskap. Det høres ut som latskap, og hadde krevd at han ordnet opp. Her er jeg den som gikk ut av et ekteskap før jeg møtte kjæresten min. Jeg var veldig opptatt av å komme meg ut av alt det økonomiske og med boet å gjøre så fort som mulig, jeg ville ikke ha eksen hengende over meg. Er glad jeg gjorde det. Du vet jo selv hvordan det er å bli kvitt "det gamle", syns det er rart kjæresten din ikke vil det samme. Anonymkode: 6f439...c10
Natt Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jepp, det hadde irritert meg veldig! Hvorfor? Fordi hvis dere en dag skal gifte dere, må han være ferdig med boet fra forrige ekteskap. Det høres ut som latskap, og hadde krevd at han ordnet opp. Her er jeg den som gikk ut av et ekteskap før jeg møtte kjæresten min. Jeg var veldig opptatt av å komme meg ut av alt det økonomiske og med boet å gjøre så fort som mulig, jeg ville ikke ha eksen hengende over meg. Er glad jeg gjorde det. Du vet jo selv hvordan det er å bli kvitt "det gamle", syns det er rart kjæresten din ikke vil det samme. Anonymkode: 6f439... Endret 22. februar 2021 av Natt Redd noen kjenner meg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå