AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Dere som har gamle teak-møbler og planter og fargerike bøker i boligen, hva slags gulv har dere? 🥰 Skal ha nytt men greier ikke helt bestemme meg for hva jeg synes blir finest. Anonymkode: f3225...db7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Stavparkett i mønster er klassisk, så det er drømmen her, men også vanlig stavparkett er fint (det må være skikkelige, små staver på størrelse med Kapla og ikke stygg klikkwhatever) Ellers synes jeg man fint kan leke seg med f.eks. linoleum i farger og mønstre, litt etter hvor tøff man tør å være. Anonymkode: 7e20a...c54
agata Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Vi har mye teak og mahognymøbler og en del farger ellers i interiøret og har gått for mørkt eikegulv I enstav (kährs nouveau tawny). Synes det står veldig fint til møblene! Har noen lyse tepper for å bryte litt opp,så det ikke blir for mørkt. Eller er man også avhengig av at rommet er lyst nok ellers (mye vinduer, ikke for mørke vegger). Veldig fornøyde her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå