nusta Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Har nikkel-allergi, og får verk hver gang jeg bruker øredobber. Men regner med at kroppen min vil godta kirurgisk stål, da jeg har en piercing i navlen som er helt fin. Problemet er å få tak i øredobber i kirurgisk stål. Vet at øredobbene de skyter hull med er av kirurgisk stål, men disse er ofte veldig enkle, og utvalget dårlig. Dessuten er det ikke alle som tar hull i ørene som selger disse øredobbene uten at man samtidig tar hull i ørene. Noen som vet om et sted det er mulig å kjøpe øredobber, og hvor utvalget er bra?
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Jeg kjøpte hos en vanlig gullsmed, merket er pilgrim. Dama i butikken sa i alle fall at det var kirurgisk stål og at ei anna som jobba der og hadde nikkallergi hadde testet varene.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 mener at ei veninne av meg sa at de har det på Glitter
Minya Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 (endret) Bor du i Oslo, har PinPoint piercing mange fine piercingsmykker i både kirurgisk stål og titan. Hvis du bor et annet sted er denne nettbutikken et fantastisk funn; bodyjewelleryshop.com Endret 28. juli 2012 av Minya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå