Gå til innhold

Vanskelig å få barn når man aldri møter noen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel hele livet og har aldri klart å møte noen. Jeg vet ikke hva som er galt med meg, men jeg får det liksom ikke til.

Blir 40 iår, og det ser dårlig ut... 

Jeg har alltid ønsket at jeg kunne få barn da jeg var 20-25 år, fordi det er noe jeg ønsket. Jeg ville hatt det mye bedre om jeg fikk barn tidlig. 

Dessverre så klarer jeg ikke å møte noen... Forstår ikke hvordan andre klarer å møte noen? 

Jeg lever stadig i håpet om å møte noen, men det ser som sagt dårlig ut... Og jeg ønsker meg barn... 

Anonymkode: a8dc9...467

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har gode råd å komme med, eller har erfaringer med at det blir bedre? 

Skrevet

Og hvordan i alle dager får dere til å møte noen? For meg er det et av livets store mysterier. 

Skrevet

Å "møte noen" handler jo om å eksponere seg for muligheten, og være sosial. Og gjøre seg attraktiv nok til at menn fatter interesse.

Hvor man møter noen, er litt ulikt ut ifra hvilken fase man er i i livet. Fra 19-25 var jeg student, og kunne treffe gutter på universitetet, på byen, på vennefester. Fra 25-30 var jeg i ulike jobber, der jeg kunne treffe noen. I tillegg via venner og på byen og fritidsaktiviteter. Han jeg endte opp med traff jeg på tinder som 28-åring.

Har du aldri datet en mann? Har du venner som vet du er interessert? 

Anonymkode: a5084...609

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noen som har gode råd å komme med, eller har erfaringer med at det blir bedre? 

Om du er førti år allerede, og tilnærmet ukysset, så har nok barnetoget gått for din del. Men du kan fortsatt gjøre mye mer utav livet ditt 🙂

Anonymkode: 18ba5...c3b

Skrevet

Jeg hadde et ikke-eksisterende sosialt liv, men klarte å finne noen for det. Tinder funker.

Anonymkode: 52860...a25

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å "møte noen" handler jo om å eksponere seg for muligheten, og være sosial. Og gjøre seg attraktiv nok til at menn fatter interesse.

Hvor man møter noen, er litt ulikt ut ifra hvilken fase man er i i livet. Fra 19-25 var jeg student, og kunne treffe gutter på universitetet, på byen, på vennefester. Fra 25-30 var jeg i ulike jobber, der jeg kunne treffe noen. I tillegg via venner og på byen og fritidsaktiviteter. Han jeg endte opp med traff jeg på tinder som 28-åring.

Har du aldri datet en mann? Har du venner som vet du er interessert? 

Anonymkode: a5084...609

Nei, jeg har aldri vært på date med en mann, og har aldri vært i nærheten av å ha en samtale engang...

Jeg har aldri hatt mannlige venner. 

Skrevet

Om du er førti år allerede, og tilnærmet ukysset, så har nok barnetoget gått for din del. Men du kan fortsatt gjøre mye mer utav livet ditt 🙂

Anonymkode: 18ba5...c3b

Men jeg kan vel fortsatt møte noen selv om det ikke blir noen barn? 

Skrevet

Jeg hadde et ikke-eksisterende sosialt liv, men klarte å finne noen for det. Tinder funker.

Anonymkode: 52860...a25

Ja, sånne datingsider er sikkert bra om man har tør å ta det steget. Er så redd for å bli utnyttet... 

Skrevet

Da bør du dra til privat klinikk i Danmark da om du vil ha barn. 

Anonymkode: 46555...2fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, sånne datingsider er sikkert bra om man har tør å ta det steget. Er så redd for å bli utnyttet... 

Men der har du jo svaret! Man må våge for å vinne. Drømmemannen kommer ikke bare plutselig og banker på døra di en dag, man må gjøre seg tilgjengelig på markedet. 

Anonymkode: 203fa...e4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da bør du dra til privat klinikk i Danmark da om du vil ha barn. 

Anonymkode: 46555...2fe

Jeg vet ikke om jeg vil det... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

iiNei, jeg har aldri vært på date med en mann, og har aldri vært i nærheten av å ha en samtale engang...

Jeg har aldri hatt mannlige venner. 

Tenker at det er her du bør starte. De aller fleste opplever ikke at drømmemannen banker på døra. Man må liksom ut litt. Om det er ut på byen, ut på Tinderdate, treffe noen gjennom venner, frivillig arbeid, en hobby, jobb også videre spiller ingen rolle, men du bør gjøre noe aktivt som setter deg i en posisjon hvor du møter potensielle fremtidige partnere.

Anonymkode: fc268...e89

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har vært singel hele livet og har aldri klart å møte noen. Jeg vet ikke hva som er galt med meg, men jeg får det liksom ikke til.

Blir 40 iår, og det ser dårlig ut... 

Jeg har alltid ønsket at jeg kunne få barn da jeg var 20-25 år, fordi det er noe jeg ønsket. Jeg ville hatt det mye bedre om jeg fikk barn tidlig. 

Dessverre så klarer jeg ikke å møte noen... Forstår ikke hvordan andre klarer å møte noen? 

Jeg lever stadig i håpet om å møte noen, men det ser som sagt dårlig ut... Og jeg ønsker meg barn... 

Det finnes incels der ute, bare å ta kontakt så blir du sikkert gravid raskt!

Anonymkode: ecd19...452

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det finnes incels der ute, bare å ta kontakt så blir du sikkert gravid raskt!

Anonymkode: ecd19...452

Hva er incels? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker at det er her du bør starte. De aller fleste opplever ikke at drømmemannen banker på døra. Man må liksom ut litt. Om det er ut på byen, ut på Tinderdate, treffe noen gjennom venner, frivillig arbeid, en hobby, jobb også videre spiller ingen rolle, men du bør gjøre noe aktivt som setter deg i en posisjon hvor du møter potensielle fremtidige partnere.

Anonymkode: fc268...e89

Ja, da må jeg få meg venner først, da... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men der har du jo svaret! Man må våge for å vinne. Drømmemannen kommer ikke bare plutselig og banker på døra di en dag, man må gjøre seg tilgjengelig på markedet. 

Anonymkode: 203fa...e4f

Syns det er skummelt og vanskelig og utfordrende å tenke på at jeg skal være sammen med en mann. Det med å sette grenser og si nei og ha kontroll... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...