Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en dårlig opplevelse på dagligvarebutikk. Vi blir overvåket på butikk jo, og det er ikke de behagelige mennesker som overvåker deg. 

Anonymkode: 24797...ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 75323...c7d

• Liker 5
Gjest Smeltemann
Skrevet

Vi blir overvåket i butikken,på tur til butikken til og med i vårt eget hjem blir vi overvåket. Vi blir overvåket 24/7

Skrevet

Lider da av paranoia? 

Anonymkode: dd6a3...13c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lider da av paranoia? 

Anonymkode: dd6a3...13c

Butikker har jo kamera, det er vanlig.

Anonymkode: b03b5...2f1

• Liker 3
Skrevet

Legg igjen mobilen hjemme, og betal med kontant, så minimerer du i hvert fall hvor mye du blir overvåket.

Men kameraer og slikt har de, selvsagt. Akkurat det er det umulig å komme seg rundt.

Anonymkode: 45ef0...f15

• Liker 1
Skrevet

Det jeg reagerer på er ansatte som har sett "noe" og skal analysere hvem jeg er. Det er slitsomt og får ingen god opplevelse å være kunde. 

Skrevet

Ja, det er kameraer i butikkene. Nei, de ansatte eller sjefen har ikke lov til å se på opptaket. Kun vekter og/eller politi har lov og KUN ved skjellig grunn ved f.eks nasking. Videoen blir lagret i 14 dager og slettet

Anonymkode: 9bf24...f6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er kameraer i butikkene. Nei, de ansatte eller sjefen har ikke lov til å se på opptaket. Kun vekter og/eller politi har lov og KUN ved skjellig grunn ved f.eks nasking. Videoen blir lagret i 14 dager og slettet

iallfall er det ekkel opplevelse. Og jeg tviler veldig sterkt at de følger reglene, det var ikke til å ta feil av hva jeg så. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

I butikken hvor jeg jobber ser vi ansatte ofte på opptakene sammen med vekter, vi må jo samarbeide .

Anonymkode: bcd16...982

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ikke sant,

Det er ikke alle butikker med vektere.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mener du virkelig at det er kun politet som kan se på?

Hvordan skal man ta butikktyver da?

Helt vanlig at sjefer eller ansatte titter på overvåkningskamer, som feks hvis kasser er usikker på veksel,

Gjest Føsleguri
Skrevet

Bestill på nettet med hjemmelevering, så slipper du at noen ser deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I butikken hvor jeg jobber ser vi ansatte ofte på opptakene sammen med vekter, vi må jo samarbeide .

Anonymkode: bcd16...982

Yes, og uten vektere så er det sjef eller ansatte som ser på-spørs når på dagen det er.

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det jeg reagerer på er ansatte som har sett "noe" og skal analysere hvem jeg er. Det er slitsomt og får ingen god opplevelse å være kunde. 

Har også opplevd dette. Lurer da på hva det er med meg som gjør til at de ansatte tror at jeg stjeler.... har aldri stjelt noe i hele mitt liv!

Anonymkode: 6521c...778

Skrevet

Hva i alle dager driver du med i butikken som ikke tåler at noen ser det?

Anonymkode: e4678...bfa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager driver du med i butikken som ikke tåler at noen ser det?

Har du aldri opplevd å være i en butikk og så må betjeningen tilfeldigvis rydde akkurat der du er og flytter du deg rundt i butikken så rydder de jammen akkurat der også?

Skrevet

Har du aldri opplevd å være i en butikk og så må betjeningen tilfeldigvis rydde akkurat der du er og flytter du deg rundt i butikken så rydder de jammen akkurat der også?

Nei, overhodet ikke. Jeg legger rett og slett ikke merke til de ansatte, jeg konsentrerer meg om å finne de varene jeg skal ha. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis betjeningen ikke rydder akkurat der du er så må de jo rydde der det er noen andre, høres ut som om du er en smule paranoid eller at du tror du er så spesiell at betjeningen følger med deg.  

Anonymkode: 76e79...b10

• Liker 4
Skrevet
Føsleguri skrev (8 minutter siden):

Bestill på nettet med hjemmelevering, så slipper du at noen ser deg.

kommer til å vurdere det, hvorfor utsette seg for noe så enkelt som dagligvarer i butikker, og ekle opplevelser fra ansatte. Nok er nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...