Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Var en tur innom H&M i går for å kjøpe pudder til ungen, og gikk ut igjen med jakke, smykke, solbriller og tre par øredobber til meg selv... Høstfarene er vakre, varme deilige toner... jeg må handle mer, men tenkte jeg skulle titte litt i de andre butikkene også - MÅ jo ikke kjøpe alt i den første butikken jeg er i... Men jeg så et lekkert skjørt der som jeg holdt på å ta med meg... og et par kåper jeg kunne tenkt meg... og et annet skjørt, og noen topper.... Så i en annen tråd at det skulle være så mye sort og hvitt i høst - så ingen ting i de fargene jeg - heldigvis! Nå kan høsten bare komme - butikkene har klær til meg også!!
aline Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 trodde ikke det skulle være like mye sort og hvitt i år jeg+ synes det virker som mørke brunfarger erstatter sort i stor grad + myke, lyse rosafarger eller offwhite/naturhvite farger erstatter det kritthvite. jeg har alt kjøpt meg flere godbrune topper og en genser + noen myk-gammelrosa topper, en innerjakke/strikkejakke i varme gode høstfarger i brunt, orange, varmrosa, offwhite etc etc. synes det er litt fint jeg, etter sommerens sjokkfarger og pastellfarger.
pusla Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Jeg ble også positivt overraska etter noen runder i butikkene denne uka - så mye flotte farger og klær som passer meg midt i blinken! Grønnfargen og den dype turkise som kommer nå er kjempefine. Også så mange fine skjørt! Har allerede shoppa masse, og må nesten gi meg selv forbud mot klesbutikker de nærmeste ukene .
Grooo Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 Jeg gikk også amokk på handletur på torsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå