Hengebuksvinet Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Forbigåtte menn: Kjærlighet/ forhold handler ikke om hva man har rett på eller at kvinner som velger andre typer menn gjør det for å håne dere. Hos meg handler alt om kjemi. Det må være noe spesielt som gjør meg interessert. Dette handler ikke om utseende eller karriere, det handler langt mer om utstråling og sjarm. Og litt om selvtillit, for min del. Kvinner som vil kutte vennskap for at noen glemte å like et innlegg/ bilde: Tror de fleste med innholdsrike liv legger lite tid i å legge strategier for likes på ulike sosiale medier. Jeg er helt inkonsekvent, glemmer til og med å gratulere mine nærmeste med dagen. På face. Og dere som vil kutte venninner fordi de har planer med andre/ ikke har invitert deg på noe. At dere gidder. Jeg har flere gjenger, og ser at i korona tider blir det ofte til at man prøver å gruppere seg i mindre grupper. Da er det ofte at man prøver å veksle litt på. En siste. Dere som ikke vil gi gave om dere ikke blir invitert til bryllup/ andre store anledninger. Man kan ikke invitere alle, og det er da bare normal folkeskikk å gi en liten gave til venninner/ nære naboer. Vær litt raus med andre. Starten på å ha det bra er å like seg selv. Og å være noenlunde hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå