Gå til innhold

Automatiske oppdateringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere dager nå har det dukket opp en gul varsel-greie som sier at den laster ned oppdateringer... men den står på 0% og går ikke videre...

Og så blir den borte og så kommer den igjen dagen etter eller noen timer etter eller noe sånt...

Jeg prøvde å gå inn på Windows Update - og første gangen kom jeg inn og fikk se at det er flere kritiske oppdateringer jeg skulle hatt lastet ned. Jeg trykket på last ned, men så stoppet alt opp.

Nå kommer jeg ikke inn...

Noen som vet hva jeg skal gjøre nå? Om det er noe jeg kan gjøre for å få disse oppdateringene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en brannmur som blokkerer kanskje?

Skrevet

Hmmm... jeg bruker vel kun brannmuren i XP... Men, det har jeg jo gjort før også - og da har det ikke vært problem...

Men, jeg skal prøve å koble ut brannmuren for å se om det løser problemet.. Takk for tips

Skrevet

Det virket ikke selv om jeg koblet ut brannmuren...

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Ettersom du bruker Win XP så ler det innebygget en funksjon der som kontrollerer om du har en gyldig versjon av XP. Kan det være så enkelt at du har en hacket versjon? Da får du ingen slike nedlastinger fordi Windows "vil ikke". Hvis du har en gyldig versjon - har du satt pc'en din til å tille slike nedlastinger da?

Skrevet

Har både gyldig versjon og satt til automatiske oppdatering...

Skrevet

Oppdateringene skal lastes i bakgrunnen, det vil si at om du bruker veldig mye båndbredde til eksempelvis nedlastinger av andre ting. Prøv å gå via internettsidene, kan hende det hjelper.. Gå til microsoft.com og til download center. Der skal du finne det du trenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...