Gå til innhold

Ullundertøy i god kvalitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket ullundertøy anbefaler dere? Bruker ullsettene mine mye og er ute etter noe med god kvalitet. 

Anonymkode: 9131e...7a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Aclima og Devold sine sett. Bruker ull daglig i perioden fra september/oktober til april/mai/juni litt avhengig av vær, og disse to merkene skuffer aldri. Ulltrøya fra Aclima jeg har på meg i dag har jeg nok hatt i rundt 7-8 år.  Har brukt den flittig de siste 3 årene og nå er den begynt å bli litt frynsete ytterst i ermene, men er fortsatt god og varm. 

Anonymkode: a90a3...ce1

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fra Hedmark. Minus 38 grader i år, og kjenner alle mulige ullundertøy fra 80-tallet til i dag. Og lander på Cubus sitt ensfargede. Med blondekant eller uten. 

Jeg bruker mye penklær som dressbukser, kjoler og bluser. Det er kaldt. Så jeg går i ull innerst fra september til april hele tiden. Så klart blir det slitt. Ull blir slitt etter noen år, så hvert andre år må jeg bytte ut uansett. 

Noen mennesker er varmere, jeg er frysepinn. Og orker ikke masse mønster på undertøyet. Det skal være ensfarget og diskre under kjoler og bluser. Dette er ikke til bruk på fritiden innimellom. Dette er til hverdags nesten hele året. 

Skrevet

Spørs helt til hvilken bruk, men Janus og Devold er favoritter hos meg når det gjelder ull til bruk på tur eller under gensere i hverdagen. Bruker også Iris ull fra Janus under tynnere plagg, veldig deilig. 

Anonymkode: 24377...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...