AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Del Skrevet 22. februar 2021 Klok av skade vurderer jeg å bruke noen kroner for å få noen som kan sakene sine til å hjelpe meg med kostholdet. Har ikke behov for noen ekstreme greier, men ønsker litt hjelp til å ta av ca 10% av vekten min. Jeg kan alltids spise sunnere og følge kjente prinsipp, men det er noe med at noen utenfra pusher på litt og setter opp noen parametre. Ønsker ikke noen reklametråd, men er det noen som ønsker å fremsnakke noen som er gode på dette? Som er gode på faget, men også kommunikasjonen. Og ikke altfor dyre. Anonymkode: de7d4...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Del Skrevet 23. februar 2021 Dette er er veldig lurt, eller det var for meg ihvertfall. Jeg fikk meg en coach og hun hjalp meg så ekstremt mye mer enn jeg hadde forventet og har hjulpet meg å få slutt på overspising og blitt kvitt kiloene + hjelp med selvbilde og selvsnakk. Hun setter ikke opp kostholdet ditt da, men tvinger deg til å stole på deg selv i kosten. Hun hjelper hvis du har noen spørsmål om kostholdet, men ellers er opp til deg. Det er ett veldig fokus på å skape en varig livsstilsendring og ikke bare følge en diett. Det var en investering, så muligens ikke at hun er det beste for deg. Men det finnes jo flere alternativer der ute der du kan få hjelp i en månedens tid og ta det du lærer der og få en plan, som jeg vet. Har sett at flere er fornøyd med flexikost og strongbody på insta. uten at jeg kan gå god for de selv. Anonymkode: 69f7e...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå