AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Har fått kontakt med en ex som jeg var sammen med da jeg var 24 år. Er nå 40 år. Men han bor et annet sted og vi har kun kontakt via sms og samtaler. Men jeg blir så irritert, for han virker ikke intressert selv om han sier han er det. Han klager på at han sover dårlig og skal få sovetabl hos legen snart. Han spør meg ikke om noe bare skriver han tenker på meg hvordan dagen hans er. Jeg prøver å spørre han om ting osv. Vi må bli kjent på nytt er vi begge enig i. Men han tar det så veldig rolig og det føler jeg blir for sakte for meg. Nå er han i 50 årene men det betyr ikke noe for meg. Kan gå mange dager før han kontakter meg, føler jeg alltid må kontakte han. Har spurt om han er usikker på meg pga rot fra fortiden men det er han ikke. Nei føler ikke dette er noe særlig. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 1654f...4ee
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Dette vil høres litt brutalt ut, men er du hans backup? Er du sikker på at du vil dette? Anonymkode: 648b2...2b8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Dette vil høres litt brutalt ut, men er du hans backup? Er du sikker på at du vil dette? Anonymkode: 648b2...2b8 Han skrev til meg i sms at han hadde aldri elsket noen som han elsket meg, at jeg var helt spesiell for han. Men føles ikke sånn da. Da han ikke viser interesse for noe enn bare prat. Anonymkode: 1654f...4ee
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Han kjeder seg ,,,og du er en trygg kilde å søke entertainment i 🙄 Har selv en ungdomskjæreste som sender messengermeldinger 1-2 ganger i mnd. .som forsøker å sprite opp livet sitt som familiemann 😜 Nei, gitt opplysningene du gir ,så er han " faktisk ikke interessert ". Du kan snu bordet med å forslå et FAKTISK møte ...Og ta det derifra 😉❤ Anonymkode: 802ed...bc5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå