Snop Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Hva hadde dere tenkt om dere fikk en digital, personlig og forseggjort invitasjon på e-mail i stedet for i posten? :) Med link til nettside med all informasjon og RSVP. Halvparten av gjestene våre bor i utlandet og postgangen dit er kronisk dårlig for tiden (opp til en måned) så jeg stoler ikke på fysisk post :P
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Morsomt 😁 alt må ikke gjøres på en spesiell måte! Digitalisering tar jo bare over mer og mer, så hvorfor ikke lage noe sånt 😁 Anonymkode: 5b325...6ba 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Helt greit og veldig oversiktlig. Har vært borti lignende invitasjoner selv. ville da fulgt opp litt ekstra hos generasjoner som kanskje ikke er like drevne på det store internett, men gjester på over 70-80 år er det kanskje ikke overflod av uansett Anonymkode: 2fb49...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Hadde sendt fysiske invitasjoner så langt jeg kunne og digitale kun dit jeg absolutt måtte. Anonymkode: ada8c...4f8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 Mye bedre enn meldingen jeg fikk på messenger fra søsteren min om at «sett av *dato*, da gifter vi oss. Fest blir *der* etterpå. Svar innen *dato* på om du kommer eller ikke» altså.... ikke kom det takkekort eller noe heller. Kun en «takk for alt det fine vi fikk i anledning vårt bryllup» på facebook Anonymkode: 5b325...6ba 1
saltvann Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 Vil alltid være noen som misliker ting som ikke går under normalen, men vil si dere har god grunn til å lage digital innbydelse 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 Miljøvennlig og bra 👍 Vi må slutte å forbruke helt unødvendige ting, alt som kan gå digitalt er gull. Dessuten slipper gjestene dine å få et kleint kort med bilde av dere som de ikke vet hva de skal gjøre med etterpå (er det frekt å kaste det ? 🤔) Anonymkode: 4b5e0...17f 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 Vi sendte ut digitale inbydelser og fysiske takkekort. Det var veldig greit å kunne ha alt av informasjon digitalt!! Du kan kjøpe pakkeløsninger for det på nett! Anonymkode: 926e8...588 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #9 Skrevet 22. februar 2021 Tror jeg ikke har mottatt annet enn digitale invitasjoner de siste 3-4 årene. Det er jo også et miljøaspekt her, som mange setter høyt. Anonymkode: 3174e...031
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #10 Skrevet 22. februar 2021 Helt greit og praktisk så lenge de som ikke bruker internett får i posten Anonymkode: adde9...871
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #11 Skrevet 22. februar 2021 Det hadde jeg stusset på. Det fjerner en del av høytideligheten. Om dere inviterer folk som bor så langt unna, sendes vel invitasjonene i veldig god tid uansett? Anonymkode: c673b...c2d
Snop Skrevet 22. februar 2021 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det hadde jeg stusset på. Det fjerner en del av høytideligheten. Om dere inviterer folk som bor så langt unna, sendes vel invitasjonene i veldig god tid uansett? Anonymkode: c673b...c2d Litt enig i det, og er det jeg er redd for. Men ser ut som de fleste her her positive så jeg tror vi går for det Bryllupet er rett etter sommeren, vi ble nettopp forlovet. Så vi hiver oss litt rundt nå Men ser ikke for meg at invitasjonene er klare før om en måneds tid (alle har fått muntlig beskjed så de kan planlegge, det er et svært lite bryllup).
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #13 Skrevet 22. februar 2021 Snop skrev (2 minutter siden): Litt enig i det, og er det jeg er redd for. Men ser ut som de fleste her her positive så jeg tror vi går for det Bryllupet er rett etter sommeren, vi ble nettopp forlovet. Så vi hiver oss litt rundt nå Men ser ikke for meg at invitasjonene er klare før om en måneds tid (alle har fått muntlig beskjed så de kan planlegge, det er et svært lite bryllup). Om de uansett har fått muntlig beskjed har de tid til å vente på hyggelig post 😊 Anonymkode: c673b...c2d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #14 Skrevet 22. februar 2021 5 hours ago, Snop said: Hva hadde dere tenkt om dere fikk en digital, personlig og forseggjort invitasjon på e-mail i stedet for i posten? Med link til nettside med all informasjon og RSVP. Jeg ville sette pris på det var så praktisk. En fysisk invitasjon ville jeg uansett kaste etter å ha fotografert infoen på den. Anonymkode: e9f90...687
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #15 Skrevet 22. februar 2021 Jeg er sentimental og tar vare på innbydelser og takkekort, men jeg synes det høres praktisk ut å gjøre det slik. Fint at det er forseggjort og informativt. Anonymkode: 05e5b...06b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #16 Skrevet 22. februar 2021 Jeg er i utgangspunktet for fysisk invitasjon. Synes det er veldig koselig å motta ting i posten, og jeg henger invitasjoner på sikringsskapet og gleder meg til anledningen hver gang jeg ser det henger der. Jeg liker generelt fysisk mye bedre enn digitalt. Meeen, jeg synes absolutt det høres ut som at dere har gode grunner til å sende ut digitalt. Og jeg forstår veldig godt at folk velger å gjøre det sånn. Spesielt med tanke på at porto kan bli ganske dyrt om man inviterer mange mennesker. Anonymkode: 9cb1c...f18
RockyRose Skrevet 25. februar 2021 #17 Skrevet 25. februar 2021 Ei veninne av meg lagde ei nettside med all info, gåveliste, og litt info om alle nøkkelpersonane i bryllupet. Det vart veldig fint, men tvilar den eldre generasjonen var mykje innom og las 😅
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #18 Skrevet 26. februar 2021 Besteforeldre og slikt kan dere vel lage en fysisk invitasjon til, men resten går det vel fint å sende en digital versjon til Mange som gjør det, og det er mye bedre for miljøet også! Anonymkode: 2f9da...4c7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #19 Skrevet 28. februar 2021 On 2/22/2021 at 2:00 PM, AnonymBruker said: Mye bedre enn meldingen jeg fikk på messenger fra søsteren min om at «sett av *dato*, da gifter vi oss. Fest blir *der* etterpå. Svar innen *dato* på om du kommer eller ikke» altså.... ikke kom det takkekort eller noe heller. Kun en «takk for alt det fine vi fikk i anledning vårt bryllup» på facebook Anonymkode: 5b325...6ba Jeg synes virkelig brudepar burde bestrebe seg på å takke hver gjest/hvert par som var gjester for det man fikk, og ikke gjøre det kun i fellesskap. En gang har det skjedd at vi ikke fikk noen takk i det hele tatt etterpå, og vi ga en konkret gave som stod på parets ønskeliste. Jeg synes man kan forsøke å være normalt høflige. Anonymkode: 49908...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå