Gå til innhold

Klaginga har gått for langt når fødende klager på hvordan farge rommet og gardinene på barsel har!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ett av verdens rikeste lang klages det mye blant fødende i disse dager. 
det meste handler om at de må føde "alene". 
 Nå har det gått så langt at det klages over at rommet og gardinene hadde fæl farge. Altså kom igjen da... skjerp dere, sykehuset er ikke noe hotell! 

Anonymkode: ae1fb...e90

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor klages det på det? 

Aldri hørt om den type klaging, heldigvis. Vil man ha hjemmefølelse, så får man føde hjemme. 

• Liker 17
Skrevet

Hva? Kilde? Dette blogginnlegget vil jeg lese!

Anonymkode: 5cb37...dc4

• Liker 6
Skrevet

Klages det på det også? Hjelpe meg da er det gått for langt. Et rom skal være et helt vanlig rom for de fødende og ikke noe luksushotell.

Anonymkode: 7bea9...383

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette må være en tidlig april spøk!

Hvis valget stod mellom å føde alene på et moderne stylet rom, eller føde med partner tilstede,  i et rom som ikke hadde blitt pusset opp siden 1984, hadde det ikke vært et valg engang.

Endret av Tough cookie
  • Liker 5
Skrevet

Har født tre barn og barseltiden på sykehus ble brukt til å nyte synet av den nyfødte. Aner ikke hvilken farge omgivelsene hadde. Jeg hadde jo et nyfødt liv i armene mine ❤️

Anonymkode: a4216...d0a

• Liker 9
Skrevet
Sinsiew skrev (4 minutter siden):

Hvor klages det på det? 

Aldri hørt om den type klaging, heldigvis. Vil man ha hjemmefølelse, så får man føde hjemme. 

Les i gruppa "bunadsgeriljaen på fb🤭

Skrevet

Man sier ja takk til det man får tildelt, og krysser fingre for å ikke dele rom. Om ting ikke er hypermoderne så spiller det ingen rolle så lenge det er rent og funksjonibelt. Utakknemlige fjols. 

Anonymkode: 685bd...de4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den har jeg ikke tenkt til å melde meg inn i. Hønehjørnet holder av sånn type kakling 🤭

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bunadsgeriljaen burde være glad om de får et fødetilbud som er innen et par timers avstand. Når det klages på interiøret så har det gått for langt. 

Anonymkode: 685bd...de4

• Liker 2
Skrevet
Sinsiew skrev (1 minutt siden):

Den har jeg ikke tenkt til å melde meg inn i. Hønehjørnet holder av sånn type kakling 🤭

Den er offentlig og åpen for at alle kan lese. 

Skrevet

Fargen var mer et virkemiddel for å uttrykke misnøyen over hele situasjonen. 

Anonymkode: 8fbc6...7bc

• Liker 1
Skrevet

Reagerte på samme innlegget. Nå begynner det å gå litt over stokk og stein på oppmerksomhetsbehovet på enkelte 😅 Jeg støtter #jegføderikkealene saken fullt ut, men det innlegget tok litt kaka. 

Datteren min har for øvrig gult rom, digger det. 

Anonymkode: 4c877...511

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Fargen var mer et virkemiddel for å uttrykke misnøyen over hele situasjonen. 

Anonymkode: 8fbc6...7bc

Det fikk jeg ikke inntrykket av. I tillegg var det noe galt med vannet i dusjen, det må Bent Høie gjøre noe med asap. 

• Liker 4
Skrevet

Det sier jo en del om hvor jææævlig ufresht det er på sykehusene. Forøvrig dusjet jeg i muggsopp (svartsopp) på badet på Ullevål sykehus....

Hva vil du med denne tråden, TS?

Anonymkode: 49393...6c4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det fikk jeg ikke inntrykket av. I tillegg var det noe galt med vannet i dusjen, det må Bent Høie gjøre noe med asap. 

Har vært full av sår i underlivet etter fødsel, innlagt pga. komplikasjoner. Det var hull i vinduet i januar, far og barn ble syke, dusjen ble oversvømt og det komme ikke varmt vann, så sårene ble mer infisert av sykehusoppholdet - selv om jeg var der av helt andre årsaker. Dette sier noe om STÅA på norske sykehus!

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det på sikt må bli åpning for private sykehus også i Norge. Når du ser hvilken behandling fødende på slike sykehus i utlandet får - enerom, seng til far, møbler, menyer med ulik mat, tett oppfølging - er det lett å klage på fasilitetene i det offentlige Norge. 

Har selv alltid kjøpt private tjenester der det er mulig, Volvat i stedet for legevakt blant annet, men slikt tilbud finnes jo ikke for fødende, så da forstår jeg klagingen.

Anonymkode: 55ba5...7a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det sier jo en del om hvor jææævlig ufresht det er på sykehusene. Forøvrig dusjet jeg i muggsopp (svartsopp) på badet på Ullevål sykehus....

Hva vil du med denne tråden, TS?

Muggsopp og det å klage på farge på rom er to helt forskjellige ting.

Anonymkode: be0b6...1e5

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror det på sikt må bli åpning for private sykehus også i Norge. Når du ser hvilken behandling fødende på slike sykehus i utlandet får - enerom, seng til far, møbler, menyer med ulik mat, tett oppfølging - er det lett å klage på fasilitetene i det offentlige Norge. 

Har selv alltid kjøpt private tjenester der det er mulig, Volvat i stedet for legevakt blant annet, men slikt tilbud finnes jo ikke for fødende, så da forstår jeg klagingen.

Anonymkode: 55ba5...7a7

Har du sett hvordan sykehustilbudet er rasert i Sverige? Private sykehus er en enormt dårlig idé...

• Liker 5
Skrevet

Leste innlegget og det virker som bare at hun utrykket misnøye med hele situasjonen. Det var ikke gardinene og fargen i seg selv som var problemet, men å bli dårlig behandlet, dusje i glovarmt vann og bli totalt oversett.

Er uansett ikke så gøy å gå gjennom alt det der og bli videresendt til et utdatert og trist rom? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...