AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Eksen hans flytta og la igjen et par ting etter seg som hun har fått fra han. Han tar vare på ting han har gitt/fått fra exen. Hva gjør jeg ?! Anonymkode: da578...4cb
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Det er vel opp til han hva han vil beholde. Trenger ikke være så eiesyk, folk flest har en fortid med forhold, hvertfall om de har passert 20. Gjør det virkelig noe om han beholder det, hva noe enn det er. Anonymkode: d16aa...b8d 13
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Jeg har møbler, julepynt og smykker mine ekser helt tilbake til vidregående ga meg. Jeg kaster da ikke ting fordi en usikker og sjalu kjæreste krever det. Hvis du blir sjalu på ting trur jeg du burde jobbe med deg selv. Anonymkode: 1b917...f81 16
exictence Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Mener du at du skal gjøre noe med det? 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 Trenger du å gjøre noe? Voksne mennesker har en fortid, sånn er det bare. Jeg har masse ting og tang jeg har fått fra min x siden vi var i lag i 10 år. Han var en stor og viktig del av livet mitt, selv om det endte. Vi skiltes også på gode premisser. Jeg kaster da ikke sykkelen eller mobilen min bare fordi jeg har fått det hos x-en! Har masse feriebilder også. Min far døde for ett års tid siden. Han hadde et sånt gammeldags lysbilde(!) av min mor i bikini blant sine personlige eiendeler på sykehuset, selv om de ble skilt da jeg var 7, jeg nærmer meg 40. Bare for at man får ny kjæreste så slutter ikke fortiden å eksistere. Jeg har gaver fra en venninne jeg ikke er venninner med lengre, men vi VAR gode venninner en gang, så jeg vil minnes de gode stundene vi hadde. Anonymkode: cf1db...b5f 7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 Hvorfor skal du gjøre noe med det? Anonymkode: 5e36a...6f4 3
mlifjeld Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 med mindre han hadde kommentert noe som "eksen gav meg denne, så snill hun var.." hele tiden. (altså brukt tingene som unnskyldning for å snakke om henne til deg og bevisst gjøre deg sjalu) ville jeg ikke tenkt på det. Det er helt normalt å ta vare på ting man har fått av en eks. Tingene slutter jo ikke å fungere bare fordi forholdet tar slutt. Jeg har mye jeg fikk av eksen, som klokke, klær, smykker og hunden (😅) ville jo ikke kvittet meg med noe av dette! er jo ting jeg er veldig glad i. Men for min del har de ikke noe med han å gjøre lenger. Det er mitt. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #9 Skrevet 22. februar 2021 Det er da vel ikke forbudt? Jeg har vært i to lange samboerskap, og har bodd i samme leilighet hele veien, så her er det mye som tilfeldigvis ble skaffet av en ex, eller gitt i gave til meg. Kvitter meg med de tingene jeg bare har dårlige assosiasjoner til, men jeg har feks en del bøker som er ute av print og vanskelige å få tak i, det gir null mening å kaste dem og prøve å skaffe nye, liksom. Har også en del klær, noe som er sydd til meg, dyre sexleker osv, alt dette beholder jeg, men det er som regel ikke relevant å opplyse nye om det. Er glad han jeg dater ikke er så nærtagende, han hjalp meg å gå gjennom alle tingene siste eks la igjen, og tok det han kunne bruke, og han var vel mest irritert over at eksen var lav og hadde så små føtter at mye av klærne og skoene ikke passet han. Anonymkode: 9a26e...70d 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #10 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er da vel ikke forbudt? Jeg har vært i to lange samboerskap, og har bodd i samme leilighet hele veien, så her er det mye som tilfeldigvis ble skaffet av en ex, eller gitt i gave til meg. Kvitter meg med de tingene jeg bare har dårlige assosiasjoner til, men jeg har feks en del bøker som er ute av print og vanskelige å få tak i, det gir null mening å kaste dem og prøve å skaffe nye, liksom. Har også en del klær, noe som er sydd til meg, dyre sexleker osv, alt dette beholder jeg, men det er som regel ikke relevant å opplyse nye om det. Er glad han jeg dater ikke er så nærtagende, han hjalp meg å gå gjennom alle tingene siste eks la igjen, og tok det han kunne bruke, og han var vel mest irritert over at eksen var lav og hadde så små føtter at mye av klærne og skoene ikke passet han. Anonymkode: 9a26e...70d Herlig Anonymkode: c5a01...54a 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #11 Skrevet 22. februar 2021 Med mindre vi snakker om hennes truser, så ser jeg egentlig ikke problemet. Dvs, han er problemet hvis han hele tiden forteller om hvor han fikk tingene fra Anonymkode: 57a13...594 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #12 Skrevet 22. februar 2021 Jeg har vært gift før så såklart mange ting jeg har er fra eksen. Vi var sammen i 13 år og han valgte ut spisebordet og stolene, sammen kjøpte vi sofaen. Flere klesplagg, pynteting, bruksting, smykker etc er gaver fra ham. Jeg vet også at eksen er glad i ting fra meg. Bruddet vårt var ikke så koselig og vi hadde lite kontakt de første årene og ikke mye nå heller, men ingen av oss er drama queens som kaster ting i affekt. Jeg kasta/ga bort et par ting fra en anna eks da jeg rydda men ellers har jeg tom kjærlighetsbrev fra min første kjæreste sjøl om vi data for et halvt liv sia. Anonymkode: f448d...d40 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #13 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eksen hans flytta og la igjen et par ting etter seg som hun har fått fra han. Han tar vare på ting han har gitt/fått fra exen. Hva gjør jeg ?! Anonymkode: da578...4cb Når hun har lagt i igjen ting eller returnert ting til han har gitt henne hater hun dritten ut av han. Så ville ikke bekymret meg for at de tingene er der. Se dem heller som klokkeklare bevis på at hun er MEGET ferdig med han. Anonymkode: 60b1e...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #14 Skrevet 22. februar 2021 Ting hun har lagt igjen så ville jeg spurt om hun ville hatt det. Kan vøre at hun ikke er klar over hva som ligger igjen. Ved en anledning fikk jeg ikke liv til å pakke meg ut skikkelig og mistet masse som var mitt. Ved en annen anledning der jeg og eks flyttet fra felles bolig så tok han med masse som er mitt. Anonymkode: 95e0e...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #15 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når hun har lagt i igjen ting eller returnert ting til han har gitt henne hater hun dritten ut av han. Så ville ikke bekymret meg for at de tingene er der. Se dem heller som klokkeklare bevis på at hun er MEGET ferdig med han. Anonymkode: 60b1e...7c1 Men hva sier ikke det da om han, hvis han beholder det han har fått av henne? TS, du har min fulle sympati. Med mindre man er lutfattig, så beholder man ikke ting fra tidligere forhold. Og til alle som nå skal rope om forbruk og miljøhensyn; Det går an å gi bort ting. Anonymkode: 91e86...099
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #16 Skrevet 22. februar 2021 Jeg mange gaver fra div ekser. Kaster de ikke fordi 🤷♀️ Setter kanskje en strek på forlovelsesring 😂 Anonymkode: eda70...175 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #17 Skrevet 22. februar 2021 Det spørs hva det er. Ikke alt har særlig sentimental verdi. Da er det dumt å kaste bare fordi eksen har kjøpt brødristeren el.l Anonymkode: 33039...49e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #18 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men hva sier ikke det da om han, hvis han beholder det han har fått av henne? TS, du har min fulle sympati. Med mindre man er lutfattig, så beholder man ikke ting fra tidligere forhold. Og til alle som nå skal rope om forbruk og miljøhensyn; Det går an å gi bort ting. Anonymkode: 91e86...099 Sier at han er grisk og ikke bryr seg om hvem han har fått ting av, siden han til og med beholder ting som representerer at hun hater han så jævlig at hun ikke engang vil ha gaver han har gitt henne. (Lurer faktisk litt på hva han egentlig har gjort mot henne for det at folk returnerer gaver er et veldig tydelig språk) Anonymkode: 60b1e...7c1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #19 Skrevet 22. februar 2021 Jeg har fått aktivitetsklokke, mummikopper som har gått ut av produksjon, nettbrett, osv av eksen. Han fikk gitar, platespiller, bøker, X-box osv av meg. Er det virkelig meningen at vi skal kvitte oss med alt dette fordi vi har fått det i gave fra hverandre? Det er forstyrra tankegang. Anonymkode: 5e36a...6f4 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #20 Skrevet 22. februar 2021 Kjæresten min har barn med eksen sin....som ligner veldig på henne..hva gjør jeg med det......? Anonymkode: 1a02a...476 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå