Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Er det noen som har prøvd noen av de "nye" selvbrunersprayene som er på vanlig sprayboks, ikke pumpeflaske? Jeg tror Garnier, L'Oreal og Lancome har.... Jeg begynner å bli mektig lei alt klinet med St Tropez, og tar meg aldri tid til det lenger.
Tusseline Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 (endret) Jeg har prøvd selvbruningssprayen til L`Oreal, og var sånn passe fornøyd. Helst foretrekker jeg skum, og synes at spray tørker laaangsomt, men det gjelder egentlig de fleste sprayer (inkl. St. Tropez). Hva med å heller teste ut kremen til L`Oreal? Den gir en fin farge og tørker relativt fort. Ikke så veldig holdbar, men funker bra når man er litt tiltaksløs. Endret 20. august 2005 av Tusseline
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Jeg prøvde geleen til L'Oreal, men den tørker ut huden min noe sinnssykt. Så sprayen tørker sent? Hmm, det er jo like mye styr som ST, det.
Tusseline Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 Ja, det er i grunn det. Men er du ute etter en selvbruner som tørker raskere enn St. Tropez? Selv synes jeg skummet til ST er den selvbruneren som tørker raskest (av de jeg har prøvd), men ulempen er synet av å være skabbete neger, og at fargen smitter av på absolutt alt.
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2005 #5 Skrevet 20. august 2005 Ja, det er i grunn det. Men er du ute etter en selvbruner som tørker raskere enn St. Tropez? Selv synes jeg skummet til ST er den selvbruneren som tørker raskest (av de jeg har prøvd), men ulempen er synet av å være skabbete neger, og at fargen smitter av på absolutt alt. ← Jeg synes ST har tapt seg. Før var skummet grått (egenfarge), og da tørket det raskere, og ble alltid jevnt og fint. Nå sist fikk jeg feil levert fra LF, fikk den minste størrelsen (x2 da jeg mailet), og da var skummet plutselig brunt på farge, og tørket mye senere. Plutselig har det en tendens til å stripe seg.
Cassiopeia Skrevet 21. august 2005 #6 Skrevet 21. august 2005 Jeg synes sprayen fra Lancome ga litt for mørk farge, og det ble ikke jevnt overhodet. Men jeg har bare prøvd den en gang, og ble avskrekket, jeg måtte gå i bukser i to uker etterpå.. Kan prøve en gang til og gi deg rapport. Den tørket ikke spesielt fort iallefall, og iflg. damen på parfymeriet skulle man smøre den litt ut etterpå for å få det jevnt. Så da er nesten vitsen med spray borte..
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #7 Skrevet 21. august 2005 Det høres nesten ut som det ikke er så god en ide, after all Muligens går jeg tilbake til St Tropez-sprayen. Den fikk jeg i hvertfall jevn, selv om jeg måtte stå i dusjen og spraye.
Gjest Xavia Skrevet 21. august 2005 #8 Skrevet 21. august 2005 Jeg synes sprayen fra Lancome ga litt for mørk farge, og det ble ikke jevnt overhodet. Men jeg har bare prøvd den en gang, og ble avskrekket, jeg måtte gå i bukser i to uker etterpå.. Kan prøve en gang til og gi deg rapport. Den tørket ikke spesielt fort iallefall, og iflg. damen på parfymeriet skulle man smøre den litt ut etterpå for å få det jevnt. Så da er nesten vitsen med spray borte.. ← Sprayet du uten å smøre utover etterpå første gangen?
Cassiopeia Skrevet 21. august 2005 #9 Skrevet 21. august 2005 (endret) Sprayet du uten å smøre utover etterpå første gangen? ← Neida, jeg smurte utover. Men jeg tror muligens at jeg tok på litt for mye. Det ble liksom mørkere jo lenger nedover beina jeg kom.. Jeg tror egentlig at det bare var jeg som var veldig klønete med påføringen. Men jeg synes likevel ikke at spray virket noe særlig mye mer praktisk enn vanlig skum eller gelé. Ble mer søl på badet også. Endret 21. august 2005 av Cassiopeia
Cassiopeia Skrevet 21. august 2005 #10 Skrevet 21. august 2005 Det høres nesten ut som det ikke er så god en ide, after all Muligens går jeg tilbake til St Tropez-sprayen. Den fikk jeg i hvertfall jevn, selv om jeg måtte stå i dusjen og spraye. ← Har hørt en del positivt om den spraysun-greia fra lookfantastic. Og tror den Modelco-sprayen også skal være grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå