AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Jeg ønsker meg så inderlig en egen liten familie. Jeg tjener godt, har stabil og trygg jobb, hus, bil, hund. Alt på stell. Jeg ønsker meg barn. Dette er så tabu føler jeg, som mann. Andre menn her som føler det samme? Anonymkode: f8403...5f7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Hva føler du selv er "feil" som gjør at du ikke finner noen? Jeg er ikke ute etter å kritisere altså, bare lurer Anonymkode: 4bf7a...c3d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ønsker meg så inderlig en egen liten familie. Jeg tjener godt, har stabil og trygg jobb, hus, bil, hund. Alt på stell. Jeg ønsker meg barn. Dette er så tabu føler jeg, som mann. Andre menn her som føler det samme? Anonymkode: f8403...5f7 Det er absolutt ikke feil å ønske seg det. Det er viktig å være ærlig med damene du dater, og opplyse om det. Det betyr bare at du er seriøs og er ikke ute etter ons. Anonymkode: 75a5b...ea6 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Har aldri sagt åpent at jeg vil ha barn Men jeg sa til min daværende fwb at jeg ville ha barn, nå er vi samboere og planlegger nummer to Men å si til venner og familie har jeg aldri gjort. Men har aldri sett på det som et problem heller. Er uansett opp til meg selv. Anonymkode: d81d0...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå