Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg synes om det. Han har vært ærlig at han vil med en kompis eller noe. Kompis som har spurt om de skulle. 

Har fortalt at han kommer til å gjøre som han vil uansett hva jeg sier. 

Men fortalt at det vil skuffe meg voldsomt, og sa at det nesten er tillitsbrudd for å gi han en støkker. 

Vet bare ikke helt hvordan jeg skal føle om dette. 

Hva tenker dere om deres kjæreste gjorde det eller vil det? 

Anonymkode: e8bbb...a38

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke aktuelt. Kjæresten måtte da tatt valget om å Være singel eller gå på strippeklubb, helt opp til han. Det er motbydelig å bruke kvinner på den måten, å en mann med et slik kvinnesyn er ikke mannen for meg 

Anonymkode: 99b72...39f

• Liker 17
Skrevet

Det hadde ikke skjedd.

Han har valget mellom strippeklubb og meg. 

Anonymkode: 3215a...6a9

• Liker 11
Skrevet

Nei uff, det ville jeg ikke syntes var greit. Salg av mennesker og nakenhet er ikke ok. 

Jeg ville ikke reagert hvis han én gang følte seg tvunget på jobbreise, men å reise til en slik klubb uten massiv gruppepress er uaktuelt 

Anonymkode: c6390...ff6

• Liker 5
Skrevet

Og bare for å nevne det, jeg ville heller aldri gått på chippendales eller liknende 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og bare for å nevne det, jeg ville heller aldri gått på chippendales eller liknende 

Samme her. 

• Liker 4
Skrevet

For en guttevalp. 

Anonymkode: cdecf...bfb

• Liker 6
Skrevet

Herregud da damer. Stripping er uskyldige greier. Ikke noe sex involvert. En damer danser foran deg. Viser deg puppa og musa. Det lengste de går er kanskje å sette seg i fanget ditt, gni rumpa mot deg til du får ståkuk. Da flytter de seg. 

Anonymkode: 606ab...9c1

• Liker 3
Skrevet

Hadde vi bare vært kjærester så hadde jeg takket pent for meg og funnet meg en annen som jeg var mer kompatibel med.

Nå er jeg ganske etablert med mann og barn, så jeg hadde neppe gjort det slutt på grunn av strippeklubb. Men hvis han hadde begynt å henge på slike steder så hadde jeg gitt han klar beskjed om hvor patetisk jeg syntes han var. Og spurt om dette var noe han kunne stå for ovenfor barna.

Anonymkode: dd1a0...e65

• Liker 4
Skrevet

Det hadde vært helt uaktuelt her i gården..! Så jeg ville benyttet meg av hans tilbud om at du kan legge ned veto, og si som så at dette ikke passer seg i det forholdet du ønsker å ha. Hadde dette vært uproblematisk for deg, hadde du ikke startet denne tråden... 

Hans kompis kan heller invitere med seg en singel kompis. 

Anonymkode: 3d7df...733

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

jeg ville benyttet meg av hans tilbud om at du kan legge ned veto, og si som så at dette ikke passer seg i det forholdet du ønsker å ha.

Har TS skrevet om dette tilbudet med usynlig blekk, eller er det du som tøyser med oss? :)  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Herregud da damer. Stripping er uskyldige greier. Ikke noe sex involvert. En damer danser foran deg. Viser deg puppa og musa. Det lengste de går er kanskje å sette seg i fanget ditt, gni rumpa mot deg til du får ståkuk. Da flytter de seg. 

Så klart sier menn det der. Hva med å tenke LITT på personen dere påstår å være glade i? :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så klart sier menn det der. Hva med å tenke LITT på personen dere påstår å være glade i? :) 

Jeg kjenner ingen menn som sier sånt. Så nei, det er ikke så klart. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har TS skrevet om dette tilbudet med usynlig blekk, eller er det du som tøyser med oss? :)  

Nei, det var jeg som leste feil 😬 trodde det sto at han ville gjøre som hun ville.... Men skjønner nå at vi har å gjøre med en større idiot enn som så 🧐 

Ts: dette er uakseptabelt. 

Skrevet

Selv har jeg heller ikke ønsket dette. 
Det verste for min del med det du sier ts, er at typen din ikke bryr seg katta. 
Hadde typen min gjort noe slikt med vilje etter jeg har lagt ut for han at det sårer og gjør meg usikker... Ja, det sier jo bare litt om fyren. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det var jeg som leste feil 😬 trodde det sto at han ville gjøre som hun ville.... Men skjønner nå at vi har å gjøre med en større idiot enn som så 🧐 

Ts: dette er uakseptabelt. 

😄 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Og enda viktigere: hva med å tenke på den stakkars kvinnen som nedverdiger seg til å danse naken foran feite, ekle mannsgriser. Tror dere menn som drar på strippebuler at det finnes noen kvinner i hele verden som nyter den jobben? Eller tror dere de gjør det ut ifra desperasjon?

Anonymkode: 9f299...07c

• Liker 1
Skrevet

Ex-type mener du vel? Ikke greit å støtte en sånn industri

Anonymkode: 03ae5...1cd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slikt hadde vært fullstendig feil for meg. Ikke for alt i verden om han hadde fått lov. Eneste pupper og mus min skal se er mine... og eneste som skal gni rumpa mot han og gi han ståkuk er meg. 

Anonymkode: a9f14...74d

Skrevet

Det er selvsagt helt greit. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...