Gjest Neftasa Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Hva er en glamourmodell? Det høres jo ganske flott ut! Jeg tenker dyr champagne, limousiner, 5-stjerners hotell, pelskåper, dyre parfymer og glitrende aftenkjoler. Men om hvem blir betegnelsen "glamourmodell" brukt? Nakne, slitne puppedamer som Aylar og Jordan?? Er en glamourmodell da en "pen" dame med silikon som gjerne viser frem puppene sine men ikke sitt kjønnsorgan? Hvorfor ikke bare kalle dem puppemodeller? Når jeg ser Jordan og Aylar er "glamour" IKKE et ord jeg vil forbinde dem med!
Gjest 1111 Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Glamour-modell har nok mer med hvordan typer bilder som blir tatt, hvilke klær eller andre varer man reklamerer for osv, enn det har med ens personlige livsstil.
Gjest Melk Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 Begrepet er vel innført av damene selv for det høres penere ut enn nakenmodell, som de ble kalt for ca 2 år siden. Synes det er et ganske harry ord.
Gjest Emera Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 Begrepet er vel innført av damene selv for det høres penere ut enn nakenmodell, som de ble kalt for ca 2 år siden. Synes det er et ganske harry ord. ← Hehe, ja det kan du rett i.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #5 Skrevet 20. august 2005 glamour??: http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/12/13/aylarSAK.jpg glamour??: http://www.celebrites.fr/v2/images/photos/104/5.jpg men hvorfor "glamour"? er det glamourøst å blotte puppene? kall heller en spade en spade, nakenmodeller!
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #6 Skrevet 21. august 2005 Dorthe Skappel ble vel betegnet som glamourmodell i gårsdagens Vg? Noen som leste det? K
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #8 Skrevet 21. august 2005 Ja, det var bilde av henne i Vg i går. Mener det var Vg... :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå