Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Neftasa
Skrevet

Hva er en glamourmodell? Det høres jo ganske flott ut! Jeg tenker dyr champagne, limousiner, 5-stjerners hotell, pelskåper, dyre parfymer og glitrende aftenkjoler. Men om hvem blir betegnelsen "glamourmodell" brukt? Nakne, slitne puppedamer som Aylar og Jordan?? :overrasket: Er en glamourmodell da en "pen" dame med silikon som gjerne viser frem puppene sine men ikke sitt kjønnsorgan? Hvorfor ikke bare kalle dem puppemodeller? Når jeg ser Jordan og Aylar er "glamour" IKKE et ord jeg vil forbinde dem med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glamour-modell har nok mer med hvordan typer bilder som blir tatt, hvilke klær eller andre varer man reklamerer for osv, enn det har med ens personlige livsstil.

Skrevet

Begrepet er vel innført av damene selv for det høres penere ut enn nakenmodell, som de ble kalt for ca 2 år siden. Synes det er et ganske harry ord.

Skrevet
Begrepet er vel innført av damene selv for det høres penere ut enn nakenmodell, som de ble kalt for ca 2 år siden. Synes det er et ganske harry ord.

Hehe, ja det kan du rett i.

Skrevet

Dorthe Skappel ble vel betegnet som glamourmodell i gårsdagens Vg? Noen som leste det?

K

Skrevet

Ja, det var bilde av henne i Vg i går. Mener det var Vg... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...