AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Jeg føler litt på ensomhet. Jeg har vært i lag med verdens snilleste kjæreste/samboer i 2 år og vi har hengt mye ilag men nå kan jeg kjenne på at jeg savner en god veninne. Jeg har flyttet så det er ikke mange rundt meg. Etter at moren min fikk kreft så har jeg ikke hatt så mye kontakt med henne. Når er det snart 5 år siden men vi har snakker fremdeles ikke like mye som før. Jeg sliter med å skulle ta tid til hobbyer og ta alenetid fordi jeg føler meg ensom og vil heller være med kjæresten hele tiden enn å være i mitt eget selskap. Det gir meg ingenting lenger Noe som kan kjenne seg igjen og gi meg noe tips?er dette normale følelser og normalt og kjenne på at man ønsker veninner i tillegg til kjæreste? Anonymkode: 6a87b...af1
Gjest Skogsalv Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 TS ❤ Overskriften din gjelder venninner 🙂 Jeg tenker at det er mest realistisk om du stepper litt utenfor den trygge boblen du har med kjæresten din. Du må ut av huset!! Litt vanskelig å oppsøke nye arenaer nå pga Corona. Og jeg mistenker at du ikke har forsøkt på det siden du er på et nytt sted?? Og har hatt det fint med din elskede 🙂 Men nå er honeymoon- perioden i ferd med å gå over i hverdagen 😊.. Du trenger NYE impulser! Du bør også tenke litt over hva du skal gjøre ifht moren din ❤ Det er ikke tilfeldig at du nevner dette i sammenhengen her. Nå skriver du ingenting om hvorfor dere ikke har hatt særlig kontakt de siste 5 årene utover at hun har kreft. Det er en viktig nøkkel. Kanskje du og din kjære snart planlegger barn ? Da bør den parentesen du nevner moren din i ; adresseres? Hva tenker du ifht det ?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Forstår deg godt, og har det på samme måte. Studerer eller jobber du? Kan du prøve å få litt bedre kontakt med noen der? Jeg opplever at det hjelper med litt sosialt påfyll, selv om det ikke er en "bestevenninne". Anonymkode: 239b9...573 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå