AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Jeg er i uke 28 og skal på 3d ultralyd i morgen. Men jeg mistenker at baby har snudd seg sånn at framsiden av kroppen peker mot ryggen min. Sparkene er litt svakere nå og kjenner vel egentlig bare små dult helt nederst og tror det er baksiden av hodet. Kan jeg gjøre noe for å få han til å snu seg mot oss igjen? vil så gjerne ha fine bilder og blir umulig hvis han ligger sånn. Noen tips? Anonymkode: a8bca...215
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Jeg hadde ikke stresset med det. Det er fortsatt god plass for baby å boltre seg på. Babyen min lå i seteleie på kontroll i uke 32, men han hadde snudd seg riktig vei i uke 36 Har likevel hørt at hvis du ligger med baken i været 4 ganger daglig i 10 minutter, vil det kanskje påvirke, men vet ikke. Anonymkode: ebed5...31c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde ikke stresset med det. Det er fortsatt god plass for baby å boltre seg på. Babyen min lå i seteleie på kontroll i uke 32, men han hadde snudd seg riktig vei i uke 36 Har likevel hørt at hvis du ligger med baken i været 4 ganger daglig i 10 minutter, vil det kanskje påvirke, men vet ikke. Anonymkode: ebed5...31c Ts bryr seg om fine bilder på UL, ikke leie til fødsel. Anonymkode: cc68f...d96 7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde ikke stresset med det. Det er fortsatt god plass for baby å boltre seg på. Babyen min lå i seteleie på kontroll i uke 32, men han hadde snudd seg riktig vei i uke 36 Har likevel hørt at hvis du ligger med baken i været 4 ganger daglig i 10 minutter, vil det kanskje påvirke, men vet ikke. Anonymkode: ebed5...31c takk for svar! Men er ikke stresset for fødselsposisjon enda. Dette var bare fordi jeg syns det er så dumt hvis vi ikke ser noe annet en ryggen på UL i morgen😅🙈 Anonymkode: a8bca...215
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 Jeg trodde også at min hadde snudd seg og sparket innover. Kjente litt bevegelse helt nederst bare. Kom på UL og det viste seg at babyen satt i sete plutselig, og vi fikk kjempefine bilder!! 😁 Anonymkode: dc2fa...0c6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): takk for svar! Men er ikke stresset for fødselsposisjon enda. Dette var bare fordi jeg syns det er så dumt hvis vi ikke ser noe annet en ryggen på UL i morgen😅🙈 Anonymkode: a8bca...215 Åja haha beklager jeg leste ikke ordentlig 😅 kanskje du er heldig hehe Anonymkode: ebed5...31c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 Du får nok ikke gjort noe, annet enn å krysse fingra for at du får sett noe Anonymkode: 7df6a...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå