Gå til innhold

bredbåndleverandør

Anbefalte innlegg

Gjest potensiellbredbåndbytter
Skrevet

Kan noen anbefale meg en pålitelig leverandør??

Er lei av upc og alle problemene jeg har hatt med de!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hatt nextgentel i 2,5 år nå. Strålende fornøyd, aldri problem med linje og regning trekkes fra konto hver mnd.

Nå kommer det snart noen å sier "dårlig kundeservice hos nextgentel...." men det vil noen si uansett hvem selskap du bytter til. Tror det er et generelt problem i dag.

Har aldri hatt trøbbel med kundeservice heller. Ringer ikke dit klokka 15 om jeg skal ha tak i de, men velger litt utpå kvelden evnt tidlig på morran. Ikke noe problem.

De har også opprettet et betalingsnummer der du får raskere svar om det er noe som haster. Helt greit syns jeg.

Ihvertfall fornøyd og ser ingen grunn til å bytte.

Vi har Delta 4200/ 600

Endret av Nella
Skrevet

Vi bruker også NextGenTel. Har brukt dem i 5 år og er svært fornøyde. Aldri hatt problemer. Kun én gang har vi hatt behov for å ringe support, og det var ikke nevneverdig lang ventetid.

Skrevet

Vi har hatt Telenor og var fornøyd - grei linje og grei kundeservice. Men, så byttet vi til NextGenTel fordi det var billigere og raskere.

Og siden vi fikk ny linje i april har alt vært greit med både fart og betaling og greier. Har ikke hatt behov for support, så der har jeg ikke noen erfaringer...

Skrevet

Er strålende fornøyd med Lyse. 4MB begge veier og har aldri opplevd noe krøll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...