Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hva tenker dere om å bruke grå joggebukse på jobb? 
Jobber på barneskole/SFO og er 35 år. 
Skal levere i barnehagen og kanskje innom butikken.

Innspill?

Anonymkode: ff4f4...a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at man kan finne NOE som ser penere ut men som fortsatt er komfortabelt. Joggebukse er ikke noe jeg bruker utenfor husets 4 vegger. 

Anonymkode: f157c...317

• Liker 16
Skrevet

gå i din grå joggebukse, det betyr uansett ingenting hva andre syns 

Anonymkode: 8446e...56b

• Liker 6
Skrevet

Nei. Det er bare latskap.

Anonymkode: 2b541...9fa

• Liker 8
Skrevet

Mange fine joggebukser. Kunne ikke brydd meg mindre. Gjør som du føler for. 

Anonymkode: 80f8a...456

• Liker 5
Skrevet

Kommer helt an på hvordan den grå joggebuksen ser ut. Om det er en slapp og slitt joggebukse, så nei. Om det er en typ «sporty-stil» joggebukse, tenker jeg at den kan passe inn i barnehage/sfo. 

Anonymkode: de401...454

• Liker 3
Skrevet

Er absolutt ikke fisefin, men grå joggebukse ser du meg aldri i- går ikke med de hjemme engang🙈har kasta mannen sine også å erstattet de med svarte adidasbukser. Finnes så mye comfy bukser man heller kan gå i som Samtidig ser bra ut.

Anonymkode: 2a3ff...a1a

• Liker 1
Skrevet

Joggebukse må gå fint. Jeg jobber som finansrådgiver i bank og har ikke brukt bukse på jobb siden mars i år 😆

Anonymkode: 6ec1f...3d1

Skrevet

I utgangspunktet tenker jeg nei, men jeg aner ikke hva som er akseptabel kleskode for yrket ditt. I såfall må det være en ordentlig fra feks Nike som ser sporty og skikkelig ut samt sitter fint.

Anonymkode: 0fc61...321

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joggebukse må gå fint. Jeg jobber som finansrådgiver i bank og har ikke brukt bukse på jobb siden mars i år 😆

Du sitter kanskje hjemme i stua eller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du sitter kanskje hjemme i stua eller?

image.jpeg.24c732b48843972dafae1c6637bb3ae7.jpeg

Skrevet

Da jeg jobbet i barnehage gikk jeg mang en gang i grå joggebukse. Jeg kravlet rundt på gulvet i timesvis, og det var virkelig ikke noe behagelig med jeans. I fysiske yrker har man arbeidstøy, og jeg vil si at joggebukser og andre behagelige bukser er arbeidstøy i barnehage, på lik linje som snekkerbukser for en snekker. Jeg pleide imidlertid å bytte til joggebukse når jeg kom til jobb, for jeg synes ikke det er noe særlig å gå med joggebukse på butikken. Ville nok også valgt en smalere sort variant, men det er fordi rumpa mi får tilsvarende størrelse som en låvedør av grå joggebukser. 

Anonymkode: 01760...a59

• Liker 2
Skrevet

Så klart skal du gå i den grå joggebuksen! Hvis noen andre synes at du ikke skal, er det deres problem.

Personlig synes jeg synd på mennesker med så lav selvtillit at de er nødt til å kle seg på en eller annen spesiell måte. Unntaket er hvis jobben har en offisiell uniformskodeks.

• Liker 3
Skrevet

I ditt yrke er det OK så lenge det er en ordentlig en som sitter godt. For store joggebukser med knær er det verste jeg ser. 

Jeg er i et yrke der jeg hadde blitt bedt om å gå hjem og skifte om jeg møtte opp i joggebukse, men nå jobber ikke jeg på barneskole 😄 

Anonymkode: b04af...fa8

• Liker 1
Skrevet

Joggebukse er helt innafor i barnehage, men ville valgt en annen farge enn lysegrå. 

Anonymkode: d0ef5...856

• Liker 1
Skrevet

Jeg går ofte i joggebukse på jobb. Jeg er en sporty og kul dame. Har aldri stusset på at det skulle være noe galt i det. Er lærer på barneskole. 

Anonymkode: 0a8ac...eb7

• Liker 1
Skrevet

Helt greit å gå med joggebukse, men ikke grå. Det er stygt. 

Anonymkode: eb8ff...d9a

Skrevet

Joggebukse er ikke ok på noen som helst jobb, bortsett fra hvis man er joggebuksemodell. 

Anonymkode: f31b3...b07

• Liker 2
Skrevet

Elsker joggebukser. Jeg stortrives rett og slett med å gå i grå joggebukse. Det er komfortabelt og lett å jobbe i. Kan brukes overalt, til og med på butikken. Dongeribuksene kan du få for en tier av meg, det nytter ikke å ta spagat med de.

Anonymkode: 7f492...880

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Elsker joggebukser. Jeg stortrives rett og slett med å gå i grå joggebukse. Det er komfortabelt og lett å jobbe i. Kan brukes overalt, til og med på butikken. Dongeribuksene kan du få for en tier av meg, det nytter ikke å ta spagat med de.

Anonymkode: 7f492...880

Du gjør det ofte på jobb? 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...