Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rett og slett møkk lei over hvordan denne kvinnen behandler meg. Aldri fornøyd med noe, går hjemme hele dagen, jeg jobber nesten ræva av meg. Vi bor ikke i Norge nå, så er ikke akkurat nav her. Så det blir mye jobb for meg. 

Jeg har gitt henne en grei sum hver eneste Måned. Var egentlig mer enn det samboer tjente i sin forrige jobb. Nå har hun heller ikke utgifter på noe så er egentlig penger som kan bli brukt på seg selv. 

Hele toppet seg nå, satt på PCen, samboer hadde drukket og kom inn å sa jeg måtte låne penger av moren min og broren min grunnet at jeg ikke har en mann som støtter meg. Svarte at jeg har gitt deg nesten alt du vill ha, men du bare klager å syter og vill bare ha mer. 

Du gir meg ingenting fikk jeg tilsvar. Gir deg jo mer penger enn det du tjente før. Da tok henne hodetelefon som er ganske dyre og kastet i gulvet så dem ble ødelagt. 

Reiste meg opp og sa jeg orker ikke dette tullet mer fra deg, tar inn på hotell. 

Nå får jeg masse meldinger om at jeg ikke er hennes familie. Jeg bryr meg ikke og alt det der. 

Er så trist, for jeg er glad i denne personen. Men føler at ett sted må grensen gå. 

Anonymkode: c303f...f4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun får heller tjene sine egne penger. Mangler forholdet respekt er det ikke verdt å fortsette sammen. 

Anonymkode: e9025...bb0

• Liker 5
Skrevet

Hun høres ut som en drittsekk

Anonymkode: 38beb...2ee

• Liker 2
Skrevet

Et klassisk eksempel på hva som skjer når man har glemt hva takknemlighet er. :popcorn:

• Liker 4
Skrevet

Hjelpe meg. Hun kan da ikke kreve at du skal betale for hennes livsopphold?

• Liker 3
Skrevet
Gjenferdet skrev (6 minutter siden):

Hjelpe meg. Hun kan da ikke kreve at du skal betale for hennes livsopphold?

Det spørs nok hvilke lover som er i landet de bor i. 

Anonymkode: e9025...bb0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 1.23):

Jeg er rett og slett møkk lei over hvordan denne kvinnen behandler meg. Aldri fornøyd med noe, går hjemme hele dagen, jeg jobber nesten ræva av meg. Vi bor ikke i Norge nå, så er ikke akkurat nav her. Så det blir mye jobb for meg. 

Jeg har gitt henne en grei sum hver eneste Måned. Var egentlig mer enn det samboer tjente i sin forrige jobb. Nå har hun heller ikke utgifter på noe så er egentlig penger som kan bli brukt på seg selv. 

Hele toppet seg nå, satt på PCen, samboer hadde drukket og kom inn å sa jeg måtte låne penger av moren min og broren min grunnet at jeg ikke har en mann som støtter meg. Svarte at jeg har gitt deg nesten alt du vill ha, men du bare klager å syter og vill bare ha mer. 

Du gir meg ingenting fikk jeg tilsvar. Gir deg jo mer penger enn det du tjente før. Da tok henne hodetelefon som er ganske dyre og kastet i gulvet så dem ble ødelagt. 

Reiste meg opp og sa jeg orker ikke dette tullet mer fra deg, tar inn på hotell. 

Nå får jeg masse meldinger om at jeg ikke er hennes familie. Jeg bryr meg ikke og alt det der. 

Er så trist, for jeg er glad i denne personen. Men føler at ett sted må grensen gå. 

Anonymkode: c303f...f4d

Bortskjemte drittkjerring si, og det mener jeg! 
Du får be hun flytte ut, regner med at det er ditt hus/leilighet med ditt navn på papiret og dine penger på BOK.
Beklagelig nok er noen damer aldri fornøyde med noe, og mye skal ha mer - du fortjener bedre! Få hun UT, hvis ikke så finn deg ett nytt sted å bo - og du kommer til å finne deg ei dame som virkelig setter pris på deg. Blokker nummeret hennes, bare send mail/sms som du tar vare på som dokumentasjon tilfelle det må advokat inn i bildet. 

Du har ingenting å tape, slike damer er ingenting å ta vare på  - de trenger en god dose selvinnsikt, livserfaring og ett spark i rævva.. Hilsen kvinne på 28 år.

• Liker 3
Skrevet

Føler du at hun elsker deg?

Hvis ikke kan det hende hun kun vil ha pengene dine

Anonymkode: 23b51...683

• Liker 2
Skrevet

Dump henne. Hun utnytter deg bare, i tillegg til at hele personligheten virker imponerende elendig. 

Anonymkode: d73da...2e5

• Liker 1
Skrevet

Kan det være at dere egentlig prater om forskjellige ting? Kan det være at hun vil ha «bevis» for at du bryr deg med penger, mens hun egentlig ønsker mer kjærlighet? 

Skrevet

Litt rotete forklart her, skjønte ikke helt hvem som er hvem.

Anonymkode: 304c8...c62

Skrevet

Har ikke du skrevet  om dette før. 

Anonymkode: 07e76...006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...