Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis hadde vært på tur/overnatting et sted for litt siden. Når han fortalte om dette så sa han «åh du skulle vært med, det hadde vært så koselig med selskapet ditt, så jeg slapp å være alene»

Hmm vi er jo venner, men jeg begynte å lure på hva mente med det? Han var alene og savnet/tenkte tydeligvis på meg da 😅 Men som venn eller noe mer?😬 Ikke så lett å ta opp det kan man si 🙊 

Anonymkode: 9e00a...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kunne du tenkt deg å være noe mer enn bare venner da?:) For da kan du jo svare at ja, det hadde vært kjempetrivelig! Har du planer om flere eventyr i nærmeste fremtid?
;)

Anonymkode: c351d...fe6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja, kunne du tenkt deg å være noe mer enn bare venner da?:) For da kan du jo svare at ja, det hadde vært kjempetrivelig! Har du planer om flere eventyr i nærmeste fremtid?
;)

Anonymkode: c351d...fe6

Hehe joda det kunne jeg selvsagt svart 😉 Er det sjans for at han håper på noe mer mellom oss tro?🤔 Det jeg syns er mest vanskelig akkurat nå 😅 

Skrevet

Tror ikke vi kan tolke oss fram til det. Det beste er å spørre 😍 

Anonymkode: 3c49a...95f

• Liker 5
Gjest Skogsalv
Skrevet

Ikke spør RETT UT,da kan jo vennskapet gå dukken.  For det 1.må du selv være sikker på hva du vil. Går du for romantikk,så føl deg litt forsiktig frem . Flirt på en måte som kan tolkes 2 veier 😅 Men helt ærlig, så virker han interessert, synes jeg i MÅTEN han ordla seg på . Det var kanskje en flirt, som kan tolkes 2 veier,så han ikke mister ansikt,- samtidig som han sikrer og respekterer vennskapet 🙂 Så prøv å speile han .

Skrevet

Det kan være han mente som venn, ja. Dersom kameraten din ikke har noe ide om at du liker han, så ville han ikke tenkt 2 ganger på å komme med den kommentaren om deg som venn. Du må nesten bare forsøke flørte litt me råpenlyst eller be han ut for å vise at du er interessert

Anonymkode: 5349d...254

• Liker 2
Skrevet

Det kan bety begge deler, men min magefølelse som mann sier meg at det er en god sjanse for at han vil noe mer.

Anonymkode: 7e889...441

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En kompis hadde vært på tur/overnatting et sted for litt siden. Når han fortalte om dette så sa han «åh du skulle vært med, det hadde vært så koselig med selskapet ditt, så jeg slapp å være alene»

Hmm vi er jo venner, men jeg begynte å lure på hva mente med det? Han var alene og savnet/tenkte tydeligvis på meg da 😅 Men som venn eller noe mer?😬 Ikke så lett å ta opp det kan man si 🙊 

Jeg hadde blitt smigret over en slik kommentar og svart som AB fe6. På en slik tur hadde dere fått snakket mer sammen og da hadde du sikkert fått svar på om han ønsket noe mer. Ta en prat med han og spør hvordan han hadde det på turen og hva han gjorde. Kanskje be han si fra neste gang han skal på en slik tur. Tror nok han ønsker en tettere tilknytning til deg. Det behøver ikke nødvendigvis være noe seksuelt i dette.

Anonymkode: 5892f...091

• Liker 1
Skrevet

Pleier dere å reise sammen på tur? Eller var det en spesiell type tur som han vet er din greie? Isbre-tur, f.eks.? Hvis ikke ville jeg tenkt at han var interessert

Anonymkode: 5ac7a...5ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pleier dere å reise sammen på tur? Eller var det en spesiell type tur som han vet er din greie? Isbre-tur, f.eks.? Hvis ikke ville jeg tenkt at han var interessert

Anonymkode: 5ac7a...5ec

Nei aldri vært på tur sammen. Hyttetur. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg hadde blitt smigret over en slik kommentar og svart som AB fe6. På en slik tur hadde dere fått snakket mer sammen og da hadde du sikkert fått svar på om han ønsket noe mer. Ta en prat med han og spør hvordan han hadde det på turen og hva han gjorde. Kanskje be han si fra neste gang han skal på en slik tur. Tror nok han ønsker en tettere tilknytning til deg. Det behøver ikke nødvendigvis være noe seksuelt i dette.

Anonymkode: 5892f...091

Hehe ja jeg sa til han at hvis jeg hadde blitt invitert så hadde jeg sikkert blitt med 😅 Oppfattet det ikke seksuelt, men likevel at han var tydelig på at jeg skulle vært med..litt sånn lengtende på en måte. Og ja jeg ble såklart smigret 🥰

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan være han mente som venn, ja. Dersom kameraten din ikke har noe ide om at du liker han, så ville han ikke tenkt 2 ganger på å komme med den kommentaren om deg som venn. Du må nesten bare forsøke flørte litt me råpenlyst eller be han ut for å vise at du er interessert

Anonymkode: 5349d...254

Ja jeg får prøve det kanskje 🙊😄 Det virket som det falt han veldig naturlig at jeg skulle vært der 😄

Skrevet

Ja kvinner som har menn som venner, og de er bare det :)  Sikkert! Dette viser at det seksuelle ligger der hele tiden, det er bare snakk om når det kommer frem og anledningen er der. Uansett "vennskapet" etter at man har prøvd seg som kjærester aldri kommer til og fortsette som før, enten blir dere et par eller så er alt over.

Anonymkode: 97b8b...486

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja kvinner som har menn som venner, og de er bare det :)  Sikkert! Dette viser at det seksuelle ligger der hele tiden, det er bare snakk om når det kommer frem og anledningen er der. Uansett "vennskapet" etter at man har prøvd seg som kjærester aldri kommer til og fortsette som før, enten blir dere et par eller så er alt over.

Hvorfor det?

Anonymkode: c2b92...bb3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er kanskje bare legender og myter, men jeg har hørt om venner som har hatt sex, og til og med prøvd seg som kjærester, men funnet ut at de egentlig passet best på det nivået de var. 

Anonymkode: 2e00f...f1a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Må innrømme at jeg deler den tanken ja, litt sånn enten eller 😬 Jeg erfarte i tenåra at en kompis fortalte han var forelsket i meg, det ødela alt, for jeg så ikke han på den måten.

Vil ikke tro for mye i det tilfellet her heller, hadde vært typisk hvis han kun mente det vennskapelig og jeg evnt misforsto han. Men han har aldri sagt noe før heller, så han legger kanskje mer i det allerede?☺️

Skrevet

Siden vennefella veldig sjelden virker den veien,  så synes jeg du skal ta en oppklarende samtale.  En mann vil ikke se det som ødeleggende for vennskapet, med mindre du er helt på tupper og knær for ham. Vennskapet er vel mer ødelagt for deg, så lenge du går og håper på mer? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Siden vennefella veldig sjelden virker den veien,  så synes jeg du skal ta en oppklarende samtale.  En mann vil ikke se det som ødeleggende for vennskapet, med mindre du er helt på tupper og knær for ham. Vennskapet er vel mer ødelagt for deg, så lenge du går og håper på mer? 

Ja skal nok ta en prat med han snart ☺️ Er ikke helt på tupper og knær nei 😅 Men vi trives i hverandres selskap og jeg er, akkurat nå, mest nysgjerrig på hvor jeg har han hen...Vi har kjent hverandre en stund og han er ganske direkte i måten å prate på, så tror ikke det skal bli noe problem ☺️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 0.47):

hvordan skal noen her på Kvinneguiden egentlig vite svaret på dette?    

den eneste metoden for å finne ut av dette er vel å faktisk snakke med hverandre... 

Anonymkode: 35bc5...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...