Gå til innhold

Den tynne blå linjen ( NRK nett-TV)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har sett denne? Synes den er så fin ærlig og samtidig intens. Gleder meg til ny episode hver uke. Skulle ønske jeg kunne "holde meg" fra å se ,og binge den når hele første sesong ligger ute.

Svenskene beviser igjen at de er gode på serier.

Endret av Vinglass
Skrivefeil,glemt ord
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, den er veldig god!! :)

• Liker 5
Skrevet

Har legget ute lenge. Bing i vei.

Anonymkode: 7ae10...cb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har legget ute lenge. Bing i vei.

Hele serien ligger ikke ute ☺️ Ser episodene ,når de kommer ut. Som er en episode hver søndag .

Skrevet
Vinglass skrev (Akkurat nå):

Hele serien ligger ikke ute ☺️ Ser episodene ,når de kommer ut. Som er en episode hver søndag .

Er flere steder enn NRK en kan se, vettu;-)

• Liker 2
Skrevet
Vinglass skrev (1 minutt siden):

Jeg pleier alltid å vente til hele sesonger ligger ute. Men akkurat denne serien, MÅ jeg se hver uke😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er flere steder enn NRK en kan se, vettu;-)

Har sett på SVT ,men de ligger bare EN episode før oss☺️ Er den andre steder?

Skrevet
Vinglass skrev (Akkurat nå):

Mange, men de kan man ikke linke til her:-)

Skrevet

Jeg synes særlig den ene politimannen virker i overkant aggressiv og voldelig. Flere som har reagert på det samme? 

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (16 timer siden):

Jeg synes særlig den ene politimannen virker i overkant aggressiv og voldelig. Flere som har reagert på det samme? 

Hvem av de tenker du på? Sjefen eller han som er håndballtrener på fritiden?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mange, men de kan man ikke linke til her:-)

Dette er tull Det er svt som lager den, og når de ikke har lagt ut flere episoder får heller ingen andre kopiert og lagt ut ulovlig på andre sider.

Skulle ønske noen hadde gjort det, da, for jeg har også veldig lyst til å binge hele! Liker den utrolig godt.

Anonymkode: a184a...886

• Liker 6
Skrevet
Gjenferdet skrev (16 timer siden):

er vel nettopp dette som var poenget da... 

Anonymkode: 94c4d...d4d

Skrevet

Glimrende serie. For meg virker den meget realistisk. Kan godt se for meg at det er slik Malmø er. Bra skuespill!

• Liker 7
Skrevet

Ja, denne likte jeg skikkelig godt også! Gleder meg til neste episode! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Har akkurat sett første episode.  Holdt på å slå av etter bare 5 min fordi jeg synes det var så tragisk.  Er glad at jeg ikke gjorde, for denne filmen er god.  Tror det er slik det er. 

Mange interessante tema som berøres på en troverdig måte.  Jeg kommer til å følge denne.   

• Liker 1
Skrevet

Vinglass skrev (På 22.2.2021 den 0.45):

Får ikke sett svt 🤔🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 17.23):

Dette er tull Det er svt som lager den, og når de ikke har lagt ut flere episoder får heller ingen andre kopiert og lagt ut ulovlig på andre sider.

Skulle ønske noen hadde gjort det, da, for jeg har også veldig lyst til å binge hele! Liker den utrolig godt.

Anonymkode: a184a...886

Tull er det ikke.

Skrevet

Dette er en fantastisk god serie som alle bør se!  Ligger på NRK.no.  Jeg har sett så langt som det er lagt ut, og kommer til å følge den videre.  

Synes filmen er svært realistisk.  Den setter politiets arbeid i et nærmere perspektiv.  Så også problemene i Malmø, en by med stor andel av innbyggere fra andre land.  

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
*Marihøna* skrev (1 time siden):

Får ikke sett svt 🤔🤔

Må ha VPN

Anonymkode: 7b9a9...698

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har virkelig fått øynene opp for skuespilleren Gizem Erdogan. Hun er veldig god. Se henne også i Kalifat (veeeeldig god serie!!) og Kärlek och anarki. Tror begge ligger på Netflix. Hun kommer vi til å få se mye til fremover. 

Anonymkode: b8a3a...b18

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...