AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Kjerringa er så ekstremt lat, ja jeg bruker ordet kjerring, er bare litt frustrert fortsatt over dette. Beklager om det sårer noen. Skal sies at dette skjedde i går. Var på jobb fra tidlig på morgningen, tekster at jeg drar hjem. Får beskjed kan du kjøpe noe ferdigmat noe som kan varmes er så sulten. Jeg gjør det, men får også tanke i hodet som sier at dama går hjemme og ikke gjør noen verdens ting nesten og butikken ligger 2 min unna. Hadde dette skjedd en gang så hadde det ikke vært noe sak. I tilegg så hadde vi også bestemt oss for å dra ut å handle sammen. Har så lyst til å si dette, men jeg vet reaksjonen hennes. Uansett, blir litt små amper skal innrømme det, og vi starter en liten diskusjon ut av ingen ting. Det ender med at jeg sier jeg går å trener også tar vi butikken senere. Sender en melding og sier at jeg er på vei hjem. Igjen får jeg beskjed kan du kjøpe med dette. Orker virkelig ikke noe diskusjon så jeg sier bare ja. Kommer hjem og ser at dama sitter å drikker øl, med andre ord vært i butikken kun for å kjøpe øl og dette kun til seg selv! Jeg sier ingen ting om det, bare at jeg går i butikken å handler, skal du ha noe? Nei, skal ikke det. Så jeg handler bare noe nødvendig og noen øl som jeg tenkte skulle ha for å kose meg med og game litt. Tar meg en dusj og kommer ut å ser at dama har tatt en øl. Sier ingen ting, men blir igjen litt sur føler jeg. Går selv å henter meg en øl, sier at jeg spiller litt som er helt greit. Etter en stund hører jeg at dama har tar en ny øl. Kjøpte ikke så mange grunnet at hun ville ikke ha noe. Dette ble rotete, men blir bare frustrert når for det første du aldri får spørsmål om du skal ha noe når dama går i butikken. Spør alltid når jeg går i butikken. Og når du får til svar skal ikke ha noe, kjøper inn noen øl og dem blir tatt, så blir det liksom litt dårlig stemning. Anonymkode: ddc50...990
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Ho er garantert ikkje klar over kva du tenkje om detta. Ho har det fint og ane fred og ingen fare. Anonymkode: 4bf16...a95 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 På tide åpne kjeften da...du tier jo, ikke rart ting er slik da. Anonymkode: 86575...4e7 2
Knots Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Hadde kjønnene vært omvendt her ville alle sagt, wooow røde flagg, kom deg unna, flytt så fort som mulig, dette kan du ikke leve med" Men jeg tror nok du heller må gro litt baller å si hvordan du har det, kommunikasjon er nøkkelordet her. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 SNAKK med henne. Anonymkode: 7bb57...dd0
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 Siden hun nesten ikke gjør noe hjemme ,så må det se helt jævlig ut hos dere da ??😅 Har dere barn ? Hvorfor jobber hun ikke ? Anonymkode: 522b4...be0 1
PM75 Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 Jepp, hun er lat hvis hun verken jobber eller gidder å gjøre noe hjemme. De fleste av oss gjør begge deler og har i tillegg barn og andre familiemedlemmer å ta oss av. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 Høres ut som hun er alkoholiker Anonymkode: 9abb3...ec9 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #9 Skrevet 22. februar 2021 Er hun syk siden hun ikke gjør noe? Betaler hun for seg? Må du gjøre både matlaging, handling og husarbeide alene etter arbeid mens hun drikker opp ølla di??? Hva gir dette forholdet deg? Anonymkode: 05322...576 1
bestelvenn Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 23.50): Kjerringa er så ekstremt lat, ja jeg bruker ordet kjerring, er bare litt frustrert fortsatt over dette. Beklager om det sårer noen. Skal sies at dette skjedde i går. Var på jobb fra tidlig på morgningen, tekster at jeg drar hjem. Får beskjed kan du kjøpe noe ferdigmat noe som kan varmes er så sulten. Jeg gjør det, men får også tanke i hodet som sier at dama går hjemme og ikke gjør noen verdens ting nesten og butikken ligger 2 min unna. Hadde dette skjedd en gang så hadde det ikke vært noe sak. I tilegg så hadde vi også bestemt oss for å dra ut å handle sammen. Har så lyst til å si dette, men jeg vet reaksjonen hennes. Uansett, blir litt små amper skal innrømme det, og vi starter en liten diskusjon ut av ingen ting. Det ender med at jeg sier jeg går å trener også tar vi butikken senere. Sender en melding og sier at jeg er på vei hjem. Igjen får jeg beskjed kan du kjøpe med dette. Orker virkelig ikke noe diskusjon så jeg sier bare ja. Kommer hjem og ser at dama sitter å drikker øl, med andre ord vært i butikken kun for å kjøpe øl og dette kun til seg selv! Jeg sier ingen ting om det, bare at jeg går i butikken å handler, skal du ha noe? Nei, skal ikke det. Så jeg handler bare noe nødvendig og noen øl som jeg tenkte skulle ha for å kose meg med og game litt. Tar meg en dusj og kommer ut å ser at dama har tatt en øl. Sier ingen ting, men blir igjen litt sur føler jeg. Går selv å henter meg en øl, sier at jeg spiller litt som er helt greit. Etter en stund hører jeg at dama har tar en ny øl. Kjøpte ikke så mange grunnet at hun ville ikke ha noe. Dette ble rotete, men blir bare frustrert når for det første du aldri får spørsmål om du skal ha noe når dama går i butikken. Spør alltid når jeg går i butikken. Og når du får til svar skal ikke ha noe, kjøper inn noen øl og dem blir tatt, så blir det liksom litt dårlig stemning. Anonymkode: ddc50...990 Herregud for en bortskjemt, lat og utakknemlig dame du har. Kjenner jeg faktisk får avsmak. Du må sette deg ned å snakke med hun om dette, det er jo totalt uakseptabel oppførsel - og drit nå i om hun blir sur, det får hun bare bli! Hun trenger en stor dose med selvinnsikt , hun burde ha blitt med deg på trening - og hatt mer respekt for deg. For det jeg tolker, er at hun har null respekt for deg og utnytter deg for ett eller annet, om det er økonomisk vet ikke jeg, men noe er det. Hadde dette vært mitt forhold hadde jeg satt ned foten rimelig hardt, og eventuelt slått opp! Hun må skaffe seg en jobb/hobby/trening med deg - og gå på butikken selv, lage mat selv - og ikke ta ølen din. Kjenner jeg blir skikkelig provosert. Ikke la deg skremme av at hun blir sur fordi du setter ned foten, hun er bare såpass bortskjemt at hun sikkert ikke takler NOE motgang - men nok er nok!!!
bestelvenn Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 Knots skrev (21 timer siden): Hadde kjønnene vært omvendt her ville alle sagt, wooow røde flagg, kom deg unna, flytt så fort som mulig, dette kan du ikke leve med" Men jeg tror nok du heller må gro litt baller å si hvordan du har det, kommunikasjon er nøkkelordet her. Hva er det jeg leser her? Selv om dette er en kvinne betyr ikke det at dette er røde flagg.. Jeg anbefaler TS å sette ned foten rimelig hardt og ta en prat med dama , dette er uakseptabel oppførsel - UAVHENGIG AV KJØNN.
OlsenHansen Skrevet 23. februar 2021 #12 Skrevet 23. februar 2021 Gratulerer TS, du er sammen med en prostituert. Juster forventningene tilsvarende.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #13 Skrevet 23. februar 2021 Hun gjør ingenting? Du jobber og gjør alt av ryddig, matlaging og vasking? Eller er det noe hun skulle ha gjort, men det ser ikke ut i måneskinn hos dere? Eller gjør hun det når du ikke er hjemme, sånn at det virker som hun "ikke gjør noen ting"? Hvis du gjør alt. Snakk med henne. Lag liste over huslige oppgaver du gjør og avtal fordeling. Støtt henne i jobbsøking (om hun ikke er syk?) Anonymkode: a8c31...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå