Gå til innhold

Hvorfor er det så mange med høy inntekt her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som har råd til bolig til 20 millioner osv.

Anonymkode: 6798a...043

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke så mange, men det er bare de som svarer når det gjelder inntekt.

Anonymkode: 64cd3...b82

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk som har råd til bolig til 20 millioner osv.

Anonymkode: 6798a...043

Jeg er ikke i en av dem iallfall. Jeg har såvidt råd til et papphus!

Anonymkode: 986a7...562

• Liker 2
Skrevet

Hvis man er så lur at man spør om slikt på et forum, så får man jo enten trolle-svar eller kun svar fra dem som kan skryte av det. Litt innsikt om realitetene er greit før man starter en tråd.

Anonymkode: 0a0f7...945

• Liker 6
Skrevet

Det smøres nok på en del.

Anonymkode: f02cd...bc6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det smøres nok på en del.

Anonymkode: f02cd...bc6

En del er nok mildt sagt

Anonymkode: f8c85...325

• Liker 2
Skrevet

Tror nok en del smører godt på. 
Vårt hus er verdt litt over 3, jeg lever godt med det. 

Anonymkode: f2187...dcf

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke råd til hus til 20 mil, men råd til å kjøpe ett hus som koster 12-14mil.

Anonymkode: 264f4...0b8

• Liker 2
Skrevet

Man svarer jo gjerne i tråder som engasjerer en ut i fra livssituasjon. 

Jeg har vært her i 15 år. Og skal love jeg verken svarte om pensjonssparing, hus, eller biler, den gang. Men nå når jeg har oppnådd litt er det gøy å dele. Da man anonym på forum kan skryte litt, og sammenligne seg, uten at det blir knyttet til meg som person på noen måte. 

Anonymkode: 35241...882

• Liker 3
Skrevet

Er da lett å skryte på seg både det ene og det andre her inne. Mange som bare har "livet" si her inne.

Anonymkode: e4380...81c

Skrevet

Her inne henger det folk fra alle samfunnslag, vil jeg tro, og derfor får man nok slike svar i trådene som omhandler penger. Dessuten finnes det nok alltid dem som smører på/overdriver/lyver rett ut om egen inntekt/pengebeholdning.

Bor selv i et område med pengesterke folk som har hus til 15-20 mill, gjerne hytte både på fjellet og ved sjøen, store båter, to Porscher i garasjen osv. Ikke Holmenkollen-rike, men relativt rike ift byen jeg bor i. Jeg ser for meg at flere av dem kan sitte her inne og skryte litt over hva de eier og har, for det er tabu å gjøre det IRL. Sånn sett er det bedre at de gjør det her, for jeg hadde ikke orket å bo her i området dersom folk oppførte seg snobbete. 

Har forøvrig 0,- i inntekt selv, så sjelden jeg svarer i sånne tråder.

Anonymkode: 984e7...2b6

Skrevet

Hmm jeg leser ofte disse trådene men jeg ser ikke ofte noen som svarer at de har hus til 20 mill.

Det jeg derimot legger merke til er at noen kommenterer at folk tjener fett når de har en inntekt på 6-7 el 800 tusen, noe som ikke er så unormalt i disse dager, og som slett ikke er en spesielt fet inntekt om du ser på Snittet her til lands.

Anonymkode: 911c1...9a1

Skrevet

20 mill. Kanskje naving lønner seg da? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 8ff5f...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...