AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Youtubere som filmer barna i alle mulige situasjoner, som når de er syke, pottetrening, raserianfall, osv? Har sett mest amerikanske youtubere gjør sånt. Jeg personlig ville aldri gjort det. Anonymkode: ce172...d19
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Jeg tenker at de burde barna burde tas fra dem. Anonymkode: dfc09...dc9 1
Milky Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Ikke greit. Du kan godt ha familiekanal og vise barna dine men raserianfall/dusjing/ at barna sitter på potta synes jeg ikke er innafor. Litt respekt og privatliv for barnet ditt liksom
Khadira Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Noe bedre slik norske influencere bretter ut om ungene sine? 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Nightcrawler skrev (1 minutt siden): Noe bedre slik norske influencere bretter ut om ungene sine? Nei. Absolutt ikke. Anonymkode: ce172...d19 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Det er forkastelig. Synes barna til mange norske influensere er for eksponerte også. Anonymkode: 85b74...e6c 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 Synes ikke det er ok. Det kan bli brukt mot dem. Bli mobbet. Anonymkode: b2136...1fb
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 Absolutt ikke greit! Her ønsket jeg ikke at noen skulle dele før hun kunne samtykke selv. Sa mange ganger i fra til familie at det ikke skulle deles. Men respekten eksisterte ikke. Da sitter jeg mellom skal jeg velge og ha et nettverk eller at bilder ikke blir delt. Da blir dessverre et nettverk det viktigste. For alltid høre "jada sjefa" handler ikke om at jeg vil være sjef heller, handler om at grensene til mitt barn ikke skal tråkkes over. Anonymkode: 6fc6b...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 Syns det er helt krise!!! Barnet mitt går på skole med barna til en influenser (som ikke har tatt det så langt, men barna får uansett kjipe kommentarer om ting de har sagt/gjort i tidligere innlegg på mora sin blogg) Og vi foreldre må i møter om hvordan vi snakker med våre barn at de ikke må si ting til de andre barna som har kommet frem på nett. La barn ha sitt privatliv. Så får foreldre vise seg selv akkurat som de vil. Anonymkode: c3885...9f7
Matas Skrevet 24. februar 2021 #11 Skrevet 24. februar 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg