horsey Skrevet 21. februar 2021 #1 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg har Spotify også deler jeg med sønnen min på nå 14 år. Dette har gått knirkefritt til nå men nå har vi litt klinsj pga vi vil høre samtidig og ingen av oss vil gå offline hele tiden. Har tidligere prøvd å opprette bruker med flere «profiler» men fikk det ikke til. Noen som har gjort det å kan hjelpe eller er det enkleste å opprette en egen spotify for han ? Tror sistnevnte er rundt 50 kr mer i mnd enn delt bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 21. februar 2021 #2 Del Skrevet 21. februar 2021 Har du Spotify premium? I så fall kan det kanskje lønne seg å opprette familieabonoment, eller duo https://www.spotify.com/no-en/premium/ Men ja, det enkleste er at han har egen konto - og det er mulig han også må ha det mtp duo/familiekonto. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Del Skrevet 22. februar 2021 Sprinkle skrev (8 timer siden): Har du Spotify premium? I så fall kan det kanskje lønne seg å opprette familieabonoment, eller duo https://www.spotify.com/no-en/premium/ Men ja, det enkleste er at han har egen konto - og det er mulig han også må ha det mtp duo/familiekonto. Har premium ja. Heller mot at det blir en helt egen for han, om jeg ikke får til den duo greia denne gangen. Var familie jeg betalte for tidligere uten å få det til å fungere. Anonymkode: e0c5d...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. februar 2021 #4 Del Skrevet 23. februar 2021 Med familie og duo så må den andre brukeren ha en egen konto uansett, Spotify opererer ikke med profiler på samme måte som f.eks. Netflix gjør. Sønnen din oppretter en egen konto, og du inviterer ham på den mailadressen han er registrert med. Både familie og duo krever at dere har samme adresse, så begge må legge inn adresse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå