Dragona Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Ja, dere har sikkert fått det samme spm gang på gang. MEN nå skal dere høre her jinter (",) Jeg har nå ennå 2 år igjen på meg, men det er ikke lett å finne det bordkortet vi skal ha, gubben veit ikke om det en gang. hehe.. hemmelig vettu.. Nei saken er at vi har en Dodge ram cab 71 mod. Mor mi vil ha en sånn lekebil i den fassongen som dodgen vår er i.. har lett på alle nettsteder for å finne en sånn lekebil (skal lakkeres og div) Men jeg finner ikke en side der dem har den mod. Har sett på mange lekebutikkers sider.. Noen som har peiling på noe sånt, og hvor jeg får tak i det???? Noen som skjønte det??!!
Annie78 Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Skjøne det, men aner ikke hvordan en slik en ser ut......... Men kanskje du kan spørre i en leketøysbutikk om nr eller e-post til fabrikker som lager leketøysbiler? Du har jo god nok tid, kanskje de kan få tak i det du vil ha.....? Bare et tips......
Pasha Skrevet 20. august 2005 #3 Skrevet 20. august 2005 var på gave/intriør messa i dag. på en av standenne der var det en med masse biler. så at på et stativ så var det lastebiler med navn på.. kan jo hende at dette firma har den bilen du leter etter. husker desverre ikke navnet på den,, men jeg skal lete litt i katalogen fra messa og se etter om jeg kan finne det ut Ellers kan kanskje hobby foretninger være noe
Gjest MrsL Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 http://www-5.dodge.com/vehsuite/ModelSelector.jsp Det er vel noe slikt, men den så vel ikke helt slik ut i 1971 da
Gjest MrsL Skrevet 20. august 2005 #5 Skrevet 20. august 2005 http://www.dodge.com/srt-10/photos.html Sånn, her skal det være ett nærbilde
Gjest MrsL Skrevet 20. august 2005 #6 Skrevet 20. august 2005 Er det noe sånt som dette du er ute etter?
Dragona Skrevet 21. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2005 Tusen takk for hjelpen. Den er i noe av den duren.. skulle ha fått satt inn et bilde av den vi har.. men åssen gjør jeg det.. var noe i den duren, ja, men litt eldre
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #8 Skrevet 21. august 2005 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med bilen, men det var en kjempemorosom bordkort-ide! Håper du finner bilene!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. august 2005 #10 Skrevet 21. august 2005 jeg må bare hive inn her at jeg leter etter en FORD GRANADA 84-85 lekebil! noen her som har sett/funnet en slik?
Gjest Eini Skrevet 21. august 2005 #11 Skrevet 21. august 2005 jeg må bare hive inn her at jeg leter etter en FORD GRANADA 84-85 lekebil! noen her som har sett/funnet en slik? ← Fant noen på ebay Men om årsmodellen stemmer vet jeg ikke...
Dragona Skrevet 5. september 2005 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2005 Dessverre så finner jeg ikke det jeg skal ha.. jeg sa tilogmed feil årsmod det er en 81 mod vi har ikke 71 mod.. hoho... Jeg får bare lete videre... gosj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå