AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Vil du anbefale vogna? Er den bra på grusvei? Er den bra på snø? Noe jeg bør tenke på med vogna? Er det en annen vogn jeg heller burde velge? Anonymkode: 79385...43b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Britax Go Big er mye bedre. Smile føles billig, skranglete og med dårlige hjul. Anonymkode: b23c1...f0d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Skranglete, knirker, piper, liten bagdel, dårlig på det meste av føre utenom tørr asfalt og dårlig sitteinnstillinger. Ville valgt en annen. Britax Go Big er mye bedre Anonymkode: d5993...9e2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Vi hadde og har fortsatt britax smile 2,synes den var veldig bra og praktisk 😊 Kommer jo også an på bruksområde, skal du jogge med vogna, gå i skogen etc, så må du kanskje velge annerledes. Anonymkode: a6be3...95d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 Ikke enig i de over her. Har erfaring med tfk joggster twist og babyjogger city mini GT fra før. Elsker britax smile 3 ❤️ Funker ikke i dyp snø,men det er det ingen vogner som gjør. Funker fint på litt nysnø. Flott på grusvei, god demping. Rask å legge sammen. Baby her er 5 mnd og vi bruker bagdelen fortsatt. Anonymkode: 9983c...421 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 Vi har smile 2 og er storfornøyd. Brukt på ett barn til 2,5 år og lillebror overtar snart. Det ikke ikke en gynge-sovevogn ala Simo, men vi har vært veldig fornøyd med at den kan trilles overalt og lett å pakke i bilen. Har man allverdens plass og bare triller ute med god plass er det jo garantert andre vogner å velge i. Men for oss med en vanlig bil, bodde i blokk før,ville ha med vogna på smale steder, i butikker og kafeer og buss mm, så var den helt gull. Trillet mest på grusvei, men også asfalt, og det var mye snø da jeg var i permisjon. Anonymkode: 310b1...602 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 Vi har den fordi vi bor i 2. Etg og trenger en vogn som lett kan bæres av lille svake meg opp og ned trappen. Om jeg liker den? Egentlig ikke. Hadde vi bodd i 1. Etg så hadde jeg valgt mange andre vogner før den der. Enig i den over at den føles billig, skrangler litt, veldig lav osv. De skryter også av god plass under vogna, men med sportsdelen på så er det nesten ikke plass til å få noe mellom vogna og understellet for å få lagt noe oppi der i det heletatt. Irriterende at vogna er ekkel å legge sammen når fremhjulene ikke står i lås. Savner også sikkerhetssnor. Hadde jeg bodd i 1. og kunne valgt igjen så hadde det blitt en type babyjogger eller en av Stokke sine vogner. Anonymkode: 4bc5c...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå