AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Del Skrevet 21. februar 2021 Hvorfor er det farlig å vise trusekanten på buksa? Det er vel bare en selv som vet at den er der. Er du veldig nøye med dette? Og når passer det/ ikke å vise den? Anonymkode: 67935...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Del Skrevet 21. februar 2021 Det er ikke farlig, bare stygt. Undertøyet heter undertøy av en grunn, det skal under tøyet. Anonymkode: c864c...faa 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 21. februar 2021 #3 Del Skrevet 21. februar 2021 Er ikke farlig, bare utrolig stygt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Del Skrevet 21. februar 2021 Men hva er stygt med det? Det sies at det er undertøy, men ja det er det...men bh er ikke det undertøy?? Da skal ikke heller den vises da... Anonymkode: 67935...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Del Skrevet 21. februar 2021 Fordi det er USØMMELIG! 😠 Anonymkode: 324b3...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 21. februar 2021 #6 Del Skrevet 21. februar 2021 er det noe grunn til at trusa skal være utenfor buksa da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Del Skrevet 21. februar 2021 På et tidspunkt var det in at underbuksekanten var synlig, den tid har passert. Som de andre skriver her, så er det ikke meningen at underbuksene skal stikke opp over buksekanten. Derfor ser det kleint ut. Som om du har slurvet med påkledning og ikke er bevisst om du er presentabelt antrukket. Blir litt som å gå med genseren på vrangen. Fungerer helt ok, men det er ikke ment slik. Kan forestille meg noen damer også viser noe av undertøyet for å spille på sex Anonymkode: 66b87...5bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Del Skrevet 21. februar 2021 Det er slutty. Anonymkode: 58254...8b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. februar 2021 #9 Del Skrevet 21. februar 2021 Farlig er det ikke, men det er sykt harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Del Skrevet 21. februar 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva er stygt med det? Det sies at det er undertøy, men ja det er det...men bh er ikke det undertøy?? Da skal ikke heller den vises da... Anonymkode: 67935...4ab Nei, man har jo noe uten på den i offentligheten. Noe av det styggeste jeg ser er når toppen har smalere stropper enn bh'en så de siste synes under. Kle på dere, folkens. Gutta er ikke stort bedre når de går med Bjørn Borg i diger bokstaver over jeansen. Anonymkode: c864c...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, man har jo noe uten på den i offentligheten. Noe av det styggeste jeg ser er når toppen har smalere stropper enn bh'en så de siste synes under. Kle på dere, folkens. Gutta er ikke stort bedre når de går med Bjørn Borg i diger bokstaver over jeansen. Anonymkode: c864c...faa Saggebukser kler kun gutter og traktorlesber. Anonymkode: 58254...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #12 Del Skrevet 22. februar 2021 Synes ikke det er verken feil eller stygt. Jeg har undertøy på, er ikke det helt normalt liksom? Bryr meg midt i ryggen om noen skulle se at jeg er normal og går med undertøy 😄 Jeg tolket heller ikke spørsmålet i HI som at trusekanten vises som på 2000-tallet når g-strengen skulle vises langt opp på ryggen, men at kanten på trusa vises under buksa. Enig i at førstnevnte er harry og utdatert, og aldri var riktig eller pent. Anonymkode: 6573d...2e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #13 Del Skrevet 22. februar 2021 Strømpebukse er jo også undertøy. Der ser man jo nesten hele strømpebuksa. Anonymkode: a9417...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #14 Del Skrevet 22. februar 2021 Hva snakker vi om her. At trusa stikker opp over buksa? Det synes jeg er litt spesielt, men må jo innrømme at jeg gikk slik selv i 2000.. Hvis det er snakk om at trusekanten synes igjennom buksa, så ser jeg virkelig ikke problemet. Jeg ser mange omkretsen av mang en string under trange bukser også og ser ikke hvorfor det skulle vært mer akseptert. Anonymkode: 18f68...b3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #15 Del Skrevet 22. februar 2021 sikkert lettere og få kunder med trusa synlig Anonymkode: d14ac...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #16 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): sikkert lettere og få kunder med trusa synlig Anonymkode: d14ac...e4c Haha, det var nå en ekstrem mening. Anonymkode: 6573d...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #17 Del Skrevet 22. februar 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tolket heller ikke spørsmålet i HI som at trusekanten vises som på 2000-tallet når g-strengen skulle vises langt opp på ryggen, men at kanten på trusa vises under buksa. Enig i at førstnevnte er harry og utdatert, og aldri var riktig eller pent. Det var veldig pent og sexy, håper det kommer tilbake Anonymkode: 087d1...c3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #18 Del Skrevet 22. februar 2021 Hvis du mener at trusekanten viser gjennom buksa (ikke at stikker opp over kanten på buksa) - jeg liker ikke synlig trusekant og prøver å unngå det. Men bryr meg ikke om andre har det. Anonymkode: 28953...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #19 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er ikke farlig, bare stygt. Undertøyet heter undertøy av en grunn, det skal under tøyet. Anonymkode: c864c...faa At man skal ha det under annet tøy betyr da ikke det samme som at det ikke skal være synlig at det er der? Er målet at en skal skape en illusjon at man går uten undertøy? Er det for å virke pirrende/sexy? Men samtidig som trusa ikke skal synes så er det tydeligvis slik at alle skal se at en bruker bh! Det er jo fryktelig viktig at ingen ser konturene av brystvortene! Så det skal ses at en bruker bh men folk skal tro at en ikke bruker truse! (Får litt bilder i hodet av kvinner som går på stranda med bikinitopp men naken nedentil.) Anonymkode: 1091d...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #20 Del Skrevet 22. februar 2021 Folk svarer tydeligvis på to forskjellige spørsmål her: 1. Trusekanten som vises gjennom trusen 2. Trusekant som vises over trusen Anonymkode: 28953...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå