Gå til innhold

Hvorfor er det farlig å vise trusekanten på buksa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det farlig å vise trusekanten på buksa?
Det er vel bare en selv som vet at den er der.

Er du veldig nøye med dette?

Og når passer det/ ikke å vise den?

Anonymkode: 67935...4ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke farlig, bare stygt. Undertøyet heter undertøy av en grunn, det skal under tøyet.

Anonymkode: c864c...faa

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er stygt med det?

Det sies at det er undertøy, men ja det er det...men bh er ikke det undertøy?? Da skal ikke heller den vises da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På et tidspunkt var det in at underbuksekanten var synlig, den tid har passert.
Som de andre skriver her, så er det ikke meningen at underbuksene skal stikke opp over buksekanten. Derfor ser det kleint ut. Som om du har slurvet med påkledning og ikke er bevisst om du er presentabelt antrukket. Blir litt som å gå med genseren på vrangen. Fungerer helt ok, men det er ikke ment slik. 

Kan forestille meg noen damer også viser noe av undertøyet for å spille på sex

Anonymkode: 66b87...5bd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hva er stygt med det?

Det sies at det er undertøy, men ja det er det...men bh er ikke det undertøy?? Da skal ikke heller den vises da...

Nei, man har jo noe uten på den i offentligheten. Noe av det styggeste jeg ser er når toppen har smalere stropper enn bh'en så de siste synes under. Kle på dere, folkens. Gutta er ikke stort bedre når de går med Bjørn Borg i diger bokstaver over jeansen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, man har jo noe uten på den i offentligheten. Noe av det styggeste jeg ser er når toppen har smalere stropper enn bh'en så de siste synes under. Kle på dere, folkens. Gutta er ikke stort bedre når de går med Bjørn Borg i diger bokstaver over jeansen.

Saggebukser kler kun gutter og traktorlesber. 

Anonymkode: 58254...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er verken feil eller stygt. Jeg har undertøy på, er ikke det helt normalt liksom? Bryr meg midt i ryggen om noen skulle se at jeg er normal og går med undertøy 😄

Jeg tolket heller ikke spørsmålet i HI som at trusekanten vises som på 2000-tallet når g-strengen skulle vises langt opp på ryggen, men at kanten på trusa vises under buksa. Enig i at førstnevnte er harry og utdatert, og aldri var riktig eller pent. 

Anonymkode: 6573d...2e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebukse er jo også undertøy. Der ser man jo nesten hele strømpebuksa. 

Anonymkode: a9417...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva snakker vi om her. At trusa stikker opp over buksa? Det synes jeg er litt spesielt, men må jo innrømme at jeg gikk slik selv i 2000.. Hvis det er snakk om at trusekanten synes igjennom buksa, så ser jeg virkelig ikke problemet. Jeg ser mange omkretsen av mang en string under trange bukser også og ser ikke hvorfor det skulle vært mer akseptert. 

Anonymkode: 18f68...b3e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

sikkert lettere og få kunder med trusa synlig

Anonymkode: d14ac...e4c

Haha, det var nå en ekstrem mening.

Anonymkode: 6573d...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tolket heller ikke spørsmålet i HI som at trusekanten vises som på 2000-tallet når g-strengen skulle vises langt opp på ryggen, men at kanten på trusa vises under buksa. Enig i at førstnevnte er harry og utdatert, og aldri var riktig eller pent. 

Det var veldig pent og sexy, håper det kommer tilbake

Anonymkode: 087d1...c3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener at trusekanten viser gjennom buksa (ikke at stikker opp over kanten på buksa) - jeg liker ikke synlig trusekant og prøver å unngå det. Men bryr meg ikke om andre har det.

Anonymkode: 28953...7ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er ikke farlig, bare stygt. Undertøyet heter undertøy av en grunn, det skal under tøyet.

At man skal ha det under annet tøy betyr da ikke det samme som at det ikke skal være synlig at det er der?  Er målet at en skal skape en illusjon at man går uten undertøy? Er det for å virke pirrende/sexy? 

Men samtidig som trusa ikke skal synes så er det tydeligvis slik at alle skal se at en bruker bh! Det er jo fryktelig viktig at ingen ser konturene av brystvortene! Så det skal ses at en bruker bh men folk skal tro at en ikke bruker truse! (Får litt bilder i hodet av kvinner som går på stranda med bikinitopp men naken nedentil.)

Anonymkode: 1091d...ac5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk svarer tydeligvis på to forskjellige spørsmål her:

1. Trusekanten som vises gjennom trusen

B14C137E-00D1-407B-96C9-C6DB8BEC7E28.jpeg.f417f9daefe44d0bd227107a885d84b6.thumb.jpeg.c0797f2cb2f1087e5bacd7003e5ed904.jpeg

2. Trusekant som vises over trusen

g-streng.jpeg.f98f47d87cadba6e07a11314dc666d94.jpeg

Anonymkode: 28953...7ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...