AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Jeg er 32 uker og har ikke hatt noe særlig kynnere dette svangerskapet. Kanskje strammet seg litt maks 10 ganger til nå, men ikke noe ubehag og det er såvidt jeg har merket noe. De siste 3 dagene nå har jeg plutselig fått ekstremt med kynnere, og de er skikkelig vonde. Kommer spesielt når jeg sitter og står. Magen er konstant hard, jeg føler meg oppblås og kvalm, og er dritt lei av alle smertene. Får heller ikke puste skikkelig når det tar til. Har kanskje 20-30 kynnere pr dag. Er det normalt å gå fra 0 til 100 helt plutselig når det kommer til kynnere? Anonymkode: 12487...440
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Du bør ringe føden og eventuelt be om en sjekk, om de har påvirket livmorhalsen. Anonymkode: 26d42...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Jeg hadde plutselig kraftige kynnere i uke 18. De var grusomme og kom som rier. Jeg var på sjekk på sykehuset og der sa legen at kynnere i svangerskap nr 2 ofte er mye kraftigere, vondere og hyppigere. Men jeg ville alikevell tatt kontakt med føden for sikkerhets skyld 😊 Anonymkode: 3b41f...0e3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Jeg hadde periodevis mye kynnere i mitt andre svangerskap. De var ubehagelige og jeg måtte puste meg gjennom dem. Fødte til termin. Husk at det kan hjelpe å gå på do. Full urinblære kan irritere livmor. Anonymkode: 04490...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå