Gjest :-) Nora Skrevet 11. mai 2009 #241 Skrevet 11. mai 2009 Hei, fint å finne denne tråden hvor det er diskutert litt til og fra, både av jenter som skal og jenter som har tatt silikon... Jeg har akkurat blitt operert, 4 dager siden.. Er 24 år, og har vel alltid hatt komplekser for puppene mine. Har nesten ikke hatt pupper , spesielt nedre del av brystene. Dette har ført til at de ser spisse ut , fordi det bare er bryst oppe, og ikke nede liksom.. Vet ikke om dere skjønte dette men... I tillegg til små pupper har brystvortene (området rundt brystvortene) vært altfor store til puppene mine, det så skikkelig stygt ut fordi det "hang" liksom litt ut fra selve puppen, lå ikke flatt inntil slik de fleste har det. Iallefall, pga komplekser med dette over lang tid , bestemte jeg meg for å la meg operere. Ikke fordi jeg ville ha så store pupper nødvendigvis, men fordi jeg ville ha normale pupper, med finere form, og pupper jeg ikke er flau over å vise frem. Jeg var til konsultasjon i november 08, og bestemte meg nå i vår at jeg ville gjennomføre det. Jeg er 175 cm høy, og veier ca 74kg, planlegger å gå ned litt i vekt, men kirurgen sa at dette ikke ville forandre puppene, altså det var ikke grunn for å vente med operasjonen selv om jeg planlegger å slanke meg noen kg. Det ble bestilt anatomiske proteser til meg, pga formen på puppene mine. Runde proteser ville bare gjøre puppene større, uten å endre form på dem. Derfor anbefalte kirurgen disse anatomiske (dråpeformede protesene). De har mer silikon i nedre del enn øvre, og i løpet av ca et år vil brystet endre litt form ved at de ikke blir så spisse, med mer fylde nede. Kirurgen ville legge inn 300, men jeg fikk til slutt bestemme at det måtte bli 350. Dette ble lagt over muskelen. Før var jeg en liten B... Tror jeg er en c nå.. men det er jo bare 4 dager siden, så er ikke sikker... Vet egt ikke om jeg er helt fornøyd med resultatet , men så er jo ikke puppene "ferdige" heller enda.. Jeg ble fortalt at jeg hadde svært god hudkvalitet, sterk spenstig hud, slik at det ville ta opp til et år før huden hadde strukket seg såpass ut at brystene så skikkelig naturlige ut. Slik det er nå ser det jo ganske sprengt ut, og de er steinharde... Derfor er det ikke å anbefale å putte inn for mye heller, om man ønsker seg STORE pupper burde man kanskje heller gjøre det til et prosjekt og legge inn i to omganger, ellers kan man visstnok bli plaget. Jeg hadde jo i utgangspunktet som mål å endre form på puppene, men det er som dere sier , at når man betaler over 30.000 kr så vil man gjerne at det skal vises litt... Det vises hos meg ja, men jeg har ikke fått noen STORE bryster likevell.. Nå skal det sies at jeg er tyngre enn dere som har skrevet, så dersom jeg hadde vært 10-15 kg lettere hadde jo naturlignok puppene sett større ut til min kropp... Men alt i alt er jeg fornøyd med valget , selv om jeg synes det ser unaturlig ut akkurat nå ( altså siden de er så harde og sprengte). Jeg har iallfall fått pupper som passer til kroppen min, mer enn de jeg hadde. Brystvorte området er fortsatt noe større enn jeg kunne ønske, men det henger ikke ut fra puppen lenger, fordi det nå er blitt strukket siden puppene er fylt hehe... Når det gjelder smerter: JA!! forbered dere iallefall på at det KAN bli det.. jeg kom meg nesten ikke opp fra sengen, det sprengte og presset, og sved i operasjonssårene.. Nå er det dag 4 , og jeg har fortsatt vondt, men det har gitt seg noe. Likevell har jeg problemer med å rette ryggen, ligge flatt, og alt som innebærer at huden strekkes... har mest vondt i nedre del av puppene, og operasjonssårene. Bruker en sportsBh i 80 c jeg. Den skal jeg bruke i 6 uker.. den lukkes bak og d går fint.. spent på å lese mer her klem
tøsa Skrevet 11. mai 2009 #242 Skrevet 11. mai 2009 Hei, fint å finne denne tråden hvor det er diskutert litt til og fra, både av jenter som skal og jenter som har tatt silikon... Jeg har akkurat blitt operert, 4 dager siden.. Er 24 år, og har vel alltid hatt komplekser for puppene mine. Har nesten ikke hatt pupper , spesielt nedre del av brystene. Dette har ført til at de ser spisse ut , fordi det bare er bryst oppe, og ikke nede liksom.. Vet ikke om dere skjønte dette men... I tillegg til små pupper har brystvortene (området rundt brystvortene) vært altfor store til puppene mine, det så skikkelig stygt ut fordi det "hang" liksom litt ut fra selve puppen, lå ikke flatt inntil slik de fleste har det. Iallefall, pga komplekser med dette over lang tid , bestemte jeg meg for å la meg operere. Ikke fordi jeg ville ha så store pupper nødvendigvis, men fordi jeg ville ha normale pupper, med finere form, og pupper jeg ikke er flau over å vise frem. Jeg var til konsultasjon i november 08, og bestemte meg nå i vår at jeg ville gjennomføre det. Jeg er 175 cm høy, og veier ca 74kg, planlegger å gå ned litt i vekt, men kirurgen sa at dette ikke ville forandre puppene, altså det var ikke grunn for å vente med operasjonen selv om jeg planlegger å slanke meg noen kg. Det ble bestilt anatomiske proteser til meg, pga formen på puppene mine. Runde proteser ville bare gjøre puppene større, uten å endre form på dem. Derfor anbefalte kirurgen disse anatomiske (dråpeformede protesene). De har mer silikon i nedre del enn øvre, og i løpet av ca et år vil brystet endre litt form ved at de ikke blir så spisse, med mer fylde nede. Kirurgen ville legge inn 300, men jeg fikk til slutt bestemme at det måtte bli 350. Dette ble lagt over muskelen. Før var jeg en liten B... Tror jeg er en c nå.. men det er jo bare 4 dager siden, så er ikke sikker... Vet egt ikke om jeg er helt fornøyd med resultatet , men så er jo ikke puppene "ferdige" heller enda.. Jeg ble fortalt at jeg hadde svært god hudkvalitet, sterk spenstig hud, slik at det ville ta opp til et år før huden hadde strukket seg såpass ut at brystene så skikkelig naturlige ut. Slik det er nå ser det jo ganske sprengt ut, og de er steinharde... Derfor er det ikke å anbefale å putte inn for mye heller, om man ønsker seg STORE pupper burde man kanskje heller gjøre det til et prosjekt og legge inn i to omganger, ellers kan man visstnok bli plaget. Jeg hadde jo i utgangspunktet som mål å endre form på puppene, men det er som dere sier , at når man betaler over 30.000 kr så vil man gjerne at det skal vises litt... Det vises hos meg ja, men jeg har ikke fått noen STORE bryster likevell.. Nå skal det sies at jeg er tyngre enn dere som har skrevet, så dersom jeg hadde vært 10-15 kg lettere hadde jo naturlignok puppene sett større ut til min kropp... Men alt i alt er jeg fornøyd med valget , selv om jeg synes det ser unaturlig ut akkurat nå ( altså siden de er så harde og sprengte). Jeg har iallfall fått pupper som passer til kroppen min, mer enn de jeg hadde. Brystvorte området er fortsatt noe større enn jeg kunne ønske, men det henger ikke ut fra puppen lenger, fordi det nå er blitt strukket siden puppene er fylt hehe... Når det gjelder smerter: JA!! forbered dere iallefall på at det KAN bli det.. jeg kom meg nesten ikke opp fra sengen, det sprengte og presset, og sved i operasjonssårene.. Nå er det dag 4 , og jeg har fortsatt vondt, men det har gitt seg noe. Likevell har jeg problemer med å rette ryggen, ligge flatt, og alt som innebærer at huden strekkes... har mest vondt i nedre del av puppene, og operasjonssårene. Bruker en sportsBh i 80 c jeg. Den skal jeg bruke i 6 uker.. den lukkes bak og d går fint.. spent på å lese mer her klem hei og hit gratulerer med nye pupper selv la jeg inn silikon for 13 dager siden nå, og er kjempe fornøyd tror jeg er en 85 C nå hvilken klinikk brukte du?? jeg har ikke hatt noe vondt etter OP, bare litt første natta når jeg reise meg fra senga men det er så forskjellig fra person til person.. regner med du snart er kvitt smertene håper du er fornøyd med de nye puppene dine
ahp Skrevet 11. mai 2009 #243 Skrevet 11. mai 2009 ja var bra fornøyd når puppene mine fyllte den BHen man må bruke sportsBH natt og dag i 4-6uker, og deretter på dagtid yttligere i noen måneder lenge å bruke sportsBH synes jeg da.. men men.. jeg kan heldigvis begynne å bruke vanlig BH før sommeren er over SHITT!!!! såå længe?? :/ d va vældi længe.. hmm.. jaja.. da får æ åsså gådd litt utn på slutten av sommern Men enn når man skal på fest eller nåt? skal man gå me sportsbh under?? hehe jaja, d e nåkk værd d tænke æ får uansett se om vi får så mye sommer å sol.. i fjor va d jo ikke så bra akkurat :/ Va forresten på cubus å kjøpte mæ en sportsbh idag.. kansje d e den samme som du har
tøsa Skrevet 11. mai 2009 #244 Skrevet 11. mai 2009 SHITT!!!! såå længe?? :/ d va vældi længe.. hmm.. jaja.. da får æ åsså gådd litt utn på slutten av sommern Men enn når man skal på fest eller nåt? skal man gå me sportsbh under?? hehe jaja, d e nåkk værd d tænke æ får uansett se om vi får så mye sommer å sol.. i fjor va d jo ikke så bra akkurat :/ Va forresten på cubus å kjøpte mæ en sportsbh idag.. kansje d e den samme som du har ja er veldig lenge, men tror du kan bruke vanlig BH en dag elr 2 etter de 4-6 ukene så slipper nokk å gå med sportsBH på fest ja her oppe i nord er der i allefall ikke bare bare å si når det gjelder sommervær. skulle fått sydentur på blåresept ja kanskje det ja er vel ikke så veldig mange å velge mellom.. men den jeg har er i allefall helt grei.. så da er jeg fornøyd kastet alle de gamle BHene mine i sta jeg.. deilig!! de har jo 25% rabatt på alt undertøy på cubus nå, så tror jeg må ta meg en liten tur til uka å prøve
ahp Skrevet 11. mai 2009 #245 Skrevet 11. mai 2009 ja er veldig lenge, men tror du kan bruke vanlig BH en dag elr 2 etter de 4-6 ukene så slipper nokk å gå med sportsBH på fest ja her oppe i nord er der i allefall ikke bare bare å si når det gjelder sommervær. skulle fått sydentur på blåresept ja kanskje det ja er vel ikke så veldig mange å velge mellom.. men den jeg har er i allefall helt grei.. så da er jeg fornøyd kastet alle de gamle BHene mine i sta jeg.. deilig!! de har jo 25% rabatt på alt undertøy på cubus nå, så tror jeg må ta meg en liten tur til uka å prøve Kasta du dæm??? Kor deilig :) glæde mæ til æ kan kaste mine..... Ja, så dæm hadde 25% på alt undertøy å sminke dær idag e jo ikke vits får mæ å kjøpe endaa når æ ikke vet kas str æ skal kjøpe.. næ-æi, va ikke så mange sportsbh'a å vælle mella dær.. va sloggi sin åsså cubus sin cubus sin hadde åpning bak.. så tænkte at den va mæst praktisk :) men må væll ha flere etter vært så man kan bytte .. hehe.. så ska se om æ like den først
tøsa Skrevet 11. mai 2009 #246 Skrevet 11. mai 2009 Kasta du dæm??? Kor deilig :) glæde mæ til æ kan kaste mine..... Ja, så dæm hadde 25% på alt undertøy å sminke dær idag e jo ikke vits får mæ å kjøpe endaa når æ ikke vet kas str æ skal kjøpe.. næ-æi, va ikke så mange sportsbh'a å vælle mella dær.. va sloggi sin åsså cubus sin cubus sin hadde åpning bak.. så tænkte at den va mæst praktisk :) men må væll ha flere etter vært så man kan bytte .. hehe.. så ska se om æ like den først !! trenger ikke å ha skapet fullt av BHer som er for små :gjeiper: prøvde de først da.. hehe.. og alle som hele tiden har vært for stor, var nå for små nei er ikke mye vits i å handle undertøy før puppene er på plass ja når jeg var hadde de cubus sin og en type fra trimuph, som kosta 330kr stk er glad jeg slapp unna med den billigste :gjeiper: ja, er litt lurt å se at den sitter godt og er behagelig før du kjøper flere.. jeg ventet til etter OP før jeg kjøpte fler.. har nå 3 stk hvilken str kjøpte du da?
ahp Skrevet 11. mai 2009 #247 Skrevet 11. mai 2009 !! trenger ikke å ha skapet fullt av BHer som er for små :gjeiper: prøvde de først da.. hehe.. og alle som hele tiden har vært for stor, var nå for små nei er ikke mye vits i å handle undertøy før puppene er på plass ja når jeg var hadde de cubus sin og en type fra trimuph, som kosta 330kr stk er glad jeg slapp unna med den billigste :gjeiper: ja, er litt lurt å se at den sitter godt og er behagelig før du kjøper flere.. jeg ventet til etter OP før jeg kjøpte fler.. har nå 3 stk hvilken str kjøpte du da? !! Ja, du har jo rætt i d da kjøpte str 80C.... en str større enn ka æ har nu... men ve jo ik om den kåmmer til å passe etter OP da:p E jo vanskeli å kjøpe når man ikke vet.... så får evt bare kjøpe en til i en str større... hehe.. Eller ka du trur?? i så fall, kas str skal æ kjøpe den andre i??
tøsa Skrevet 11. mai 2009 #248 Skrevet 11. mai 2009 !! Ja, du har jo rætt i d da kjøpte str 80C.... en str større enn ka æ har nu... men ve jo ik om den kåmmer til å passe etter OP da:p E jo vanskeli å kjøpe når man ikke vet.... så får evt bare kjøpe en til i en str større... hehe.. Eller ka du trur?? i så fall, kas str skal æ kjøpe den andre i?? oki tror den kommer til å passe BHen skal jo sitte litt stramt så.. må jo holde puppene på plass nei jeg aner jo heller ikke hva du ender opp med men som sagt, tror den kommer til å passe nå er det ikke mange dager igjenn.. spent nå?! :) ... snart har du også struttepupper
ahp Skrevet 11. mai 2009 #249 Skrevet 11. mai 2009 oki tror den kommer til å passe BHen skal jo sitte litt stramt så.. må jo holde puppene på plass nei jeg aner jo heller ikke hva du ender opp med men som sagt, tror den kommer til å passe nå er det ikke mange dager igjenn.. spent nå?! :) ... snart har du også struttepupper ja-a.. satse på at den passe Nu e d ikke mange daga ijænn næi...... neste mandag ligg æ på hotellrommet å glæde mæ :) Tænk!!! Klare næstn ikke vente.. hehe!! kjenne du nån flere som e operert dær?
tøsa Skrevet 11. mai 2009 #250 Skrevet 11. mai 2009 ja-a.. satse på at den passe Nu e d ikke mange daga ijænn næi...... neste mandag ligg æ på hotellrommet å glæde mæ :) Tænk!!! Klare næstn ikke vente.. hehe!! kjenne du nån flere som e operert dær? er så spent på å høre fra deg etter OP, hvordan det har gått og alt det der hvis du vil dele med meg da?! klart du er spent er jo ikke noe man gjør hver dag akkurat.. :gjeiper: du kommer sikkert til å gå på veggene av spenning om bare få dager er du så puppe fin atte nei.. kjenner ingen.. men skriver litt med ei som var der for 3 uker siden ca, og hun er og veldig fornøyd :)
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 11. mai 2009 #251 Skrevet 11. mai 2009 er så spent på å høre fra deg etter OP, hvordan det har gått og alt det der hvis du vil dele med meg da?! klart du er spent er jo ikke noe man gjør hver dag akkurat.. :gjeiper: du kommer sikkert til å gå på veggene av spenning om bare få dager er du så puppe fin atte nei.. kjenner ingen.. men skriver litt med ei som var der for 3 uker siden ca, og hun er og veldig fornøyd :) hei må bare spørre litt.. jeg var på konsulasjon torsdag, har enda ik avtalt dato pga må avklare litt med ferie og sånn.. kordan e d med bading og aktivitet i etter tid? burde æ ta d før el etter ferie tur? dokker som e operert med stokkan klinikk , kordan fant dokker rette innlegg str? æ blei anbefalt 320 men e redd d bli for mye? vil helst se kordan d kan se ut på mæ? skal gjøre detta, har tenk fram og tilbake nu i 7-8 år og har bestemt mæ nu. har amma og har ei datter i skole alder, e sjøl 29 nu.. håpe på svar..
Gjest tøsa Skrevet 12. mai 2009 #252 Skrevet 12. mai 2009 hei må bare spørre litt.. jeg var på konsulasjon torsdag, har enda ik avtalt dato pga må avklare litt med ferie og sånn.. kordan e d med bading og aktivitet i etter tid? burde æ ta d før el etter ferie tur? dokker som e operert med stokkan klinikk , kordan fant dokker rette innlegg str? æ blei anbefalt 320 men e redd d bli for mye? vil helst se kordan d kan se ut på mæ? skal gjøre detta, har tenk fram og tilbake nu i 7-8 år og har bestemt mæ nu. har amma og har ei datter i skole alder, e sjøl 29 nu.. håpe på svar.. hei hei skal prøve å svare deg så godt jeg kan mener jeg har hørt at man ikke kan bade (i klorvann) på en god stund?! :klø: og du burde holde deg mest mulig i ro i allefall første uke. du kan kun løfte ca 1 kg første uke, ca 2 kg andre uke. og etter tidligst 2 uker kan du begynne med forsiktig trening, som ikke involverer bruk av armene i sterk grad. dirkete bruk av armene, dvs også samtidig bruk av brystmusklene bør du vente 4-6 uker med hvis du har kontorarbeid, kan du begynne å jobbe igjenn etter en uke ca hvor høy er du, og hva veier du? er du kraftig bygd? er vansklig å si om 320cc blir for mye på deg. jeg er selv 178cm, 65 kg og veldig kraftig bygd. jeg brukte 85AA før, nå bruker jeg 85C (tror jeg ). jeg la inn 350 cc, medium profil over muskelen har hørt at de anbefaler 300cc og oppover for kvinner som er kraftig bygd, altså som er bred over brystkassa det vil gi mest naturlig resultat men... jeg var på klinikk Stokkan i Tromsø, og tror PK vet hva som blir best på deg hvis du bare forteller hvilken str du kunne tenke deg, så hører han jo på det jeg har i allefall en positiv erfaring fra den klinikken
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #253 Skrevet 12. mai 2009 hei må bare spørre litt.. jeg var på konsulasjon torsdag, har enda ik avtalt dato pga må avklare litt med ferie og sånn.. kordan e d med bading og aktivitet i etter tid? burde æ ta d før el etter ferie tur? dokker som e operert med stokkan klinikk , kordan fant dokker rette innlegg str? æ blei anbefalt 320 men e redd d bli for mye? vil helst se kordan d kan se ut på mæ? skal gjøre detta, har tenk fram og tilbake nu i 7-8 år og har bestemt mæ nu. har amma og har ei datter i skole alder, e sjøl 29 nu.. håpe på svar.. HEIA Jeg er operert på klinikk stokkan Avd Bodø da, så det heter Teres klinikken. Hvis du er kraftig bygd (som meg) tror jeg ikke 320 vil bli for mye, men det spørs jo også hva du er ute etter osv. Hvis du bare er ute etter litt mer fylde i puppene er det kanskje nok med 280-300... Du kan be om å få protesene lagt inni bhen og så ser du deg i speilet (det fikk jeg), det blir jo ikke helt d samme men du får en viss ide. Og skal du ha runde eller anatomiske proteser?? R
ahp Skrevet 12. mai 2009 #254 Skrevet 12. mai 2009 er så spent på å høre fra deg etter OP, hvordan det har gått og alt det der hvis du vil dele med meg da?! klart du er spent er jo ikke noe man gjør hver dag akkurat.. :gjeiper: du kommer sikkert til å gå på veggene av spenning om bare få dager er du så puppe fin atte nei.. kjenner ingen.. men skriver litt med ei som var der for 3 uker siden ca, og hun er og veldig fornøyd :) Sælvfølgeli vil æ dele d me dæ!!!!! :) Om ei uka på den hær tia så har æ nye puppa.. hærli E så superbra å ha nån å skrive me såm har vært gjennom d samme.. til å me på samme plass :) Åkei.. men d e jo kjæmpabra Bruke ik å skrive så mye.. e bare inne å læs på de puppeforuman
tøsa Skrevet 12. mai 2009 #255 Skrevet 12. mai 2009 Sælvfølgeli vil æ dele d me dæ!!!!! :) Om ei uka på den hær tia så har æ nye puppa.. hærli E så superbra å ha nån å skrive me såm har vært gjennom d samme.. til å me på samme plass :) Åkei.. men d e jo kjæmpabra Bruke ik å skrive så mye.. e bare inne å læs på de puppeforuman kjempe flått!! da blir tøsa glad ja tenk... bare en uke igjenn iiik.. er så spent veldig morro å kunne "følge" deg gjennom dette håper virkelig du får en like fin opplevelse som jeg fikk, og at du blir super fornøyd med resultatet hihi... tiden før min OP leste jeg veeeldig mye på alle de puppe forumene jeg kunne finne er vist veldig vanlig siden man er så spent :)
ahp Skrevet 12. mai 2009 #256 Skrevet 12. mai 2009 kjempe flått!! da blir tøsa glad ja tenk... bare en uke igjenn iiik.. er så spent veldig morro å kunne "følge" deg gjennom dette håper virkelig du får en like fin opplevelse som jeg fikk, og at du blir super fornøyd med resultatet hihi... tiden før min OP leste jeg veeeldig mye på alle de puppe forumene jeg kunne finne er vist veldig vanlig siden man er så spent :) Bra man kan glæde andre hehe åhh.. nesten så æ må lægge mæ å såve ei uka så tia skal gå fortere :søvn: :søvn: Håpe åsså at OP blir like vellykka å at resultatet blir bra.. hadde vært sjikkeli bra trur nåkk at d vil gå bra.. e optimist Hehe.. ja, e blidd helt hekta på alle di puppeforuman... he he he
tøsa Skrevet 12. mai 2009 #257 Skrevet 12. mai 2009 Bra man kan glæde andre hehe åhh.. nesten så æ må lægge mæ å såve ei uka så tia skal gå fortere :søvn: :søvn: Håpe åsså at OP blir like vellykka å at resultatet blir bra.. hadde vært sjikkeli bra trur nåkk at d vil gå bra.. e optimist Hehe.. ja, e blidd helt hekta på alle di puppeforuman... he he he det er bra du er optimist noe annet ville egentlig vært litt rart i denne situasjonen jeg er temmelig sikker på at alt kommer til å gå bra er ikke så mye såm kan gå galt fo å si det sån har du en snill sambo såm vil pleie deg godt etter OP da? hadde veldig god hjelp med meg jeg:) slapp til og med å spise selv skjønner deg godt
ahp Skrevet 12. mai 2009 #258 Skrevet 12. mai 2009 det er bra du er optimist noe annet ville egentlig vært litt rart i denne situasjonen jeg er temmelig sikker på at alt kommer til å gå bra er ikke så mye såm kan gå galt fo å si det sån har du en snill sambo såm vil pleie deg godt etter OP da? hadde veldig god hjelp med meg jeg:) slapp til og med å spise selv skjønner deg godt Har en super samboer såm kåmmer til å ta kjempegodt vare på mæ Men trur han e litt spent...... trur egentli ik d har gådd opp får han enda at æ har bestæmt mæ får å jøre d Men han støtte mæ å syns d e helt greit Åkei, såpass.. hehe.. æ skal ha me mæ mammaen min ho kommer nåkk til å stelle godt me mæ
skavanken Skrevet 12. mai 2009 #259 Skrevet 12. mai 2009 Har en super samboer såm kåmmer til å ta kjempegodt vare på mæ Men trur han e litt spent...... trur egentli ik d har gådd opp får han enda at æ har bestæmt mæ får å jøre d Men han støtte mæ å syns d e helt greit Åkei, såpass.. hehe.. æ skal ha me mæ mammaen min ho kommer nåkk til å stelle godt me mæ Tok en sånn operasjon for to år siden, la inn først 340g over muskel, fikk rippling etter et halvår. Reopererte, og la da inn 410g under muskel og tok da løft også. Fornøyd idag, lite vondt etterpå. Er 173 og 67 kilo,og A cup, hadde ikke ville tatt mindre. Er nå en C-D. Men kunne tenkt at det var moderat profil og ikke høy, for de er bredere og de blir ikke så runde.
tøsa Skrevet 12. mai 2009 #260 Skrevet 12. mai 2009 Har en super samboer såm kåmmer til å ta kjempegodt vare på mæ Men trur han e litt spent...... trur egentli ik d har gådd opp får han enda at æ har bestæmt mæ får å jøre d Men han støtte mæ å syns d e helt greit Åkei, såpass.. hehe.. æ skal ha me mæ mammaen min ho kommer nåkk til å stelle godt me mæ ingenting er bedre enn det da hihi.. kan tenke meg at han er spent ja. får jo 2 nye pupper han å godt at han støtter deg i valget blir så mye enklere da åja.. så koselig da var faktisk mamma som betalte mine :gjeiper: jeg anbefaler at du får mammaen din til å handle noe mat til senere på dagen mens du blir OP. gjerne yoghurt til rett etter OP, hvis du blir sulten, og liker det da?! for du skal jo ligge i senga å hvile hele dagen når dere er kommet til hotellet, og hun kan jo ikke levne deg alene i tilfelle du besvimer, elr at det skulle være noe annet :) bare et lite tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå