AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Hei, Jeg skal ha en samtale der hvor veileder lurer på hva som hindrer meg i arbeid. Dette er flere diagnoser blant annet fysiske og psykiske. skal jeg utdype disse? Synes det stod man ikke skulle oppgi sensitive opplysninger, men NAV får jo vite det uansett. Anonymkode: 159a7...608
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Den samtalen skal du nok ha over telefon eller fysisk, hvis det er på chat så er du innlogget på "din side" og kan sende sensitive opplysninger. Vil tro av veilederen din tar kontakt med deg på en av måtene. Anonymkode: 64922...aa4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Det er forskjell på vanlig Nav chat og dialog med fast veileder Anonymkode: 57b2a...da6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Den samtalen skal du nok ha over telefon eller fysisk, hvis det er på chat så er du innlogget på "din side" og kan sende sensitive opplysninger. Vil tro av veilederen din tar kontakt med deg på en av måtene. Anonymkode: 64922...aa4 Hmm ja synes det var rart jeg fikk det spørsmålet på chat og ikke per telefon. Jeg har tydeligvis fått ny veileder der eller noe, skjønner lite. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er forskjell på vanlig Nav chat og dialog med fast veileder Anonymkode: 57b2a...da6 Ja tror dette er på vanlig chat og ikke med veileder. Men hun stilte spørsmålet «Hva hindrer deg i å komme tilbake i vanlig arbeid» og da blir det vel litt rart å bare si at det er noe fysisk og psykisk? Uten å utdype. Takk for svar! Ts Anonymkode: 159a7...608
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 Veilederen din benytter ikke den chaten som ligger åpent på nav.no, men dialogen i aktivitetsplanen. Der kan du skrive sensitive ting som helseutfordringer. Denne dialogen går da rett til veilederen din. Anonymkode: 78f33...2ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå