Gå til innhold

Forsvant halsbrannen umiddelbart etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper virkelig det gjør det her, for jeg er så sliten 😭

Anonymkode: f2e3e...bf9

Skrevet

Ga seg etter en uke. Verste var vekke når ungen var ute. 

Anonymkode: 94986...324

• Liker 2
Skrevet

Ja!😍Det var FANTASTISK! Det er jo babyen som presser på magesekken.

Anonymkode: 8a79a...dd7

• Liker 1
Skrevet

Sist svangerskap hadde jeg helt sykt halsbrann, våknet flere ganger om natta av at det føltes som jeg skulle kaste opp. Det forsvant umiddelbart etter fødsel. Hadde ingen behov for syrenøytraliserende eller gaviscon allerede første natta på føden. 

Denne gang har jeg heldigvis sluppet det! Har 2 mnd igjen så om det skulle komme nå så er det likevel bedre enn det var sist. 

Så det er lys i tunnelen! 

Anonymkode: 3ff89...b99

• Liker 1
Skrevet

Ja! Det var så ille at jeg gulpet og rapet mens jeg presset ut ungen. Men i det sekundet ungen var ute så forsvant det helt!

• Liker 1
Skrevet

Ja, det forsvant helt. Aldri hatt det siden 😊

Anonymkode: 69def...f85

• Liker 1
Skrevet

Herregud så godt å lese deres erfaringer! Jeg kan knapt spise lenger, lever på rundstykke med gulost og vann nå 😭 Gleder meg til å kunne spise og sove normalt!!! Ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Herregud så godt å lese deres erfaringer! Jeg kan knapt spise lenger, lever på rundstykke med gulost og vann nå 😭 Gleder meg til å kunne spise og sove normalt!!! Ts

Hold ut!😊

Anonymkode: 51593...d10

• Liker 1
Skrevet

Nja, tok et døgn eller to

Anonymkode: c66e3...c8a

Skrevet

Jepp! Da ungen ploppet ut var det som om magesekken falt på plass av vakuumet og det forsvant umiddelbart 😍

• Liker 1
Skrevet

Ja. Forsvant momentant når ungen var ute. 

Anonymkode: 6af99...ddf

• Liker 1
Skrevet

Ja, forsvant umiddelbart her og :)

Hold ut! 🥰

Anonymkode: 162c1...8a5

• Liker 2
Skrevet

Ja, den forsvant med en gang. Jeg fikk også et par uker pause da hodet festet seg. Jeg kjente akkurat når det skjedde, for jeg var våken midt på natten med halsbrann fra h------ og plutselig kjente jeg en kort skarp smerte nedover underlivet og som å slå av en bryter forsvant all halsbrannen helt magisk. Deilig med litt fri før det kom tilbake. :) 

• Liker 1
Skrevet

Jepp, helt utrolig merkelig. Kunne drikke appelsinjuice med en gang, det hadde jeg drømt lenge om 😁

Anonymkode: 6b381...e50

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Min ga seg umiddelbart etter fødselen

Anonymkode: fcaf8...973

• Liker 1
Skrevet

For meg var fødselen som en propp, og så fort proppen var vekk - var alle problemene mine borte og. På minuttet

Anonymkode: 3c242...687

Skrevet

Ja, med én gang, helt magisk! Var så plaget av halsbrann at jeg måtte ha med flytende gaviscon i vesken overalt og hadde en flaske stående på nattbordet som jeg kunne ta noen slurker av om natten. Å bli kvitt halsbrannen så umiddelbart etter fødselen var fantastisk. 

Anonymkode: cd68b...759

• Liker 1
Skrevet

Ikke for meg, hadde sykt halsbrann på barsel men hadde kastet opp konstant under fødsel også da. Tror det gikk over i løpet av en uke. 

Anonymkode: 08934...bf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...