AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Del Skrevet 21. februar 2021 Nå har jeg ikke hatt snus på 40 dager, men nå er det rett før jeg sprikker. Har en heftig innlevering jeg må få fullført i løpet av morgendagen, og for en eller annen grunn er snus det eneste jeg kan tenke på akkurat nå. Tenker for meg selv at EN snus ikke kan skade. Et lite nikotinsjokk før jeg skriver videre? Jeg vet det bare er en unnskyldning... aner ikke hva jeg vil med dette innlegget. Jeg vil sikkert bare ha et grønt lys fra andre som kan relatere, men jeg tror jeg trenger et slag i trynet... Anonymkode: 833af...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Del Skrevet 21. februar 2021 Ta deg en pris. Godt og fullstendig ufarlig. Anonymkode: 499d5...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Del Skrevet 21. februar 2021 Snus er utrolig stygt på jenter. Anonymkode: bac8f...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Del Skrevet 21. februar 2021 Hold ut. Anonymkode: 4c951...e55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Del Skrevet 21. februar 2021 Dette klarer du! Hold ut! Heier på deg! Anonymkode: d018e...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ta deg en pris. Godt og fullstendig ufarlig. Anonymkode: 499d5...fc9 Ufarlig er det ikke. Anonymkode: d018e...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ufarlig er det ikke. Anonymkode: d018e...6bc https://forskning.no/sykdommer-royking-kreft/snus-er-langt-mindre-farlig-enn-antatt/311292 Anonymkode: 499d5...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Del Skrevet 21. februar 2021 Kan heller anbefale litt salt lakris. Det gir samme effekt. Anonymkode: 081f4...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg skjønner hvordan du har det. Og den tankegangen om at "det går fint å ta en og skader ikke" er en tankefelle som er veldig vanlig når man er avhengig av noe. Det er den avhengige delen av hjernen som sier dette. Desverre vil denne tankegangen ofte føre deg rett tilbake til avhengigheten igjen. Mitt råd er å tenke at det er nettopp det, en tankefelle. Og at hvis du holder ut litt til, vil det gå over. Kan nikotinspray være en mulighet når det står på som verst og du trenger noe annet å tenke på mens du studerer? Det hjalp for meg hvertfall 🙂 Anonymkode: 48fa6...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Del Skrevet 21. februar 2021 Putt noe annet under leppa! Tyggis? Evt kjøp en nikotin fri boks, noen av de svir litt under leppa, så man får den følelsen hvertfall! 😅 Anonymkode: 6b306...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå