Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jobber bare hardere og hardere for å beholde meg etter sin utroskap. En fyllegreie, engangshendelse som han fortalte om dagen etter. Det ble brudd i mange måneder og en kaotisk tid. Så fant vi vennskapet også prøvde vi igjen. 

Jeg har mye kjærlighet til han, mye av livet med han er veldig bra. Det er mye bedre enn hva det var før han var utro. Men jeg blir aldri overbevist om at det ikke kommer til å skje igjen. Jeg krever mer for å føle meg tryggere på han. Han følger alt jeg ber om. Han godtar spørsmål, angst, dårlige perioder. Ja vi krangler i blant, men vi finner alltid ut av det. Vi har gått i terapi og jeg føler ikke at en tredjeperson kan gjøre noe mer. 

Han vil virkelig være med meg, men jeg blir aldri trygg.. Jeg har så mange tanker om hvordan han skal være utro igjen. 

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 181d7...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han endra drikkevanene sine? 

Anonymkode: 05269...8e2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har han endra drikkevanene sine? 

Anonymkode: 05269...8e2

Slutta helt 

Anonymkode: 181d7...7ed

Skrevet

Gi han en sjanse siden han faktisk gjør en ordentlig innsats.?  Han var også ærlig og sto i det. 

Det er min logiske reaksjon.  Men helt ærlig,vet jeg ikke om jeg selv hadde klart og gått videre.  Så forstår deg godt. 

Har ikke opplevd utroskap på DEN måten. 

Eneste jeg kan relatere med er min eksmann, som ville gjøre et nytt forsøk etter noen år. Det var uaktuelt for min del,siden jeg etter 3 år fikk en ny kjæreste ( det forholdet varte i 3 år ) Eksmannen hadde da rukket og vært gift én gang til 😎,samt flere damer for sengehygge.   

Så 6 år etter bruddet var det min konklusjon. Og vi hadde vært sammen i 20 år. 

Så forstår kjærligheten og båndet som ligger i bunnen.  Men jeg er dårlig på å dele en mann,selv om det skulle vært et uhell. 

Anonymkode: 83eaf...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...