AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Har et barn på ett og et halvt år som til nå har fått melk på tåteflasker. Men jeg skulle gjerne hatt et annet alternativ som tåler oppvaskmaskin litt bedre uten å bli misfarget. Har noen tips til tutekopp eller drikkekopp med lokk der både lokk og kopp er i plast? Helst uten håndtak også. Jeg mener jeg har sett en 4 pack eller 6 pack med plastkopper med plastlokk med fast tut på en eller annen nettside men finner dem ikke igjen. Anonymkode: 6b825...e0b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Jeg tenker egentlig vanlig glass.. Men ellers er Design letters enkle å vaske i maskin Anonymkode: c5a4b...ec5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Altså, hva? Har du aldri gitt tutekopp, og ungen er ett og et halvt år? Anonymkode: a0d07...9d5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, hva? Har du aldri gitt tutekopp, og ungen er ett og et halvt år? Anonymkode: a0d07...9d5 Joda, drikker vann av slike aventflasker med sugerør i. Men det er flere smådeler som ikke ligger i ro i oppvaskmaskinen, og når det er melk oppi så vil jeg gjerne at det skal bli ordentlig rent. ts Anonymkode: 6b825...e0b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Joda, drikker vann av slike aventflasker med sugerør i. Men det er flere smådeler som ikke ligger i ro i oppvaskmaskinen, og når det er melk oppi så vil jeg gjerne at det skal bli ordentlig rent. ts Anonymkode: 6b825...e0b På tide å innføre vanlig glass. Du får vaske opp for hånd, det gjorde alltid vi med flasker. Anonymkode: a0d07...9d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå