Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg skal fjerne hår under armene har jeg vondt i noen dager etterpå,må gå med armene opp i de dagene. Jeg har prøvd barbering, hårfjerningskrem og voks. Hårfjerningskremen fikk jeg i tillegg åpne sår av. Jeg har skjønt at jeg må være utrolig sensitiv under armene for det er ikke noe problem å fjerne hår andre steder.

Går det ann å få fjernet hårene uten å se ut som jeg prøver å fly i to dager etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo melde deg inn i Kvinnegruppen Ottar og la hårene gro - for da har du en unnskyldning.

Nei... jeg har faktisk ingen forslag. Noen andre som har?

Skrevet

Hold deg i hvertfall unna deodorant sånn rett etter hårfjerning. Jeg har hørt babypudder kan hjelpe, eller kanskje aloe vera?

Skrevet

Jeg har hatt samme problem. Nå bruker jeg lano som barberskum, og barberer med vanlig female høvel (fra Gilette).

Jeg tålte heller ikke noen hårfjerningsprodukter - og heller ikke barberskum... Litt kjipt, men lano gjør nytten - helt sant!!

Skrevet

Samme problem her. Bruker en ren olje istedenfor barberskum (jojoba eller mandelolje fex). Smører inn med lavendelolje etterpå for å roe huden. Og ikke deodorant! Barber på kvelden, og la huden hvile over natten, ta på deo etter dusj om morgenen.

Dette er iallefall det jeg har forsket meg frem til etter å ha klødd meg til blods under armene...

Skrevet

Jeg bruker den såpen som tilfeldigvis står i hylla før jeg barberer med høvel. Lager godt med skum, smører armhulen og barberer i vei... ;)

Funker for meg iallefall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...