Sjokoladepenge Skrevet 23. februar 2021 #41 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 22.03): måtte bare nevne det, syntes sexy og 60 åring høres litt fjernt ut. greit og holde seg godt for alderen, men sexy? det er vel og smøre på litt tykt Anonymkode: d37d9...162 Jeg synes det er fint at hun fremdeles føler seg sexy. Og det virker jo som om hun treffer andre voksne menn nær hennes alder. Jeg ser ikke et sted at hun skriver at hun er interessert i menn i 20-30-årene? Jeg er, som deg, i slutten av 20-årene - hva tror du 17-18-åringer tenker om oss, da? De synes jo sikkert at vi er antikviteter 👵 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #43 Skrevet 23. februar 2021 Hysj nå bestemor. Sett deg i godstolen med kryssord, legg beina høyt din tid er over. Anonymkode: 69083...327 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #44 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hey alle sammen Bare for å gi dere litt perspektiver på ting, så er jeg 94 år og bor på eldrehjem! Jeg sier bare en ting og det er det at alder kun er et tall. Dette har opportuniske menn og kvinner lært meg. Selv om jeg er 94 år er jeg fremdeles en hot og frekk kvinne, og hver gang det foretas rompevask av meg føler jeg meg SÅ sexy! Pprrr, prrrr, prrrrrrr. Uten å underdrive er jeg altså fremdeles hot, og jeg har fremdeles hofter og rumpe, jeg har til og med pupper. Aldersflekkene får dere ta med på kjøpet, da de kun er et bevis på at jeg er en vis, eldre kvinne som yngre menn bare kan se på, MEN IKKE RØRE. Aldersflekkene mine er som diamanter. Det er ikke min feil, og jeg synes dere i 60-åra skal forstå at selv om man er i 90-åra betyr det ikke nødvendigvis at vi ikke lever lenger, jeg er ytterst LEVENDE, puster og peser hver dag, da jeg lever hver dag som om den er den siste! Og jeg har hotte mannlige menn som hjelper meg med mine daglige aktiviteter, og jeg ser jo at dem smiler til meg og har et lurt smil på lur. Kan jo ikke unngå å se at menn føler en ekstra pirrende følelse når de tørker meg bak. Jeg har også bedt om å kun få menn til å hjelpe meg, da jeg ikke tenner på kvinner rent seksuelt, og det er noe som forstås av betjeningen her på eldresenteret (host) sykehjemmet, mener jeg. Bare til å glede seg - og husk at alder bare er et tall, og ikke tro at vi er inntørkede svisker, for vi sitter på enorme kunnskaper og modenhet, samt at vi har mye mer utbytte og energi på lur når vi har tjenere som hjelper oss med å føle oss hotte. Ta DEN, 60-åringer! Og den! Og den! Anonymkode: 4915a...4f6 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 69083...327
Gjest Krepsen39 Skrevet 23. februar 2021 #45 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 21.07): Ja noen yngre vil nok steile nå. Jeg har vært singel i snart 5 år. Det som mange vil syns er rart er nok tittelen min. Jeg vet godt hvor gammel jeg er, og er heller ikke innbilsk på noen måte. Jeg vil med dette få de unge til å forstå at livet ikke bare er strikking og gjyngestol i min alder. Jeg har og er på daitingsider, men jeg er nok kresen blitt. Jeg ser ikke ut som ei kjærring og er det heller ikke. Men jeg er blitt skremt av hva mange menn er ute etter. Akkurat som dere unge begynner mange menn alt for tidlig å spørre om sex, da mister jeg interessen. Men jeg liker jo sex og savner det, men ikke på de premissene mange menn har. Ja sånn er det, jeg ble betatt av en mann for en stund siden. Han var dessverre bare ute etter sex, og ja vi hadde sex. Etter det var han borte. Så jeg har hatt sex med en mann på nesten 5 år. Vi i min alder er vant til en annen måte å bli sjekket opp på i forhold til dere unge. Hva jeg vil med dette? Jo jeg vil at dere unge skal forstå det at vi fortsatt har behov for nærhet og også sex, alle må ikke ha glidemiddel😂 Anonymkode: b86b4...995 Synes det er fantastisk at du føler det sånn😍 Og det gir håp for en mann på snart 40. Som var veldig populær i 20 og 30 årene. Og har hatt tanker om at ting blir skremmende mindre/dårligere med alderen. Men gått og høre hva du skriver 😊😊😊😊håp i henging snor
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #46 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 11.08): Hey alle sammen Bare for å gi dere litt perspektiver på ting, så er jeg 94 år og bor på eldrehjem! Jeg sier bare en ting og det er det at alder kun er et tall. Dette har opportuniske menn og kvinner lært meg. Selv om jeg er 94 år er jeg fremdeles en hot og frekk kvinne, og hver gang det foretas rompevask av meg føler jeg meg SÅ sexy! Pprrr, prrrr, prrrrrrr. Uten å underdrive er jeg altså fremdeles hot, og jeg har fremdeles hofter og rumpe, jeg har til og med pupper. Aldersflekkene får dere ta med på kjøpet, da de kun er et bevis på at jeg er en vis, eldre kvinne som yngre menn bare kan se på, MEN IKKE RØRE. Aldersflekkene mine er som diamanter. Det er ikke min feil, og jeg synes dere i 60-åra skal forstå at selv om man er i 90-åra betyr det ikke nødvendigvis at vi ikke lever lenger, jeg er ytterst LEVENDE, puster og peser hver dag, da jeg lever hver dag som om den er den siste! Og jeg har hotte mannlige menn som hjelper meg med mine daglige aktiviteter, og jeg ser jo at dem smiler til meg og har et lurt smil på lur. Kan jo ikke unngå å se at menn føler en ekstra pirrende følelse når de tørker meg bak. Jeg har også bedt om å kun få menn til å hjelpe meg, da jeg ikke tenner på kvinner rent seksuelt, og det er noe som forstås av betjeningen her på eldresenteret (host) sykehjemmet, mener jeg. Bare til å glede seg - og husk at alder bare er et tall, og ikke tro at vi er inntørkede svisker, for vi sitter på enorme kunnskaper og modenhet, samt at vi har mye mer utbytte og energi på lur når vi har tjenere som hjelper oss med å føle oss hotte. Ta DEN, 60-åringer! Og den! Og den! Anonymkode: 4915a...4f6 Sliter litt med å ta poenget ditt. Selv om en 94-åring på sykehjemmet kanskje ikke lenger er så sexy, så er det vel strengt tatt forskjell på det og ei dame på 59? Anonymkode: eb076...0fb 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #47 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 11.08): Hey alle sammen Bare for å gi dere litt perspektiver på ting, så er jeg 94 år og bor på eldrehjem! Jeg sier bare en ting og det er det at alder kun er et tall. Dette har opportuniske menn og kvinner lært meg. Selv om jeg er 94 år er jeg fremdeles en hot og frekk kvinne, og hver gang det foretas rompevask av meg føler jeg meg SÅ sexy! Pprrr, prrrr, prrrrrrr. Uten å underdrive er jeg altså fremdeles hot, og jeg har fremdeles hofter og rumpe, jeg har til og med pupper. Aldersflekkene får dere ta med på kjøpet, da de kun er et bevis på at jeg er en vis, eldre kvinne som yngre menn bare kan se på, MEN IKKE RØRE. Aldersflekkene mine er som diamanter. Det er ikke min feil, og jeg synes dere i 60-åra skal forstå at selv om man er i 90-åra betyr det ikke nødvendigvis at vi ikke lever lenger, jeg er ytterst LEVENDE, puster og peser hver dag, da jeg lever hver dag som om den er den siste! Og jeg har hotte mannlige menn som hjelper meg med mine daglige aktiviteter, og jeg ser jo at dem smiler til meg og har et lurt smil på lur. Kan jo ikke unngå å se at menn føler en ekstra pirrende følelse når de tørker meg bak. Jeg har også bedt om å kun få menn til å hjelpe meg, da jeg ikke tenner på kvinner rent seksuelt, og det er noe som forstås av betjeningen her på eldresenteret (host) sykehjemmet, mener jeg. Bare til å glede seg - og husk at alder bare er et tall, og ikke tro at vi er inntørkede svisker, for vi sitter på enorme kunnskaper og modenhet, samt at vi har mye mer utbytte og energi på lur når vi har tjenere som hjelper oss med å føle oss hotte. Ta DEN, 60-åringer! Og den! Og den! Anonymkode: 4915a...4f6 Denne var dum, unødvendig og irrelevant. Anonymkode: ac8e1...8c5 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #48 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 10.00): Er ikke han du refererer til, men hun presenterer seg jo som ei bebe i en alder av 59 år og gir en oppfordring til hva unge menn skal tenke. Anonymkode: 41ec2...4ad Det betyr ikke at hun vil ha sex med unge menn, men at mange unge tror at sexlivet er over når man er på den alderen. Så hun ønsker at unge skal anerkjenne at livet kanskje ikke er som de tror når man blir eldre. Merkelig hvor provoserende dette var for menn. Hun har ikke skrevet noe om at hun ønsker seg yngre menn, men allikevel så blir disse provosert av at hun føler seg sexy. Anonymkode: dd8cc...150 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #49 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Merkelig hvor provoserende dette var for menn. Hun har ikke skrevet noe om at hun ønsker seg yngre menn, men allikevel så blir disse provosert av at hun føler seg sexy. De har ikke peiling. Jeg er mann selv, og disse karene har ikke snøring på hva de snakker om. Ikke bry dere om sånne uvitende surpomper. De aner ikke hvor feil de tar. Men det er helt ok for meg, for da får vi som setter pris på skikkelige kvalitetskvinner mindre konkurranse. Ingenting er som en het, moden kvinne som føler seg og er sexy. Og alderen står ikke risset i pannen på de. Mange kan være både 50 og 60+, men holder seg vel så bra som mange 40-åringer. De som vet å ta vare på seg selv, og vet å vise det. De har en naturlig kvinnelighet og femininitet, og en erotisk utstråling av en annen verden. Tar en sånn kvinne fremfor en 25-åring any day. Nå er ikke TS nødvendigvis interessert i en yngre mann, så dette blir en avsporing. Men jeg er overbevist om at den heteste og beste sexen, er mellom ung kåt menn og het moden kvinne. Begge på sin topp libido. Det er min erfaring. Anonymkode: e085e...88d 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #50 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): De har ikke peiling. Jeg er mann selv, og disse karene har ikke snøring på hva de snakker om. Ikke bry dere om sånne uvitende surpomper. De aner ikke hvor feil de tar. Men det er helt ok for meg, for da får vi som setter pris på skikkelige kvalitetskvinner mindre konkurranse. Ingenting er som en het, moden kvinne som føler seg og er sexy. Og alderen står ikke risset i pannen på de. Mange kan være både 50 og 60+, men holder seg vel så bra som mange 40-åringer. De som vet å ta vare på seg selv, og vet å vise det. De har en naturlig kvinnelighet og femininitet, og en erotisk utstråling av en annen verden. Tar en sånn kvinne fremfor en 25-åring any day. Nå er ikke TS nødvendigvis interessert i en yngre mann, så dette blir en avsporing. Men jeg er overbevist om at den heteste og beste sexen, er mellom ung kåt menn og het moden kvinne. Begge på sin topp libido. Det er min erfaring. Anonymkode: e085e...88d Takk for et fint innlegg! Jeg reagerer også på hvor provosert mange menn blir av TS sitt innlegg. Hun skriver jo ikke at hun ønsker yngre menn så det er ikke tema her. Er det ikke hyggelig og positivt at hun føler seg attraktiv og sexy opp i alderen? Og ja det skiller mange år mellom en på 59 og 94. Det er faktisk 35 år mellom dem. Hvem sier at den delen av livet må være over etter 40 eller 50? La oss si noen lever bare til de er 75 da, og etter denne logikken må de legge sexlivet på hylla når de fyller 40. Det blir jo veldig rar måte å se det på. Jeg skjønner ikke hvorfor mange menn blir så provoserte av dette. Hvis vi snur det og innlegget kom fra en mann på 59 år hadde det vakt like mye irritasjon da? Det tror jeg ikke faktisk, og det taler for seg selv. Alderspolitiet kan ta seg en bolle etter min mening. Vær heller glad for at mange vil nyte livet så lenge de har helse og lyst. Det skader jo ingen på noen måte det. Anonymkode: ea967...fe8 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #51 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Takk for et fint innlegg! Jeg reagerer også på hvor provosert mange menn blir av TS sitt innlegg. Hun skriver jo ikke at hun ønsker yngre menn så det er ikke tema her. Er det ikke hyggelig og positivt at hun føler seg attraktiv og sexy opp i alderen? Og ja det skiller mange år mellom en på 59 og 94. Det er faktisk 35 år mellom dem. Hvem sier at den delen av livet må være over etter 40 eller 50? La oss si noen lever bare til de er 75 da, og etter denne logikken må de legge sexlivet på hylla når de fyller 40. Det blir jo veldig rar måte å se det på. Jeg skjønner ikke hvorfor mange menn blir så provoserte av dette. Hvis vi snur det og innlegget kom fra en mann på 59 år hadde det vakt like mye irritasjon da? Det tror jeg ikke faktisk, og det taler for seg selv. Alderspolitiet kan ta seg en bolle etter min mening. Vær heller glad for at mange vil nyte livet så lenge de har helse og lyst. Det skader jo ingen på noen måte det. Anonymkode: ea967...fe8 Tja, jeg tror faktisk at det hadde kommet reaksjoner om det var en mann som hadde skrevet det. Kanskje ikke på samme måte. Noen blir provosert over at eldre mennesker føler seg sexy, men jeg synes det bare er flott. Mange tror at sexlivet er over når man blir godt voksen, men slik er det ikke alltid. Menn påstår jo hele tiden at de ikke ville reagert sånn i tråder der kvinner reagerer på samme måte, men det stemmer ikke. Menn er nok ikke så ulike som de liker å fremstille det som. Anonymkode: dd8cc...150 1
bullehurk Skrevet 24. februar 2021 #52 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): gre mann, så dette blir en avsporing. Men jeg er overbevist om at den heteste og beste sexen, er mellom ung kåt menn og het moden kvinne. Begge på sin topp libido. Kunne ikke vært mer enig 👍 Det kan virkelig "ta fyr" noen ganger..... hehe. 1
Vera Skrevet 24. februar 2021 #53 Skrevet 24. februar 2021 Så fantastisk! Jeg håper jeg føler meg sexy når jeg blir 59 år jeg også 👌🏻👌🏻 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #54 Skrevet 24. februar 2021 On 2/21/2021 at 9:07 PM, AnonymBruker said: Vi i min alder er vant til en annen måte å bli sjekket opp på i forhold til dere unge. Du blir passivt sjekka opp? Da er det ikke rart du bare kommer i kontakt med menn som vil ha sex. Dette er noe mange kvinner gjør feil, de sitter passivt og sier nei eller ja til tilbudene de får. Du må ta initiativ selv om du vil møte noen Anonymkode: acd03...973
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #55 Skrevet 25. februar 2021 Huff. Kvinner er for gamle til å ha sex etter fylte 30 år. Anonymkode: ac83a...857 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #56 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 22.03): måtte bare nevne det, syntes sexy og 60 åring høres litt fjernt ut. greit og holde seg godt for alderen, men sexy? det er vel og smøre på litt tykt Anonymkode: d37d9...162 Jammen sånn tenker mange godt voksne om deg og - selv om du selv synes at du er deilig. Selvsagt kan man være voksen og seksuelt tiltrekkende? Sexy i dine øyne er garantert ganske annerledes enn i mine. Anonymkode: b76d5...e17 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #57 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Huff. Kvinner er for gamle til å ha sex etter fylte 30 år. Anonymkode: ac83a...857 Det samme tenker jeg om menn over 40. Latterlig at de prøver seg. Desperate med sviktende muskelmasse. Anonymkode: 346d8...99d 2
Jr.Garcon Skrevet 25. februar 2021 #58 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 21.07): Ja noen yngre vil nok steile nå. Jeg har vært singel i snart 5 år. Det som mange vil syns er rart er nok tittelen min. Jeg vet godt hvor gammel jeg er, og er heller ikke innbilsk på noen måte. Jeg vil med dette få de unge til å forstå at livet ikke bare er strikking og gjyngestol i min alder. Jeg har og er på daitingsider, men jeg er nok kresen blitt. Jeg ser ikke ut som ei kjærring og er det heller ikke. Men jeg er blitt skremt av hva mange menn er ute etter. Akkurat som dere unge begynner mange menn alt for tidlig å spørre om sex, da mister jeg interessen. Men jeg liker jo sex og savner det, men ikke på de premissene mange menn har. Ja sånn er det, jeg ble betatt av en mann for en stund siden. Han var dessverre bare ute etter sex, og ja vi hadde sex. Etter det var han borte. Så jeg har hatt sex med en mann på nesten 5 år. Vi i min alder er vant til en annen måte å bli sjekket opp på i forhold til dere unge. Hva jeg vil med dette? Jo jeg vil at dere unge skal forstå det at vi fortsatt har behov for nærhet og også sex, alle må ikke ha glidemiddel😂 Anonymkode: b86b4...995 Ligner du på Kari Bremnes? Jeg spør for en venn. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #59 Skrevet 25. februar 2021 De unge damer som har svart med spydigheter, håper dere ikke at dere føler dere sexy når dere kommer i samme alder som TS ? Har dere tenkt å la dere forfalle.. De unge menn som har svart med spydigheter, håper dere ikke at dama deres føler seg sexy og fremdeles vil ha dere når dere kommer i den alderen? Dere blir også eldre.. Selv synes jeg det er kjempepositivt og satser på å føle meg slik selv når jeg kommer i slutten av 50 årene ❤️ Anonymkode: 9efe6...493 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå