Gå til innhold

Signering av gjeldsbrev med smartkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg signerte gjeldsbrevet mitt på Altinn med smartkort og kortleser den 18.08. Fristen er i dag 20.08 før de sender brevet i posten for signering.

Når jeg går inn på min side hos Lånekassen står det at brevet ikke er signert. Kan det være at det ikke er oppdatert enda, eller er det noe mer jeg må gjøre?

Hos Altinn står det at det er sendt og arkivert så jeg skjønner isåfall ikke hva mer jeg trenger å gjøre?!

Noen som vet?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi deg svar, siden lånekassen ikke har klart å utstede gjeldsbrevet mitt ennå. Jeg har imidlertid også bedt om elektronisk signatur, så det hadde vært glimrende om du kan fortelle hvordan det går!

Krysser fingrene for at Lånekassen faktisk finner ut av det....

Skrevet

Jeg har også signert gjeldsbrev, og det tok en til to dager før det ble oppdatert på "Dine sider" at det var mottatt. Så hvis det står på altinn at du har levert skjemaet, så kan jeg ikke skjønne at det er noe mer du trenger å gjøre. Håper det ordner seg for deg!

Skrevet

Ok, da er det sikkert ikke oppdatert enda. Skal skrive her hvordan det går. :)

Skrevet

Ok nå må jeg bare spørre. Hva er Altinn?

Skrevet

Altinn er et nettsted hvor du kan rapportere til det offentlige, f.eks levere selvangivelsen og signere gjeldsbrev. Se her: Altinn

Skrevet

I dag har de oppdatert så da er alt ok. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...