Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man bor sammen i mange år, barn, jobb og stress. Hvordan viser du at du elsker din mann eller kone. Få høre, her finnes sikkert mye rart

Jeg gir min kone komplementer, tar mye på henne og viser henne at jeg tenner på henne. Jeg vet ikke helt hva hun gjør tilbake. Hun holder huset, lager mat osv, men jeg oppfatter ikke det som kjærlighetserklæring, men samtidig vet jeg at det kan være et av hennes «kjærlighetsspråk». Jeg kan ikke huske sist hun gjorde noe eller sa noe for at jeg skulle forstå at hun elsker meg - er det andre som har det sånn? 

Sier man etter ti år at man elsker hverandre, eller bare «vet man det» Snakker dere om kjærligheten? Er det noen som snakker om status? Hvor står vi nå? 

Anonymkode: e4946...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke glem å si elsker deg! Gi ett nattakyss!

Vi har vært sammen i 15 år, har jenter på 12, 10, og 4 år så dagene flyr avgårde! Aktiviteter, husarbeid, ja hverdagen! Vi setter av tid til «dater» ( kinotur/ut å spise/spise bedre middag hjemme mens barna ser film e.l)

finn småminutter til en ekstra klem eller en ett klaps på rumpa mens oppvaskmaskinen tømmes☺️😉

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg sier i hvert fall ofte til min mann at jeg elsker han. Vært sammen siden vi var 15 år, og er begge nå 50. Oppgjennom har vi snakket mye om kjærligheten og hva vi ønsker av hverandre. Tror det er nødvendig i de aller fleste forhold. Å kunne snakke sammen om hvordan man opplever ting, at du kan si til henne at du føler hun ikke viser at hun elsker deg osv... 

Anonymkode: 2f3f4...b47

Skrevet

Jeg viser det ved å gi gjennomtenkte gaver eller ved å tilbringe tid med vedkommende. Jeg gir også ekte komplimenter. Men jeg sier ikke at jeg elsker noen. 

Anonymkode: ede29...130

Skrevet

Min kjære kunne bare blåse i å gi meg komplimenter, ta mye på meg og vise at han tenner på meg dersom han lot meg stå alene med husarbeid og matlaging. Han hadde iallefall ikke fått noen kjærlighetserklæringer. Jeg hadde ikke følt mye godt for ham etterhvert, og overnevnte "kjærlighetserklæringer" hadde bare irritert meg. Blitt "Hjelpe til gidder han ikke, men sex skal han ha liksom." 

Mine måter å vise kjærlighet på er å si det, vise det gjennom kjærtegn, hjelpe ham med ulikt, vise interesse for ting han interesserer seg for (til tross for at jeg egentlig ikke interesserer meg for det), dedikere mye tid til å være med ham, lage spesiell mat han liker veldig godt, inkludere og/eller ta hensyn til ham angående planer jeg legger, forstå og respektere hans måter å vise kjærlighet på, akseptere hans uvaner, med mer. 

• Liker 5
Gjest Løpegærn
Skrevet
  • Står opp og lager frokost og matpakke til ham selv om jeg har fri/skal på kveldsvakt. 
  • Lager mat, prøver å holde det ryddig, osv. Det setter så klart begge pris på.
  • Sier mer eller mindre alltid ja til at han og kompisene kan ha vors, fest og nach hos oss :P 
  • Gir ham komplimenter og prøver å huske å si det når han gjør noe bra 
Skrevet
14 hours ago, Trolltunge said:

Min kjære kunne bare blåse i å gi meg komplimenter, ta mye på meg og vise at han tenner på meg dersom han lot meg stå alene med husarbeid og matlaging. Han hadde iallefall ikke fått noen kjærlighetserklæringer. Jeg hadde ikke følt mye godt for ham etterhvert, og overnevnte "kjærlighetserklæringer" hadde bare irritert meg. Blitt "Hjelpe til gidder han ikke, men sex skal han ha liksom." 

Mine måter å vise kjærlighet på er å si det, vise det gjennom kjærtegn, hjelpe ham med ulikt, vise interesse for ting han interesserer seg for (til tross for at jeg egentlig ikke interesserer meg for det), dedikere mye tid til å være med ham, lage spesiell mat han liker veldig godt, inkludere og/eller ta hensyn til ham angående planer jeg legger, forstå og respektere hans måter å vise kjærlighet på, akseptere hans uvaner, med mer. 

Signerer denne!

Anonymkode: 77f58...732

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...